М да, тежката химия, насочих се към препарати на ацетонова основа или по-конкретно спрей за почистване на спирачки. Ще пиша за резултатът.
Да, сам се захванах с този ремонт по няколко причини. През последните 9 години колата я обслужвах при дилърът, но с течение на времето старите сервизни майстори отстъпиха място на
други значително по-млади и с типични немски имена от близкият изток (дано не е полит некоректно) Та там се скъса и желанието за вникване и разбиране на проблемът.
та така се започна една смяна на въздушно окачване, стартова батерия ... принципът беше "опит грешка"
Относно техническият преглед, аз процедирам по следният начин. Месец преди изтичане на TÜV си записвам час за тестов преглед, при забелязани проблеми ги отстранявам.
Ако бъде открит проблем по време на същинският преглед следва връщане на автомобилът и започва да тече 2-ву седмичен срок през който трябва да бъде решен проблемът. След изтичането му обаче ако няма
заверен преглед МПС-то се счита за негодно. Дребните забележки биват вписвани в досието на колата и трябва да бъдат коригиране до следващият технически преглед - след 2 години.
За колегите които решат да се захванат с това начинание искам да добавя малко инфо относно нужните инструменти. Срещнах проблем с развиването на 3 торкса Е12 на фланцовото съединение турбо-катализатор
Наложи се да поръчам е12 камък на 3/8 (1/4 идва къс а 1/2 дебел няма пълно щастие) едно "чупещо" удължение 3/8 (но не по-дълго от 56мм) и гаечни ключове торкс.
2022-04-11_09-49-41.png 83,82K 4 Брой сваляния
Поздрави и успешна седмица на всички!