Аз лично мисля, че няма как хем да дават два пъти по-голяма гаранция за САЩ от колкото за Европа (4 години вместо 2) и качеството да е занижено. Единствено ме е яд (специално за GL320), че неясно по каква причина в САЩ за дизела не предлагат следната екстра: Off-road package. Този пакет се предлага за бензиновите модели и струва към 2000 долара. Той включва режим за офроуд, в който просвета се повдига с няколко сантиметра, окачването се втвърдява и най-вече разполагаме с ръчен блокаж (с бутонче) на заден и на централен диференциал.
Това последното смятам за много важно. В момента карам Гранд Чероки, което няма ръчни блокажи, а разчита само на перманентното 4х4. Два пъти ми се случва (веднъж на сняг и веднъж в кал) така да се закопая, че после да ме вадят с фадрома. А ако можех да кажа кое колело да се върти и кое не, щях да си изляза без проблем (и дори нямаше да се заровя).
А в изпълнението за Европа тази ектстра си я предлагат за всички модели. Странно, нали? А се произвеждат в един и същ завод.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Pavel Sofia
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 9
- Разглеждан: 1372
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Pavel Sofia не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Внос на чисто нов Мерцедес от САЩ
18 юни 2007 - 09:38
В тема:Внос на чисто нов Мерцедес от САЩ
13 юни 2007 - 17:02
По принцип за гаранцията казвам, каквото ми казаха в автокъщата.
Че гаранцията за всички коли на Даймлер Крайслер за Европа е 2 години и без лимит на километрите съм сигурен. Освен това в момента карам Гранд Чероки, което съм си купил втора ръка от Белгия. В Балкан Стар ми поеха гаранцията без проблеми. Те от това печелят, защото гаранционните ремонти им ги плащат от завода производител.
Willy555, ти съгласен ли си с мнението, че за щатите колите са осакатени и не са толкова качествени, колкото колите, произведени в същия завод, но за Европа? По принцип всички GL-ли, независимо за кой пазар се произвеждат в САЩ. GL, ML, R-Class се произвеждат изцяло в САЩ, дори и дизелите.
Че гаранцията за всички коли на Даймлер Крайслер за Европа е 2 години и без лимит на километрите съм сигурен. Освен това в момента карам Гранд Чероки, което съм си купил втора ръка от Белгия. В Балкан Стар ми поеха гаранцията без проблеми. Те от това печелят, защото гаранционните ремонти им ги плащат от завода производител.
Willy555, ти съгласен ли си с мнението, че за щатите колите са осакатени и не са толкова качествени, колкото колите, произведени в същия завод, но за Европа? По принцип всички GL-ли, независимо за кой пазар се произвеждат в САЩ. GL, ML, R-Class се произвеждат изцяло в САЩ, дори и дизелите.
В тема:автоматична VS ръчна скоростна кутия
13 юни 2007 - 16:37
Както пише в повечето мнения - зависи от това, колко нов модел е колата. Аз карам сравнително нова кола и нито един от недостатъците на автоматика не са валидни.
Това особено е валидно и за най-последните постижения (а Мерцедес има в момента една от най-добрите скоростни кутии). Не случайно много от новите модели (по-скъпите) изобщо не се предлагат с ръчни скорости. 7G-tronic-а е по-бърз в превключването от най-сръчния с дясната ръка и левия крак шофьор. Не спъва колата, можеш да караш доста спортно дори и без ръчния режим. Системата се самообучава за няколко минути в стила на шофиране. Колата има по-висока максимална скорост, по-бързо ускорение и по-нисък разход, в сравнение на 6-степенната ръчна.
Никога не бих си купил кола с ръчни скорости. Това е отживелица от 20 век.
Това особено е валидно и за най-последните постижения (а Мерцедес има в момента една от най-добрите скоростни кутии). Не случайно много от новите модели (по-скъпите) изобщо не се предлагат с ръчни скорости. 7G-tronic-а е по-бърз в превключването от най-сръчния с дясната ръка и левия крак шофьор. Не спъва колата, можеш да караш доста спортно дори и без ръчния режим. Системата се самообучава за няколко минути в стила на шофиране. Колата има по-висока максимална скорост, по-бързо ускорение и по-нисък разход, в сравнение на 6-степенната ръчна.
Никога не бих си купил кола с ръчни скорости. Това е отживелица от 20 век.
В тема:Бензин в дизела на ЛУКОЙЛ
13 юни 2007 - 16:25
Това не им е за първи път на Лукойл. Особено на тия бензиностанции на Петрол, които са с логото на Лукойл. Там можеш да заредиш всякакви смеси. Веднъж напълнихме пълен резервоар на Пежото на жена ми (307HDI) на бензиностанцията на София Ленд и се прибрахме директно вкъщи. На другия ден сутринта колата едва върви и светнаха всички възможни лампи. Понеже е в гаранция отиваме право в сервиза. Оказа се, че в нафтата имаше поне 20% вода (напълниха ни едно шише от резервоара). Добре че отидохме веднага в сервиза, та минахме като загуби само с един изхвърлен резервоар, смяна на горивен филтър и прочистване.
Веднага ходихме там, вдигахме скандали. Сипаха проба от помпата и го дадоха в "оторизирана лаборатория" за изследване. Разбира се, лабораторията каза, че горивото си е в норма и нямахме правни доказателства за дело и съд. Но аз съм 100% убеден, че ни наляха вода вместо гориво и вече от Лукойл не купувам дори дъвка.
Веднага ходихме там, вдигахме скандали. Сипаха проба от помпата и го дадоха в "оторизирана лаборатория" за изследване. Разбира се, лабораторията каза, че горивото си е в норма и нямахме правни доказателства за дело и съд. Но аз съм 100% убеден, че ни наляха вода вместо гориво и вече от Лукойл не купувам дори дъвка.
В тема:Porshe Cayenne -AГУ
13 юни 2007 - 15:56
Че защо да не си сложи АГУ? Първо на Кайените (особено като този на снимката) здраво им падна цената вече. Вървят на цената на нормален джип. По принцип са си хубави, ама имат един огромен недостатък (заради който цената им падна толкова много) - харчат значително повече, от колкото дават (дават и като имижд и като мощност и ускорение).
Човекът по този начин премахва най-големия бъг на Кайените. А новите АГУ-та нито спъват колата, нито прецакват двигателя.
Още повече, че джипа е достатъчно голям и има място за бутилка.
Ако питате мен, на стара и евтина кола, с не много мощен двигател съвсем не си струва да се слага АГУ. Уредбата струва почти колкото цялата кола, а икономията няма да е толкова съществена.
Да не говорим за екологията - то си е направо престъпление срещу човечеството да тровиш въздуха с тоя Кайен на бензин. Всеки би трябвало да се замисли за това, дори и тези, които "могат да си позволят" да го зареждат с бензин.
Човекът по този начин премахва най-големия бъг на Кайените. А новите АГУ-та нито спъват колата, нито прецакват двигателя.
Още повече, че джипа е достатъчно голям и има място за бутилка.
Ако питате мен, на стара и евтина кола, с не много мощен двигател съвсем не си струва да се слага АГУ. Уредбата струва почти колкото цялата кола, а икономията няма да е толкова съществена.
Да не говорим за екологията - то си е направо престъпление срещу човечеството да тровиш въздуха с тоя Кайен на бензин. Всеки би трябвало да се замисли за това, дори и тези, които "могат да си позволят" да го зареждат с бензин.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Pavel Sofia
- Privacy Policy





Публикации