Второ в какво състояние е катализатора? Ако не е махнат и той и е затлачен, прави тапа връща налягането назад, турбината спира принудително, от налягането и масло започва да избива и т.н....
Бих искал да отговориш
Мъж
30 март 2020 - 01:20
15 февруари 2020 - 20:08
Малък ъпдейт :
Свърших си работата сам с моята стар диагностика. Оказа се че след ремонта не са направили адаптация както си му е реда ![]()
Хубавото е че вариаторите са си наред.
Поздрави от мен за мен.
13 октомври 2019 - 23:39
Със сигурност след този ремонт няма да имаш драми. Аз съм го играл тоя филм. Тази операция я правих преди 2 години, когато 211ка v6 2005/6 та година pre-face вървеше около 15000лв.. Е моята я взехме за 6700лв с излязла биела на 5ти цилиндър
Та тогава смених блока, нов баланс вал, комплект верига, сегменти и лагери профилатично и разбира се ревизия на двете глави. Оттогава съм минал 42000км, от които 38000 на газ - монтирах газта след като поразработих мотора. Нямам нити един проблем с мотора оттогава, сложи си и нови свещи NGK за препоръчване.
Пожелавам ти безаварийни много километри.
П.С. преди 3 години като търсехме фейсова 211ка V6 за чичо ми, гледаме една на Горубляне със загасен чек за 20 бона, казахме му на тоя 'Пич, всички знаем какво ѝ е на колата, на ти 16 бона и той се съгласи. Та на нея ѝ сменихме веригите и вала и вече и тя врътна 20-30000 без други драми
05 септември 2019 - 01:29
Като цяло мисля да сменя всичко, комплекта които е с вал-а, и комплекта които е с веригата. Чек лампата изкормена, всичко замаскирано
нов внос. Поне километрите са реални, надявам се да давам газ дълги километри след този ремонт.
05 септември 2019 - 01:16
Поправете ме ако греша, но не се ли въртеше на 305 градуса, а не на 315?
Прав си, след като го постнах се усетих.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com

Публикации