Към съдържанието

  •  

vladohhh

Регистрация: 11 юни 2018
Офлайн Последно: 03 окт 2022 - 13:38:57
-----

#434526 CLS за проба

Публикувано от vladohhh на 06 януари 2021 - 14:30

Здравейте колеги, решил съм да премина на цлс 320 цди - 2006-2009 година, но никога не съм карал такава кола. В момента карам ц класа 270 цди и е класа 320 цди. Преди да се реша дали да взимам цлс ще е добре да направя няколко минутно каране за да видя как се усеща колата. Не е коректно да звъня по обяви и да ходя да пробвам коли без реално да имам интерес към някоя от тях, затова предлагам срещу заплащане някой колега от форума ако има желание да се срещнем в в София в негово присъствие да покарам колата.


  • 1


#428779 скърцане отпред в амортисьор

Публикувано от vladohhh на 22 април 2020 - 10:21

Здравейте, споделям как се справих с ужасното скърцане отпред. 

Без причина колата започна да скърца при преминаване дори и през много малки неравности. Амортисьорите, тампоните и носачите са нови. Попитах за съвет майстор и той ми каза, че това е от тампоните на стабилизиращата щанга, смених ги но резултат нямаше. Карах я така около 4 месеца. Един ден на автомивка обилно напръсках вътре в калника, където е тампона на амортисьора и скърцането изчезна за около 1 ден, но после пак започна. Така ми дойде на ума, че явно някъде има триене на гума и когато хубаво се намокри спира. Свалих амортисьора заедно с пружината и тампона без да ги разглобявам и забелязах, че тампона има два профил с две издадени ребра, които трябва да легнат в каналите на бомбето. Ребрата са почти еднакви, но след като се загледате внимателно се вижда, че едното е малко по-широко. Каналите на бомбето също са такива. Тампона трябва да си легне правилно без да се разменят местата на каналите и ребрата. При мен бяха обърнати и затова тампона не приляга правилно, а само частично и скърца. Без да се свива пружината може просто да се завърти тампона на 180 градуса за да легне където трябва и скърцането изчезва. Много нерви скъсах, много мнения чух и все грешни и за това споделям. 

Прикачени файлове


  • 6


#418037 Смяна на lockup соленоид на 722.6

Публикувано от vladohhh на 29 март 2019 - 14:46

Здравейте имам ц 270 цди с автомат, отскоро забелязах, че при движение на 5 та с равномерна газ оборотите леко играят (вижда се само на стрелката на оборотомера, която мърда с 1 -2 мм.) а понякога в студено време след като запаля първите няколко километра кутията се държи неадекватно - не може да си уцели оборотите, трябва и повече газ, сменя по-късно и т.н. Четох, че това са първите симптоми на повреден lock up соленоид. Мисля сам да си го сменя, гледах клипове четох из форумите, сменял съм масло, вадил съм дюзи, разпробивах наскоро скъсан болт на дюза - общо взето сам си я ремонтирам и горе долу ми е ясно как да дейстам, но имам няколко въпроса:

1 - От къде да го купя? - виждам, че ги има в ebay по за около 50 долара, но ги има рециклирани и в OLX за 150 лв. цената няма значение, просто ме интересува, кой вариант е по-добър.

2 - Като сваля т.нар мозък лесно ли се вади този соленоид?

3 - Трябва ли да чистя и другите елементи с пружинките, които влизат отстрани на мозъка?

4 - Има ли нужда от някакво обучение след това или смяната си е само механична без да влияе на други неща (рестартране на кутията)

5 - Ще съм благодарен, ако ми кажете и нещо друго, за което не се сещам и е важно или по-специфично :)

6 - как да разбера, кой е соленоида, който отговаря за торка ?


  • 1


#411611 обороти на празен ход

Публикувано от vladohhh на 28 август 2018 - 15:47

Сложих дюзата, намазах с керамична паста против залепване и понеже нямам динамометричен ключ използвах домашен кантар, тръба 1 м. и усилие на затягането 700 грама, което се равнява на 7 нютона - колкото го дават да се затяга. Затяга се с 7 нютона + два пъти по 90 градуса, като се изчаква между тях. Колата е ок, запали веднага и засега ремонта се оказя успешен. 


  • 1