Към съдържанието

  •  

Daimler_fan

Регистрация: 03 юни 2018
Офлайн Последно: 10 окт 2024 - 15:20:04
-----

Моите мнения

В тема:Спринтер 313 2001 автоматична роботизирана кутия мига N неутрална

15 септември 2024 - 00:45

Здравейте, някой решавал ли е подобен проблем при роботизирана кутия? Проблема, е че не иска да включи на скорост. В най-добрия случай мига N когато е сложен лоста на А или R.
Диагностика не може да прочете нищо. Нито оригинална Стар Мултиплексор на Мерцедес. Помпата нямаше налягане и я сменихме. Но пак не иска да превключи. Компютъра имаше проблем с един кондензатор смених го и ревизирах другите елементи. Пак не превключва. Пробвах с друг компютър и с него същата работа. Всички течности са в норма на максималното ниво. Интересното , е че на светофара когато изключи от скорост и не искаше да включи повече, долу под двигателя и кутията под моста изтече около 2 литра тъмно кафява течност. Но майстора не видя в сервиза да има теч, и провери течностите, всичко в норма. Загадката е голяма.
Благодаря на отзовалите се!

Имах подобен проблем с превключването. Кога иска включва,кога иска не или на светофара си изкл. и до там. Аз можех да прочета кутията. Лагера беше в едно никакво положение- ни зацепен ни отцепен. Оказа се лагер на маховика- строшен.

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем със скоростите на w203

28 октомври 2023 - 15:27

Хидрото е на кутията отзад, няма казанче. По принцип се сипва зелетата хидравлична течност която е за хидравликата на някой фоксвагени. Около 0.5л е. Но не бутай там.. Първо закачи стар-а.Той ще ти покаже дали имаш или нямаш налягане. За Сф не мога ти помогна, съжелявам. Успех!

Gesendet von meinem SM-N960F mit Tapatalk

В тема:Проблем със скоростите на w203

28 октомври 2023 - 14:35

Аз бих е закачил първо да проверя дали не се нуждае от регулирате на съединителя. Това, че нямаш педал не означава да нямаш. Вероятно и кога си включва нормално, на задна поприритва леко. Тази кутия се кара с 2 масла(за хидрото е едно, за кутията е друго) Съмняваме,че хидрото е без масло. Остава ти в колебливо положение защото,или се нуждаеш от адаптация на съединителя, или лагера запира, или имаш чуждо тяло в кътията и застава между феродото и маховика или на лагера- само диагностика би изяснила малко повече нещата.

Gesendet von meinem SM-N960F mit Tapatalk