Jump to content

  •  

Dereal

Member Since 21 May 2018
Offline Last Active 07 Jun 2024 - 10:46:38
-----

Posts I've Made

In Topic: От айрматик към обикновенно окачване при 4matic

13 February 2019 - 17:20


 

 Нямам време да се мотам по чужди държави с деца да се ремонтира от официални представитества и прочие.

Заплюл си я, че не е надеждна и това си е. Не случайно споменах за опита с по-стара кола, на повече километри, която не е правила проблеми. В Ситроен клуба имаше хора, на които им се чудеха как смеят с СХ да ходят до Германия - това било стара кола, последната е произведена 1991г. Тя е на хидропневматика, честно по-сложна система от airmatic и ако ти изчезна налягането губи и спирачки, и серво на волана, освен дето кляка. Как мислиш, дали е по-надеждна от Мерцедес Е класа с въздух след 2005г?


In Topic: От айрматик към обикновенно окачване при 4matic

08 February 2019 - 12:07

Не знам защо такова притеснение за дълъг път с въздушното - година и половина, 20,000км, единствен проблем - рециклиране на компресор - не даваше необходимото налягане (9-10 вместо 14) и колата не се вдигаше на горно положение - нямаше проблем с поддържане на нормално, просто не искаше нагоре да се вдига. Рециклаж = 170лв, с 6 месеца гаранция. Да, моята е малко по-нова от на Bewolf, но не особено и след още 2,000км става на 300,000км ... по километраж, на колко е тя си знае. Комби, 4Matic, Airmatic, Е350.

 

Малко си падам mythbuster, защото 5 години карах стар ситроен, които са "известни" с "ненадеждното" си окачване и нито един от проблемите по него не беше от окачването - съединител, акумулатор и шенкел. Продадох я на 400,000км, 2 пъти ме е оставяла на път - единия заради акумулатора, а втория - не си направих сметката и вместо да я вдигна, минах юнашката на една поляна през неравностите, удари пода и скъсах горивопровод. 60,000км съм я карал аз.

 

Та мисля притеснението за въздушното е повече страх от страха, отколкото обективно обоснован. Толкова коли има на въздушно, защо не то е водещ проблем във форума? Не каза колко километра си минал с тази кола и какво си правил по окачването - дали личния ти опит дава причина да му се плашиш.

 

 А конверсията на пружини.... не виждам да е по-евтина от рециклаж на въздушното и като резултат влошаваш характеристиките и намаляваш възможностите на колата - винаги да е на едно ниво и да я вдигаш 2-4см нагоре.

 

 Пада ли ти колата като я оставиш няколко дни без каране? Има ли нещо, което да намеква, че може да е проблем? Сигурно не. Не й се плаши, а я карай с кеф.


In Topic: Поредния избор на W211 (S211)

03 September 2018 - 20:32

И аз съм пред такава дилема. 2.8 или 3.2. 4х4 или не. А колкото повече чета, повече се чудя... и като разход ме притесняват малко, въпреки, че имах 2.5тд с 10/100 в София минимум. Идеята е извън колко пада, но пък и в града да не прекаляват... :D и 7g-то дали е оферта или по-добре не... 
То си е на каквото попаднеш от гледна точка на поддръжка ама ... 

При положение, че Мерцедес дават на 280CDI 10 градско... особено в София под 12 не виждам как може да стане. Освен в средата на Август, докато няма ремонти.

 

По отношение на 4х4... нямаше да взема мерцедеса, ако не беше 4х4. С това тегло и нашите пътища, които всяка година през зимата изненадващо има сняг... Лятно време и при дъжд - ок. Ама ние все още имаме 4 сезона - или поне двата основни - бахти лятото и бахти зимата. И зимата си става бахти.


In Topic: W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI

03 September 2018 - 20:22

Един глас за Airmatic,че не е толкова страшна - година и 16,000км само рециклиране на компресор, 170лв + 40лв монтаж демонтаж. Задното окачване докато се въртях около човека в сервиза ми споделиха, че е с доста дебели възглавници - 4мм и е по-вероятно да падне предницата, не отзад. Както vencislav казва - комби без въздух отзад НЯМА. Аз лично предпочитам и отпред да го имам - не толкова заради режимите на окачването, колкото допълнителните 3-4см, с които се вдига колата като натиснеш бутона. В комбинация с 4matic е половин джип :)

 

 Преди да взема моята (W211 - 350 бензин/газ) гледах точно 280/320CDI, но ме отказа разхода (за 4х4), който по книжка е 11 градско - значи непостижимо в София след 15-ти септември и газирана излиза по-евтина.