Здравейте.Колата е W204 CDI OM 646.008 170к.с автомат.От няколко дни започна да ми свети при kickdown check engine и esp currently unvail.Колата не щеше да върви и я закарах в сервиз.В началото се оказа че имам спукан маркуч на турбото и заминал датчик на температурата на дпф-а, също за да се застраховаме сменихме и горивния филтър.След смяната им колата си тръгна но след 20-30км и отново kickdown пак светнаха въпросните лампички.Този път на диагностика показа проблем в датчик/клапан за високо налягане на помпата. Сменихме и него взех чисто нов 250лв. Майстора с стареца започна да го обучава за да го вкара в стойностите които трябва да са за модела (поне така ми обясни).Всички дюзи са в норма (сменяни са всичките пред 4м) и си работят нормално.Въпреки това се усеща леко колебание/клатене в оборотите и ми обясни че въпросното налягане в рейла се колебае и не можем да го вкараме в норма. За сега ми каза да го карам няколко дни така и ако пак светнат същите лампи ще се наложи да сменяме целия рейл с дюзите който струва майка си и баща си. Някой колега ако се сблъсквал с подобен проблем да сподели къде да търсим причината с това високо налягане.
iliants
Регистрация: 23 апр 2018Офлайн Последно: 01 юли 2018 - 15:27:44