Аз имам дизел А170 и от сега се притеснявам ако ми се наложи да сменям или презареждам акумулатора. Понеже чета тук из форумите че евентуално може да повредя компютъра или пък да му се нулират някакви стойности и да иска кодове.
Цитирам на ALEXONE:
"Когато свалите минусовата клема на акумулатора всички елктронни уреди във вашия автомобил ще загубят своите данни (бордови компютър, запаметен код на радиото и т.н.), ето защо тези данни трябва да се въведат след поставянето на акумулатора допълнително. "
Как се въвеждат тези данни допълнително? На сервиз ли трябва да ходи да я закачат за компютър или има и друг начин направо в гаража?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: pc3om
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 13
- Разглеждан: 1397
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
pc3om не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Акумулатор
21 ноември 2007 - 08:47
В тема:Чакам коментари компютърния тест
19 ноември 2007 - 12:56
Срува ми се че разбрах нещо но дали е от това... В системата има въздух! Как разбрах - запалих я и застанах пред колата да гледам горивния филтър. В един момент се видя как преминават мехурчета. После угасна. Но като гледам така от къде може да ги засмуква. Няма течове от нафта никъде под колата. Само на горивния филтър ме съмнява има гумичка в средната дупка така да кажа която е със безцветния маркуч и тази тапа с гумичката много играе. Опитах се да я уплътня но май-нестана. Тази система сама ли се обезвъздушава? Какво мислите? И още нещо - има една печка отдолу на колата, която постоянно ми хърка и пропушва като спра някъде. Тя автоматично ли е включена като усети студените температури?!
В тема:Чакам коментари компютърния тест
19 ноември 2007 - 09:06
Тази неделя направих почистване - ЕГР, тръбите над въздушния филтър чак до колекторните, тръбата около дебитомера. Много мизерия имаше! Но това не ми реши проблема! Продължава да си прекъсва, най вече на ниските обороти. Като я запаля работи 1-2 минути и гасне. Като подавам газ - заглъхва и едвам едвам потегля. Този ЕГР има клапа с пружина. Но ако маркучето което е вързано (едно малко с радиус не повече от 5,6 мм) за него създава вакуума за да го отваря - егати вакуума трябва да прави за да го притвори, още повече че това маркуче излиза съвсем свободно като го дръпна с ръка. Мислех си да го извадя и да го изолирам да видим как ще се държи. Ами ако смуче въздух от някъде - не се виждат много мехурчета по тръбичката и понеже прекъсва предимно като потегля няма как да видя дали минават мехурчета от тръбата.
В тема:Чакам коментари компютърния тест
13 ноември 2007 - 09:39
Да, много си прав защото пак взе да прекъсва! Лошото е че нищо не ми говори това "ЕГР". Какво е то? Как се чисти? Или как се сменя? Като застана отпред на колата, там където е капака на въздушния филтър от лявата страна точно под "дебитомера" има една пластмасова тръба прикачена със скоба. Около скобата е пукнато. Може ли това да оказва влияние? Не знам дали въобще го описах правилно. Вече не знам какво да правя.
В тема:CODE за СД-то
05 юни 2007 - 16:24
Здр, кода който ми даде не става...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: pc3om
- Privacy Policy