Към съдържанието

  •  

morthens

Регистрация: 07 апр 2018
Офлайн Последно: 01 юни 2018 - 17:16:11
-----

Моите мнения

В тема:Недостатъци и слабости на W204

13 април 2018 - 22:34

Извинявай,каква е тази 156-ка която ще пробваш като ускорение?
Това С180 с изкуствената кожа дето е нацепена на 100 000+ км.,по какво е по-добро от колите преди 2011 г.,за които ти говори колегата?
Иди се повози или покарай малко С-класи.Предложения бол.Така ще си отговориш на много въпроси сам.

C180 (156 к.с.) на един познат. Не съм карал по-мощна кола от 105к.с., така че предполагам може и да ми пасне на представите за 'ускорение'.
Изглеждат сравнително запазени дори и на 100 000+ км. По-доброто за мен е воланът - не може на кола 2010г. да слагаш 4-спицов геврек, даже ладите бяха 3-спицови... :) 

 

Да ти кажа не съм забелязал дизела да е с по голяма подръжка от бензиновата поне аз нямам такива наблюдения. Ама то дизел бензин дойде ли време за ремонт все пари са. А и няма гаранция какво ще се счупи. Старата ми кола колега беше w203 c220cdi 2002 година 7 години я карах навих и 120 000км и съм нямал проблеми. Едиснтвено един термостат смених за толкова години. Ама то май си е на късмет работата.

Да, това за късмета си е вярно. Все се надявам кола на 5-6 години да е по-здрава от моята, която е на 12 години... :)


В тема:Недостатъци и слабости на W204

13 април 2018 - 19:56

Колега аз лично карам C250CDI 204 коня Bi Turbo и да ти кажа по нищо не отстъпва на бензинката. Преди това карах една 143 коня все едно куц кон съм карал. Особенно в Sport режим ги правя смешни повечето. А и да ти кажа разхода ми е 6.5 - 7 което си е бомба. Моята се слъчи с всички екстри абе да ти кажа карал съм с по малко екстри кола и определено трябва да си има екстри. Моята даже е с гласови команди само и казваш какво искаш и тя сама си го прави.
3c52c557b15d7468e0bf3d80dda2af25.jpge5a9c1128787a2d7373c6a1150f5aa91.jpg

Изглежда страхотно! Просто аз бягам от дизеловите автомобили по две причини:

1. Понеже ще пазарувам с кредит, от една страна ще ме цоцат с лихва, от друга новите регулации смъкват значително цените на дизеловите автомобили. Тоест, не искам да губя от две страни, макар че и за двете неща трендовете могат да се обърнат...
2. По мои познати и приятели съдя, че доста повече парички отиват за сервиз/поддръжка на дизелов автомобил, поправете ме, ако има разлика при Мерцедес специално.

Иначе, с лимита, който съм си определил, мога да се класирам и за 4matic, като частично успокоение за по-тежки зими. 
 


В тема:Недостатъци и слабости на W204

13 април 2018 - 17:05

Аз намирам и 280 и 300 което са двете наименования на този двигател 280 е за Европа, 300 най-често се води модела с този мотор в САЩ, има дори бройки от по-големия брат 350 бензин който е 272к.с.

Може да не излизат ако си задал филтър за години след 2011-та година, при фейслифт за тези пари от Германия ще жертваш много неща, ще е слаб мотор, малко екстри, масово без ксенон и/или с текстилен салон.

Иначе въпроса ти кой мотор от трите да си вземеш е малко скандален, понеже това е същия двигател с различен софтуер m271, 1.8 бензин с турбо, 180 (156 коня, на по-късен етап 180 мисля че даже става 1.6 турбо може и да греша), 200 (отново 1.8 бензин, с турбо 184к.с.) и 250 (1.8 турбо, 204к.с.). 180 и 200 компресор са малко по-различни понеже са пак модификация на 1.8 но не с турбо а с механичен компресор, в този вариант ги има само в ранните години на w204 2007-2009. Аз лично не съм почитател на този им двигател, смяната на ангренажна верига на 130-150к км, при някои и по-рано ако е карана много спортно.

 

Ето малко информация от wikipedia, прочети ще си отговориш сам на доста въпроси с малко четене в нета.

 

 

Двигатели:

1.6–1.8 L M271 I4 supercharged Kompressor
1.6–1.8 L M271 I4 turbocharged CGI
2.5–3.5 L M272 V6
6.2 L M156 V8 AMG
2.1 L OM646 Diesel I4
2.1 L OM651 Diesel I4
3.0 L OM642 Diesel V6 Transmission

 

Скоростни кутии:

6-speed manual
5-speed automatic
7-speed automatic

 Абсолютно търся facelift след 2011г. В интерес на истината, моделите преди това са също толкова дървени в интериора, колкото и текущата ми кола, което всячески искам да избегна :)

Има няколко текущи предложения в mobile.de, които ми пасват на критериите, примерно:

Вариант 1 (C180)

Вариант 2 (C180)
Вариант 3 (C250)
Вариант 4 (C180)

 

Естествено, с известни разлики в екстрите са, но за мен коженият салон, примерно, не е приоритет. По-скоро гледам да има Bluetooth interface, темпомат, парктроник, ксенонът не е лош, но не е задължителен, подгряване на седалките..май това е. Не се сещам за нещо друго, което бих използвал.

Ще пробвам една 156-ка в неделя да видя като ускорение дали ми пасва, та може и да се примиря на C180, а живот и здраве, по-нататък нещо по-мощно.

Благодаря на всички до момента.


В тема:Недостатъци и слабости на W204

13 април 2018 - 13:55

Слабо място е заключването на волана, гори едно моторче и спира да пали и да се отключва волана, лекува се, може и превантивно да се ремонтира с около 300 лева по гаражните сервизи и ключари, 1200 лева беше в Силвърстар преди половин година. Това е слабото място, живота на това моторче е около 7-10 години и на нас се пада честта да ремонтираме. Защо не погледнеш Ц280 (3.0 бензин - м272 мотор), може и в нета да прочетеш, този мотор имаше драма на първите коли на старото купе, при w204 няма никакви грижи, много здрав и приятен мотор.

Ц280 не съм поглеждал, поради факта, че изобщо не ми излизат в търсачката на mobile.de, по зададените критерии (до 15-16000 евро, автоматик, бензин, седан). По-скоро бих искал да разбера дали има модел, който да избягвам, поради по-сериозни проблеми с двигателя (ясно е, че окачването е едно и също и на трите гореспоменати).


В тема:Недостатъци и слабости на W204

13 април 2018 - 09:50

Благодаря за информацията, бъдещи колеги! Надявам се и бензиновите мотори да са също толкова успешни, колкото и вашите CDI-ки :)

Поради ограниченото предлагане на бензиновите (C180, C200, C250, на тези съм се спрял) се оглеждам в mobile.de и ще я гледам със сигурност в сервиз на Daimler. 

Никакви ли слабости нямат тези модели? Тц, тц.. така си и мислих:) Няма съмнение, че това ще е колата. Аз също ходя доста по планини, но предимно си ползвам колата да ходя до работа с нея през седмицата, че няма градски транспорт до там.

Някакви препоръки измежду C180, C200, C250? Лично на мен би ми се искало да е малко по-мощна колата и да има 'тяга', че с тези 105к.с. на текущата ми е голяма мъка.