Е, то се е видяло, че ще я работим тази. Нещо не ми се рискува с други таратайки.
Апропо - някой да му се валя читав двигател като за 190ка без умопомрачителни преправяния и бесен разход? В днешно време 122 кобили са доста low
Kotitu не е добавил приятели
22 ноември 2015 - 11:03
Е, то се е видяло, че ще я работим тази. Нещо не ми се рискува с други таратайки.
Апропо - някой да му се валя читав двигател като за 190ка без умопомрачителни преправяния и бесен разход? В днешно време 122 кобили са доста low
10 ноември 2015 - 13:08
За продаване евентуално за части, иначе не бих я дал на човек, особено семеен. Да не става кофти после
От друга страна, това жувотно не ме е оставяло на пътя, сантиментална стойност и т.н. Бе обичам си я
Знам, че нова кола е нова и разните там щуротии, но не се знае докога ще съм в БГ, та... поне някоя друга годинка да я търкалям. Само 5 години й остават до ретрото. Пък и в сегашния вид, дори джиповете не смеят много да се навират пред мен
17 май 2015 - 09:44
Еее заминахте на Горно-Надолнище и форумо умре
Да обърнете по едно и за липсващите, ей!
13 май 2015 - 17:08
Кофтито е май двг-то е уморено. Турбината ще го пръсне Та вместо да се занимавам с основен ремонт, турбиниране и тн - скачам на друг powerplant и съм аз.
13 май 2015 - 16:49
Да мисля 4.2 литров дзвер? Нее. И без това количката изглежда като докарана от Хирошима или след 3та световна. Та не ми е зор да се правя на дървар пред гоуфаджии. Идеята ми е малко повече кончета без много перипетии. Ако е на принципа plug-n-pray ще е още по-дубре. Затова мисля някой по-спокоен двигател с минималко електроника.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com