След като си я запалил първоначално, изчакваш 15 секунди и мериш напрежението върху акумулатора /както е свързан/ Трябва да е около 14.2 V /при дизелите14.5V/ След известно време работа /в зависимост от това до колко е смотан акумулатора/, това напрежение трябва да е в границите 13.8 - 14.2 V
Желателно е измерването да става с помоща на стрелкови уред, защото дигиталните които са до 120 - 150 лв. отчитат с голяма грешка. /въпреки че търговците твърдят че не е така/
П.С.
А за предпазителя на релето за наднапрежение /зад акумулаторната батерия/ задължителна инспекция. Добре ще бъде да извадиш и вкараш на местото му и самото реле за да изключим и окисления по клемореда му.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Kunev
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 428
- Разглеждан: 5835
- Титла: Напреднал
- Възраст: 55 годишен/шна
- Рожден ден: Юни 20, 1969
-
Пол
Мъж
-
Град
Стара Загора
-
Интереси
Автомобили, High-End Audio, Компютри
Други данни
-
Автомобил
W124 250d 93`
OM602.912
10
Good
Инструменти
Последни посетители
#245524 Не работи ABS след паднал акумулатор
Публикувано от Kunev на 10 септември 2011 - 08:38
#244621 Ксенон h4 за W124
Публикувано от Kunev на 05 септември 2011 - 22:12
Досега в моята скромна практика /не повече от 200 коли/ не съм видял ксенон да направи правилната графика. В най добрия случай свети на черта като халоген за мъгла.
- 1
#192289 "Знаете, че сте в 124-ката, когато...?"
Публикувано от Kunev на 24 декември 2009 - 12:05
Знаете ли как обяснявам разликата между моята хубавица /W124/ и на някой познат МПС-то?
Разликата е в това че ако тръгнем на преход из страната /при спазване на правилата за движение/ на една целодневна обиколка, когато се приберем, "колегата" с МПС-то ще се изкъпи и ще заспи като пребит, а аз ще легна до жена му ... и тя ще хареса круиза ...
Разликата е в това че ако тръгнем на преход из страната /при спазване на правилата за движение/ на една целодневна обиколка, когато се приберем, "колегата" с МПС-то ще се изкъпи и ще заспи като пребит, а аз ще легна до жена му ... и тя ще хареса круиза ...
- 4
#190185 фарове
Публикувано от Kunev на 04 декември 2009 - 11:46
Аз съм убеден че ксенона по принцип е една иновация която има нужда от още малко доработка.
Помислете: Колко ТИР-а има с ксенон?
На каква честота са трептенията му?
Защо например около струговете е забранено използване на луминисцентни осветителни тела? /тук мисли за принципа на светообразуване/
Колко струва един комплект наистина марков ксенон?
Кави и колко материали са вложени в обикновенните ксенони? /броя и стойността на работните операции нека не ги слагаме в сметката/
Колко се хвърля за реклама? /за нашите коли няма реклами а само информационни брошури - сетете се защо - какво да му рекламираш на един изключително висококачествен и утвърден продукт, нали?/
Като си отговорите с факти, а не с мнения, ще си промените малко мнението за ксенона.
Помислете: Колко ТИР-а има с ксенон?
На каква честота са трептенията му?
Защо например около струговете е забранено използване на луминисцентни осветителни тела? /тук мисли за принципа на светообразуване/
Колко струва един комплект наистина марков ксенон?
Кави и колко материали са вложени в обикновенните ксенони? /броя и стойността на работните операции нека не ги слагаме в сметката/
Колко се хвърля за реклама? /за нашите коли няма реклами а само информационни брошури - сетете се защо - какво да му рекламираш на един изключително висококачествен и утвърден продукт, нали?/
Като си отговорите с факти, а не с мнения, ще си промените малко мнението за ксенона.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Kunev
- Privacy Policy