mr Big, мерси за паралела с бензиновите мотори. Тревожно е, че последните 7-8 години и дизеловите и бензиновите 4 цилиндрови Мерцедес мотори имат такива дизайн проблеми, които излизат доста скъпо да се оправят. А от една две години Мерцедес реализират рекордни продажби и печалби. Отново са номер 1 в света в премиум сегмента. Аз започнах с Мерцедес преди 20 години с W124 200d 75кс. Тия коли минаваха по милион километра без проблеми. Майсторът казваше "Ако не пипаш нищо по колата да си играеш, ще ти се наложи да пипаш чак като стане на 500 000км нещо да оправиш". После имах много години W210 250d 113кс - подобна история, въпреки, че беше от първите, производство 1996г. W211 го прескочих с малоумно направените спирачки "by wire", макар фейса да оправиха проблемa, слагайки нормални хидравлични. После взех W212 - е няма такава самоделка... На външен вид ме кефи, на возия и сигурност горе долу, но като дефекти - нямам думи.
За колегата prokopi69 с коментара за километрите на колата ми - вече написах, че Мерцедес я провериха дали са и оригинални километрите и смениха за тяхна сметка дюзите извън гаранция. Дали Мерцедес са толкова неграмотни или тъпи да го направят тоя жест на извън гаранционна кола с превъртани километри? Едва ли.