Привет,колеги.Позволявам си да повдигна тази тема защото и аз имам подобен проблем.А именно:-омасляване във въздуховодите преди и след турбото,при смукателния колектор и пълнене на чашката на дюзата на 5 цилиндър(преди година беше само на 5 от тогава не съм свалял пластмасовия капак). Отскоро започна да ми излиза съобщение и за ниско ниво на маслото в двигателя а той е-W210, Е 250 тд,98 г.Масло в двигателя има.Чета и за този филтър/сепаратор за картерни газове,че се намира под платмасовия капак на главата на двигателя,но не ми е много ясно как трябва да изглежда когато всичко(тръбички,маркучета) там е наред.Ще се радвам ако някой помогне със съвет и снимков материал. Предварително благодаря и за много години на всички!
KNK
Регистрация: 05 яну 2018Офлайн Последно: 20 яну 2018 - 19:47:30