Към съдържанието

  •  

Ivo Simeonov

Регистрация: 24 дек 2017
Офлайн Последно: 08 апр 2019 - 14:10:34
-----

Моите теми

Теч на масло от картера на автомата

11 май 2018 - 06:50

Здравейте колеги.Преди 6 месеца когато закупих колата смених масло филтър и гарнитура на АСК.След подмяната и няколко дена каране установих теч от семерингата на превключвателя и от самата гарнитура.Семеринга е подменен и сложих нова гарнитура,но при свалането на кутията видях,че около долната част на щеката и едната страна на мозъка бяха в нещо черно като гняс събрана на куп.След сваляне и почистване на всичко отвътре както и на клапаните от леглата им поставих всичко обратно и сложих нова гарнитура,но сложих малко силикон във външния край за да съм сигурен че няма да теч отново,но уви след седмица каране има теч отново.Теча е на места под гарнитурката и на места над нея.

Някъде ли бъркам или гарнитурите да са калпави.Първия път сложих на MANN,сега сменях само гарнитура и сложих на FEBI.

Ще съм благодарян е отзиви за марка последователност ако нещо някъде бъркам.


Каква е разликата ц200 116 к.с и Ц220 143 к.с

04 май 2018 - 11:12

Здравейте.Каква е точно разликата между C200 116 автомат и C220 143 автомат. Оказа се, че моя автомобил е c200 и искам да го засиля. Някой казва, че е смяна на софтуер, но тогава ще стане да кажем 143.А 143 може да стане 170 к.с.Може ли малко повече пояснение какво се сменя да се постигне.

Подгрев на огледала

21 февруари 2018 - 15:52

Здравейте.Днес установих, че не ми работи подгрева на огледалата.Замерих с мултицет дали самия подгрев е ок. Той е здрав,но замерих дали идва 12В, но ток нямаше по кабелите.Някой с някаква идея. Къде е бушона или какъв би бил проблема.

Загуба на мощност след кикдаун

28 януари 2018 - 20:17

Здравейте колеги.Колата е C220 143 k.с 2002 автомат.Днес след опит да изпреваря с натискане на педала и кикдауването колата загуби мощност и изписа на борд таблото еl. power control visit workshop,а педала на газта изобщо не функционираше да правя кикдаун или да набера малко по-бързо.След изгасяне на колата и стартирането и няма изписана грешка на таблото.Колата няма тяга и неможе да набира добре,а при рязко натискане на педала колата се замисля и започва да набира малко по осезаемо след 3000 оборота,но няма кикдаун.Колата я закачихме на диагностика Delphi  излязоха грешките:

Р1222 - Датчик 1 стойност на педала

Р0100 - Уред за измерване на въздушната маса (горещ слой)

Р1470 - Регулатор на налягането на турбото

Грешките са изтрити и няма помен от тях,но колата е в същото положение.Размених клапаните на ЕГР-а с този на вакумното управление,но резултата е същия и няма нова грешка.Колата на място се форсира до 2000 об ,а от 2000 до 2500 има едно претрисане и след 3000 об колата се поизчиства и се форсира добре,но искам ли да натиска рязко и да направя кикдаун излиза пак грешка в педала и изписва на таблото el power control visit workshop.В движение колата се кара спокойно до 2000 об и е тромава,но ако искам да я натиска малко или повече е мудна и няма тяга.Акумулатора го откачихме за евентуално изчистване,но пак няма резултат.Тази вечер излизах и правих опити отново,колата от 10 пъти да набере както трябва го направи 2-3 пъти,а през останалото време все едно колата няма турбо има замисляне и след това се усеща леко вървене,но не такова каквото трябва да е.

Поразчетохме се с един приятел и стигаме до консенсуса,че проблема може да се свежда от смукателния колектор  и прословутите клапи.

Моля ако някой е имал сходен или същия проблем да помогне,че без кола не се седи и да се почва да се действа по нея.


Маслен сепаратор W203 220 CDI

10 януари 2018 - 20:54

Когато закупих колата имаше омасляване под и около самия сепаратор.Майстор-приятел ме посъветва да се смени,защото 90% мембраната е спукана и затова има омасляване.Сложих нов маслен сепаратор афтърмаркет не е оригинален с нови о-пръстени под него,но омасляването продължава,а аз лично мразя да имам мръсен двигател.Та някой с накакъв съвет,че се видях в чудо.Трябва ли да чистя още някъде или да сложа силикон за по добро уплътнение.Прави ми впечатление,че маркучето което ввлиза в сепаратора и то сълзи.Мога ли да сложа скоба или не.