Към съдържанието

  •  

indigen

Регистрация: 15 май 2007
Офлайн Последно: 26 фев 2008 - 21:38:36
-----

Моите теми

Корозия на купето на С-класа

13 юни 2007 - 12:13

Колеги точно на багажника на С250 1995г. в областта около ключалкато имам малко набъбнала боя, съответно
заради ръжда. Заглеждам се по други цетки но досега не ми е направило впечатление това да е слабо място.
Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем?
На мойта цетка забелязвам на доста места миниатюрни точици в следствие действието на ръждата.
Има ли лекарство за този проблем, различно от цялостно пребоядисване?
Като казвам миниатюрни точици го разбирайте буквално, може и прекалено много да се вглеждам.

Въпрос за интериора на С250 Елеганс 1995г.

08 юни 2007 - 12:07

Колеги мойта цетка е със кожен шит волан, по принцип зная, че някой коли са фабрично така.
Но не зная дали се отнася за мойта.
Моля споделете какъв оригинално е волана.

Смяня ня маслото на С250 diesel

04 юни 2007 - 10:01

Колеги отварям темата тъй като съм възмутен от наглостта на някой хора които вършат нискоквалифициран труд с цел забогатяване, и със цел
ако може да помогна на някой който е решил да не дава грешни пари.
Преди около една седмица ми се наложи да попътувам на по дълго разстояние и тъй като двигателното масло ми беше за смянта
реших да го сменя на сутринта преди да отпътувам.
Забих се при първия работещ в 10.00 часа сутринта маслар находящ се на кооперативния пазар в София, жк.Люлин,
няма да уточнявам конкретно къде.
Това ми действие бе провокирано от липсата на вложка №36 за гедоре с която се отвива капачката на кутията в която
се помещава масления филтър.
Въпросният маслар имаше, естествено такава вложка и в рамките на около 10 минути ми смени маслото, като забележете
имаше намерение да изсипе всичките 7 литра които са предписани като капацитен който побира двигателя. След корекция
от мене сипа 6.5 литра и маслото отиде точно на максимума, че и една идея по-нагоре.
За цялото удоволствие от свършената работа въпросния специалист ми поиска "заслужените" от него 10 лева за изключително
"високо квалифицирания, трудоемък, изискващ въображение" труд.
По мое мнение цялата операция по смяна на маслото е осъществима с минимум усилия дори и на полеви условия, единствено е
необходима споменатата втулка №36 за отвиване на капачката към филтъра.
В случай, че на някой не му се занимава поне ви съветвам, не давайте като мен грешни пари, или поне на повече от 5 лева, че
и те са им много.
Извинявам се ако темата не е на точното място но ако ме посъветвате ще я преместя и на друго.

Теглене на автоматик и палене на буксир

30 май 2007 - 16:25

Колеги някой наясно ли с материала намерен по форумите.
*****************************
Уникално свойство на АТ на МБ (до 1995) е, че позволяват палене на двигателя на буксир, защото имат втора маслена помпа на изходящия си вал, която на практика се задвижва от колелата. Необходимо е автомобилът да се ускори до поне 30 км/ч, с лост на селектора в положение N, за да се вдигне налягане в кутията, след което се включва на скорост. Поради тази причина АТ на МБ са и по-нечувствителни от кутиите на други производители при буксиране след авария, но тук трябва да се прочетат указанията в ръководството за експлоатация за всеки модел.
*************************
Моята е С250 автоматик 1995г. и се чудя това което пише реално ли е или има някаква уловка.

един тъп въпрос ???

25 май 2007 - 21:42

Опитах да сменя двигателното масло на личния ми МВ С250 - 1995г.
Сблъсках се със невъзможността да отвия капака на кожуха в който
се намира масления филтър. Тъй като не успях, моля някои който го е
правил да даде акъл с какъв инструмент да го сваля.