Jump to content

  •  

zaaax

Member Since 11 May 2007
Offline Last Active 18 Feb 2014 - 19:48:06
-----

Posts I've Made

In Topic: Комутатор PMS

02 September 2012 - 16:38

Ламда сондата ти оказва ли влияние при работата на газ?
Друго не се сещам!

Да оказва влияние и си работи перфектно !!!

In Topic: Комутатор PMS

01 September 2012 - 12:57

Здравейте!
Когато купих колата преди 6 години и маше едно леко заглъхване когато беше студена. Тогава се консултирах с един много свестен господин от Балкан стар - няма да споменавм от кой град е зада не го злепоставя в случай че работи още там. Стигнахме до извода че проблема е в комутатора , т.е. сместа е бедна и това е от комутатора.Тогава комутатора струваше 1500 лв.-втора употреба... Смених кодиращият резистор от 110 ома на 220 ома и терморезистора в температурният датчик от 2,2 ком на 2,7 ком и колата заспа ,нямаше абсолютно никакви заглъхвания....и така няколко месеца докато една сутрин започна да поддържа около 950 - 1000 оборота. Карах я няколко дена така но оборотите не падаха, след което върнах отново старият температурен датчик, но без да сменям кодиращият резистор, той си остана 220 ома. След връщането на старият датчик оборотите отново заспаха на 750. Преди две години когато бензина мина двата лв. и монтирах газов инжекцион. Преди един -два месеца отново започна да заглъхва сутрин като е на бензин..а на газ просто няма проблем.Пак монтирах "отремонтираният" датчик , но този път не се оправи!!! След като направих проба с един потенциометър на мястото на температурният датчик , се оказа че горивната смес е бедна.Това ме навежда на мисълта че е от комутатора. Просто "симптомите" ми приличат на проблем в електрониката.
Забравих да ти кажа ,че първият път я водих на диагностика във Варна и се оказа ,че колата била в "отлична" форма.
Сега в момента свещите са и нови , дюзите са почистени , датчиците са проверени и при откачане на кабел моментално се записва грешка , инсталацията е сменена с нови кабели ,налягането в рейката е в норма ,на газ анализатор всичко си е в норма, това което не съм правил е да се измери дебита на дюзите.
Разхода в момента на газ е 12-13 градско и 9-10 извънградско при скорост от около 100-120 км/ч.
Ще потърся здрав комутатор да пробвам - за да съм сигурен дали е от него. Не че така не мога да си я карам , но ми се струва ,че точно в момента когато най много ще ми трябва точно тогава ще се скапе ......Сега се сещам и за катализатора ...той не е сменян от както е станала кола , но пък колата си върви доста прилично ...дали може да оказва влияние когато е студена ???
Общо взето е това колега ! Ако се сетиш за нещо друго пиши !!!

In Topic: Комутатор PMS

31 August 2012 - 12:01

Да колега, номера на кодиращият резистор е същия. Явно че това е моят комутатор.
Искам да благодаря на всички колеги които се отзоваха! Добре че е този форум ,че иначе ако всички бяха като Балкан стар щях да сменя марката !!!
Ще търся същият комутатор за проба , да разбера да ли проблема е от него !

In Topic: Комутатор PMS

29 August 2012 - 14:55

Същите номера излизат...

В момента комутатора на колата е с номера 015 545 72 32 Сименс 5WK9 112 - по тия партидни номера нещо не мога да се ориентирам.

In Topic: Комутатор PMS

29 August 2012 - 10:37

Ако си беше написал правилно и VIN-a... ;)
Единствената информация, която мога да намеря относно номера на Мотроника е в снимката по-долу. По-точен номер не знам дали има изобщо из базите, които имат и дилърите. Може това да са имали предвид. Те няма как да видят баркод или ID номер на устройството, само парт номера.

[attachment=20241:Motronic MSG Unit.jpg]

Много се извинявам WDB2020181A081994