Към съдържанието

  •  

maiamibee

Регистрация: 18 окт 2017
Офлайн Последно: 15 окт 2020 - 11:35:27
-----

#413122 CLK-тата във Клуба и форума

Публикувано от maiamibee на 17 октомври 2018 - 09:15

Не се коси, ще я реставрираш :hailandkill В края на крайщата щом е подарък ще си я караш и ще се радваш. Успех!

 

Благодаря за вярата и подкрепата :)

 

Само да споделя, че не е подарък  :)  :)  :), а по-скоро, заради сляпата любов към CLK-то, финансовото състояние тогава и самият момент, че останах пеша.  

Но то пък за мен хич няма значение дали е подарък или не, мисля еднакво щеше да ми е отношението към нея. Аз никога не съм съжалявала, че ми е в ръцете и с много радост и мерак я карам ежедневно и връщам към нормалното и състояние. Абсолютно убедена съм, че тая кола мога да я реставрирам. Само фактът, че е оцеляла на толкова гавра и е на пистата, сам по себе си говори за марката и модела. Не искам да налагам мнение, но моето лично е, че всичките в тоя форум сме случили на машини. 


  • 1


#413117 CLK-тата във Клуба и форума

Публикувано от maiamibee на 17 октомври 2018 - 08:33

Хора, напълнихте ми очите. Страхотни автомобили, ама не страхотни ами направо великолепни. То не са джанти, фарове, брони, екстри и какво ли още не..... Думи нямам   :harabe

Аз засега още няма да показвам моята машинка, че хич не за пред хора :( все още. (200 компресор, 192 коня, ръчка, газов инжекцион, кожен салон, 1999 или 2000 - незнам, по вин излиза 03,03,2000, а на стъклата има 9-ки) За съжаление преди мен не е попаднала на собственици и е нужна реставрация. Имаме се вече от година и половина и изминахме почти 50 хил. км. :heart  Определено нещото, с което мога да се похваля, че вече стъпи правилно на пътя (чисто технически), няма  да уточнявам през какво преминах. Май ми останаха само някои дребни ремонтчета и климатроника, да се оправят. Сега стигнах до борбата с вътрешния интериор, а след това планирам и красота от вън - ламарини, фарове и тн.. Вътре е чудо на чудесата, почти няма елементче, което да няма нужда да се поправи или смени, както и има липсващи - то е скъсано, изтъркано, надраскано, неработещо. Но не се оплаквам, а напротив радвам се на всяко нещо, което успея да си ремонтирам или сменя. Засега се сдобих с единия сенник, смених си всички изгорели крушки , светнах си и таблото (изгорели лампи + смяна на кабели за температурата и часовника), пасажерската седалка вече се мести, съвсем наскоро светнах и пепелника + запалката, полирах си стъклото на километража. Тези дни чакам горното махагонче на средната конзола, заедно с копчетата, плюс панела на климатроника и средните духалки. Има още мнооооого обаче. Засега с удоволствие си редя легото и напролет живи и здрави ще показвам снимки. 

Надявам се да не съм оттегчила някой с писанията си и дано не съм излязла от темата. 

Много и безаварийни километри ви пожелавам на всички и все на такива прекрасни машинки да се радвате. Ейййй, очите ми останаха в тая тема 


  • 1


#413091 Проблем със запалка

Публикувано от maiamibee на 16 октомври 2018 - 13:48

Без да те ангажирам с мнение но дори не изглеждат добре.

Аз не бих подменил тези в колата с купени освен липсващи/изгоряли или поставени неподходящи.

Тоест с различен ампераж.

Не прави нищо повече от необходимото защото е много вероятно вместо да изпишеш вежди да извадиш очи :)

 

О, да. Само, където има нужда. Изобщо си нямам и намерение да подменям работещи и правилни. Но при мен някой е въртял като луд с автомат :) и основно е набучил 10-ки, където трябва и където не трябва. :) Явно е бил от ЦСКА човека :)  Определено ще си ползвам старите, но за някои места не ми стигат. 

Ех, как им се израдвах на европартските, ама... Нищо де, ще пиша ако ги хвана в издънка някъде. Пък ако някой е намерил къде се продават наистина читави, ще се радвам да сподели, иначе идеята за оргинални бушончета от стари коли на мен много ми допадна.


  • 1