Към съдържанието

  •  

dybbuk

Регистрация: 06 май 2007
Офлайн Последно: 18 сеп 2014 - 11:03:00
-----

Моите мнения

В тема:Какъв тип купе предпочитате?

15 септември 2014 - 12:20

Без рамка :)


В тема:Харч на масло за 8 цилиндров мотор

07 юли 2014 - 16:46

Малко офтопик,но ако ще купувате SL500,или какъвто и да е R230 стойте далече от екземпляри с :

 

- грешки "ABC Visit Workshop", "ABC Drive Carefully",неравно стояща кола - наклонена на една страна или легнала на една колело (сигнал за неподдъражно окачване и голям шанс колата да се превърне в бездънна яма за пари , докато влезе в пътя)

- шум подобен на блъскащ се предмет в багажното отделение при под 1/2 пълен резервоара (резервоар за смяна)

- неработещ или шумно работещ покрив

- грешка "SERVICE BRAKE - VISIT WORKSHOP" ,особено в комбинация с изменение в нивото на спирачната течност (четирицифрен ремонт на спирачната система SBC)


В тема:Проблем с ABC W215 2001 CL500

02 юни 2014 - 19:05

Жив късмет си е че засега се разминавам на косъм от големите ремонти на двете коли с ABC.Установих че проблема е в сферата чрез така наречения "баунс тест" .Натискам колата на бронята и ако отскочи много,както беше в моя случай,значи сферата е за смяна.Прави се и отпред и отзад.При здрави сфери колата трябва да е твърда.Колегите от американския форум са имали такъв проблем и загатнаха за тези сфери.Обясянвам си го така - сферата е един вид акумулатор на налягане и е пълна заводски с газ под налягане.При спукването и се получава голямо налягане и газът влиза в системата,която заради въздуха губи херметизация и заради голямото налягане изхвърля маслото през капачката.След това мястото на газа се запълва от масло и сферата спира да държи налягане,и съответно помпата не може да компенсира,особено на ниските обороти - оттам идва и грешката за ниско налягане.Така си го обянсявам аз - ако има някой по-компетентен колега,нека ме поправи.Общо взето по мой личен опит изхвърлянето на маслото през капачката става ако влезе въздух в системата,докато е под налягане,когато колата е в движение.Първия път като ми се случи това с хвърлянето на маслото се оказа някакъв о-ринг и хвърли сигурно 1.5 л масло и помпата не въртеше новодолятото масло,колата започна да вози като лодка,но всичко се оправи с 50 лв,вкл.маслото - е това си беше хепиенд направо.


В тема:Проблем с ABC W215 2001 CL500

31 май 2014 - 17:18

Здравейте колеги,
Оказа се предния акумулатор (сфера).Тя вероятно беше загубила своиството си да държи налягане и беше пълна с масло.Смених я сам и след това калибрацията стана от първия опит.Абсолютно си струва да се тества и смени преди да се премине към 4 цифрените части.Има по една в близост до двата разпределителни клапана.Ако колата при преминаване през неравности записва ниско налягане (примигващото червено ABC DRIVE CAREFULLY) и при изгасен мотор като се натисне с две ръце по капака (преден или заден) отскача,значи проблема е най-вероятно там.


В тема:Харч на масло за 8 цилиндров мотор

30 май 2014 - 21:40

При мен също няма харчове.Поне между смените компютъра не иска доливане.На Cl-a даже имах следния парадокс - вдигаше ми нивото на маслото - попадаше бензин.след смяна на дебитомер,свещи и масло не съм имал проблеми.Вижда се теч от гарнитурите,който не прогресира от 5 години..CL500-w215-2001(216 хил км).SL-a,въпреки че го карам само с мръсна газ,и съм чел за 55-ци,които харчат масло,също никога не е искал доливане между смените.Като цяло при мен м113-ките не пипат маслото - не знам въпрос на късмет ли е или е така за повечето мотори.Аз карам с Mobil 0w40 -SL и Mobil 5w40 -CL
Офтопик - на Om648,малко преди 15 хил км иска 0.5 л.Но така или иначе го сменям на 15 и не доливам.