Към съдържанието

  •  

bormioli

Регистрация: 04 май 2007
Офлайн Последно: 10 мар 2009 - 12:41:55
-----

Моите мнения

В тема:Втулка - заден амортисьор

22 ноември 2007 - 13:50

Здравейте всички B)

Имам един конкретен въпрос към вас или поне тези ,които са се сблъсквали с проблема - автомобил W124 200 TE , нивомат . При движение по неравности и по-точно резки ,като стърчащи канали,дупки с остри ръбове , отзад се чува неприятно клопане ... Колата е проверена вече и се оказва,че й е разбито захващането на амортисьора към носача.Има ли вариант при ,който да се смени само втулката там или каквото е или трябва да се подмени целия ?
Много ви благодаря :D

п.с. между другото,има ли Mercedes-Benz програма за резервните части ,като тази на BMW "ETK" ?


При мен съществува същия проблем. w203 220 cdi 2001 .При по резки дупки има някакво клопане на амортесиора горе високото. И моита е нивомат.Ходих на тестове за амортесиорите и са си в нормите.Смених някакви втулки но тропането си остана.Обяснаха ми че стъблото нещо се е разбило и трябвало нов(тези в мерцедес сервиз знаят само ново) да ама амортесиора струва 850 лв без някакви сфери за нивомата. Така че колега ако си решиш проблема по друг начин моля те да кажеш какво точно си сменил да пробвам и аз че това тропане ми бърка в нервната система :wacko:

В тема:дюза -дали е запушена ?

22 ноември 2007 - 12:00

Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари :kill_myself: Разхода замина на 15 градско преди беше около 8


Хора нищо на стана с тези добавки проблема се реши временно. Смених дюзата направо :wacko:

В тема:проблем с оборотите

19 ноември 2007 - 15:25

Аз имах същия проблем с моита цетка 220 цди 2001 както си карам и започваше да ме ограничава до 2500-3000 оборота нищо не ми светеше на таблото.Оказа (не съм специалист но от това което видях каква смениха на колата) че е тръбата коята вкарва въздуха (отпред при двигатела) се е цепнала и започва да диши въздух. А там има някакъв датчик за налягането които засича това и си включва някакъв сервизен режим.Иначе на диагностиката засече че е ниско налягането на въздуха но се наложи да прегледат всяка тръба и така. Тръбата имаше S образна форма и беше точно преди този датчик. Струваше около 150 лв. Смениха я и се изчисти проблема.

В тема:дюза -дали е запушена ?

14 ноември 2007 - 12:08

Значи имам следния проблем. Имам c220cdi 2001 автоматик на 330 000 км един приятел ми предложи да зареждам нафта през неговата фирма от база на лукоил без да плащам ДДС (примамливо като се има предвид цената на нафтата). Тои кара тоарек 2006 е все зарежда от там и няма проблем. Моита беше перфектна но зоредих 5-6 резервоара и сега до 2000 оборото двигатела се тресе като на москвич после изчиства. Като е на место колата направо ще се откъсне двигатела. Като и дам по рязко газ гасне и ми светва epc. В сервиза на мерцедес направиха диагностика и казаха че дюза на 3-ти цилиндър не е наред(какво не и е наред не ми казаха) и трябвало нова 1000 лв. Сега я карам с някаква добавка но няма никакъв ефект. Зареждам омв премиум само. Дали е дюза както казват и няма начин да се прочисти тази дюза. Даите предложение дали не мога да ги спестя тези пари :kill_myself: Разхода замина на 15 градско преди беше около 8



Хора как така веднъж работи двигателя перфектно веднъж се тресе като стара лада бах ти дюзата как е възможно хем да е запушена хем след Х км да работи идеално дали няма вариант да е нещо по електрониката например. Даите идия каде да я закарам да и проверат електрониката. Аз съм от Благоевград но тук в мерцедес сервиз въобще не ми вдъхват доверие.

В тема:дюза -дали е запушена ?

12 ноември 2007 - 12:05

Откъде я купи тази добавка...или ти си вносителя...? ;)



Никакъв вносител не съм аз съм от Благоевград тук в мерцедес сервиз ми дадаха някаква добавка която нищо не направи (направо нова дюза искаха да ми слагат :nono: ). Един приятел ме посъветва да отидо до Разлог там имало някакъв сервиз просто така да я включат на диагностика и да вида дали ще потвърди че дюзата е проблема защото нали ги знаеш харата в мерцедес сервиз знаят само ново да слагат. та въпросния човек потвърди че дюзата има проблем даде ми въпросната добавка и каза ако не се оправи да я закарам да ги прочистат на ултра звук. И НЕ АГИТИРАМ НИКОИ ДА СИ Я КУПУВА ПРОСТО КАЗВАМ КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА. Поне за сега де!!!