С 2 думи - те тая сиситема ще е задължителна за всички нови коли произведени след 24 Февруари 2011.
Много е спорен ефекта от нея ама както и да е де ... но безпорното е че поне в отношение на цената ще го отнесе краиния клиент ...както винаги.
Brake assist systems have become mandatory for all newly launched car and light commercial vehicle types in the EU. The regulation will apply to all new vehicles from February 24, 2011 as part of a new EU regulation that aims to improve pedestrian safety.
According to EU studies, up to 1,100 fatal accidents involving pedestrians could be prevented in Europe each year if all cars were equipped with braking assistance systems.
The industry is already working to develop predictive systems that will be able to detect traffic ahead of the vehicle via additional radar sensors and, in some cases, video sensors. "In the future, emergency braking systems will be able to interpret the traffic situation and offer drivers intelligent braking support," stated Dr Werner Struth, president of Bosch's Chassis Systems Control division. "In the years to come, these systems will be featured in a growing number of vehicle models. In 2010, a Bosch system is set to go into series production for the first time at Audi.”
Braking assistance systems not only reduce the risk of injury for pedestrians, they also help prevent rear-end collisions. Research has shown that in rear-end collisions resulting in injury in Germany, a third of drivers did not hit the brakes at all before the collision, and half of them did not use the car's full braking capacity.
The EU directive to improve “protection of pedestrians and other vulnerable road users” will not only make brake assist systems mandatory, it also foresees stricter regulations with regard to additional bumpers and frontal protection systems. The aim is to reduce the risk of injury for accidents involving pedestrians and cyclists. Improving traffic safety is also the aim of another directive which has been in effect since August 2009. Step by step, it will make ESP systems mandatory for all vehicles by November 2014. Moreover, from November 2015 commercial vehicles will also have to be equipped with advanced emergency braking systems as well as lane departure warning systems.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: brpi
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 1243
- Разглеждан: 7551
- Титла: Майстор
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Karlsruhe,Germany
Други данни
-
Автомобил
W124 300D 603
W124 230E 102
Моите теми
Сиситемата Спирачен Асистент (Brake assist)
15 декември 2009 - 16:01
Продажба на кола в Бг-документалната страна
30 октомври 2009 - 18:49
Ето постановката:
Аз си продавам колата (още не съм решил на 100% ) таз 230 -тя е регната в Бг с Бг номера и док, на мое име е.
Та моля знаещите да напишат но синтезирано
точка 1-прави се стъпка 1, точка 2...
подготвям се от далече щото ще имам на разполение бруто 10 дена и времето ще ми е много кът.
Последния път когато съм продавал кола в БГ беше 2001 и със сигурност нещата са се променили....
Аз си продавам колата (още не съм решил на 100% ) таз 230 -тя е регната в Бг с Бг номера и док, на мое име е.
Та моля знаещите да напишат но синтезирано
точка 1-прави се стъпка 1, точка 2...
подготвям се от далече щото ще имам на разполение бруто 10 дена и времето ще ми е много кът.
Последния път когато съм продавал кола в БГ беше 2001 и със сигурност нещата са се променили....
Транспорт от Немско към Бг
26 октомври 2009 - 12:01
Въпросът е :
Трябва ми транспорт на 4 гуми с джанти от немско към Бг.В нашенско краината спирка е Пловдив но ако не става и всяко друго място в Бг пак ме устроива.
Ако могат да се транспортират 2 поне пак е нещо, после ще му мисля и за другите 2.
В южно немско съм -града е от подписа-Това е точно на свъзката между 5 и 8 магистрала, но не е проблем да отскоча и на 100 км в околовъст.
Трябва ми транспорт на 4 гуми с джанти от немско към Бг.В нашенско краината спирка е Пловдив но ако не става и всяко друго място в Бг пак ме устроива.
Ако могат да се транспортират 2 поне пак е нещо, после ще му мисля и за другите 2.
В южно немско съм -града е от подписа-Това е точно на свъзката между 5 и 8 магистрала, но не е проблем да отскоча и на 100 км в околовъст.
Догодина сменят дизеловите горива със смесени с биодизел
16 октомври 2009 - 14:12
Правителството днес реши най-късно от 1 май 2010 година бензиностанциите в България да предлагат дизелови горива смесени с биодизел=
Промените в Закона за възобновяемите енергийни източници и биогорива целят да преодолеят изоставането при изпълнение на националните цели, свързани с потреблението на биогорива в транспорта. С изменението на нормативната база ще се въведе задължително изискване за смесване на дизелово гориво с биодизел, информира агенция Кросс.
Лицата, които пускат на пазара течни горива от местен произход за транспортни нужди, ще са длъжни при освобождаване за потребление да предлагат горива за дизелови двигатели, при следното процентно съотношение : От 1 март 2010 със съдържание на биодизел мининум 2% , от първи септември 3% , а от 1 март 2011 минимум 4%.
В срок от два месеца след влизането в сила на всяка една стъпка, бензиностанциите ще трябва да предлагат само дизелови горива съответстващи на нормите. Това означава, че реално шофьорите ще зареждат дизеловите торива, смесени с биодизел най-късно от 1 май 2010.
Тва си е локум де -то и сега нафтата в Бг си е смесна с биодизел (неизвсна субстанциии добавени в неизвесно количество ).
Само за инфо
в немско на всички колонки за нафта си пише че в нафтата има добавено 10 % биодизел.
Досега съм нямал проблеми с разтварянето на маркучи и от сорта - все пак тука следват някакви норми т.н но в Бг това ще е вратичка бензинджииниците да казват - е на видяхт ели тва е от бидизела...
Промените в Закона за възобновяемите енергийни източници и биогорива целят да преодолеят изоставането при изпълнение на националните цели, свързани с потреблението на биогорива в транспорта. С изменението на нормативната база ще се въведе задължително изискване за смесване на дизелово гориво с биодизел, информира агенция Кросс.
Лицата, които пускат на пазара течни горива от местен произход за транспортни нужди, ще са длъжни при освобождаване за потребление да предлагат горива за дизелови двигатели, при следното процентно съотношение : От 1 март 2010 със съдържание на биодизел мининум 2% , от първи септември 3% , а от 1 март 2011 минимум 4%.
В срок от два месеца след влизането в сила на всяка една стъпка, бензиностанциите ще трябва да предлагат само дизелови горива съответстващи на нормите. Това означава, че реално шофьорите ще зареждат дизеловите торива, смесени с биодизел най-късно от 1 май 2010.
Тва си е локум де -то и сега нафтата в Бг си е смесна с биодизел (неизвсна субстанциии добавени в неизвесно количество ).
Само за инфо
в немско на всички колонки за нафта си пише че в нафтата има добавено 10 % биодизел.
Досега съм нямал проблеми с разтварянето на маркучи и от сорта - все пак тука следват някакви норми т.н но в Бг това ще е вратичка бензинджииниците да казват - е на видяхт ели тва е от бидизела...
Съвет ми трябва- инфо за 4х4
16 септември 2009 - 20:07
Трябва да купувам за роднина (деиствието се развива в Канада и колата ще се кара там ) някакво 4х4 .
Возилото ще се товари - да кажем от 100 до 300 кила + дневно прави поне 200км.
Та огледах какво има- или пикап или джипка - парите са някаде 10 000 аиде в краен случаи 12 000 канадски.
Пикапите - трагедия - малки почти няма а и да има малък е с 3 литра мотор естествено бензинов - само на много големите тракове има 8 или 10 цилиндрови дизели ама тва вече си е камион и са дебели кат цена.
Все пак ако някопи се сети за модел и марка от тоя тип -да дава жокер.
Почнах да оглеждам Джипките - понеже знам че любимата марка на форума -Митсубиши Паджеро- намерих няколко - например тва
1993 MITSUBISHI PAJERO EXCEED, 89000kms, 4dr, Automatic, 4x4, Cylinders 4, Diesel, , AM/FM Stereo, , Air Conditioning, , Alloy Wheels, , Anti-Lock Brakes, , Power Brakes, , Power Mirrors, , Power Steering, , Tilt Steering, , Brush Guard, , Leather Interior, , Power Locks, , Sunroof, , 3rd Row Seating, 1993 MITSUBISHI PAJERO AUTO 4 DOOR SUV. FULLY SERVICED. GREAT CONDITION BOTH IN AND OUT. COMES WITH 4 BRAND NEW TIRES. INCLUDES ALL FLUIDS, FILTER, BC COMPLIANCE AND INSPECTION.
P.S -прочетох че требе да търся 2.8 а не 2,5 литровия мотор.
в общия случаи знам горе долу какво да гледам ама не са ми специалност... даваите съвети ..... теоретично ако е на истинки км би требвало да има поне още бая км ресурс... колко още е въпроса....
Значи кривнята тука е че не на всяка бензинджииница има дизел а камо ли да идеш в сервиз...че то сигурно от 100сервиза само 2-3 са пипали дизелова кола- а при дилара е каде 100долара само за труд на час......
Друг въпрос - намерих и дизелова Тоиота Ланд Круизер...само знам че тва е култова кола 4х4 ..с многоброини подвизи по целия свят ...на тая какво д аи гледам -некакви жокери пак ...
Возилото ще се товари - да кажем от 100 до 300 кила + дневно прави поне 200км.
Та огледах какво има- или пикап или джипка - парите са някаде 10 000 аиде в краен случаи 12 000 канадски.
Пикапите - трагедия - малки почти няма а и да има малък е с 3 литра мотор естествено бензинов - само на много големите тракове има 8 или 10 цилиндрови дизели ама тва вече си е камион и са дебели кат цена.
Все пак ако някопи се сети за модел и марка от тоя тип -да дава жокер.
Почнах да оглеждам Джипките - понеже знам че любимата марка на форума -Митсубиши Паджеро- намерих няколко - например тва
1993 MITSUBISHI PAJERO EXCEED, 89000kms, 4dr, Automatic, 4x4, Cylinders 4, Diesel, , AM/FM Stereo, , Air Conditioning, , Alloy Wheels, , Anti-Lock Brakes, , Power Brakes, , Power Mirrors, , Power Steering, , Tilt Steering, , Brush Guard, , Leather Interior, , Power Locks, , Sunroof, , 3rd Row Seating, 1993 MITSUBISHI PAJERO AUTO 4 DOOR SUV. FULLY SERVICED. GREAT CONDITION BOTH IN AND OUT. COMES WITH 4 BRAND NEW TIRES. INCLUDES ALL FLUIDS, FILTER, BC COMPLIANCE AND INSPECTION.
P.S -прочетох че требе да търся 2.8 а не 2,5 литровия мотор.
в общия случаи знам горе долу какво да гледам ама не са ми специалност... даваите съвети ..... теоретично ако е на истинки км би требвало да има поне още бая км ресурс... колко още е въпроса....
Значи кривнята тука е че не на всяка бензинджииница има дизел а камо ли да идеш в сервиз...че то сигурно от 100сервиза само 2-3 са пипали дизелова кола- а при дилара е каде 100долара само за труд на час......
Друг въпрос - намерих и дизелова Тоиота Ланд Круизер...само знам че тва е култова кола 4х4 ..с многоброини подвизи по целия свят ...на тая какво д аи гледам -некакви жокери пак ...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: brpi
- Privacy Policy