Именно поради тези причини се спрях на точно този модел! Свикнал съм с поддържката на автомобил от такъв клас, не е проблем за мен.
Това, което не ми харесва, са именно SBC-то - спирането се усещя някак си вдървено. Както и волана - изисква си се да вложиш сила, за да завиваш.
Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне.
Значи при фейслифта няма такава опасност? А колко струва едно SBC?
Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем.
Смятам да си взема кола на около 200 000 км, като ще я карам поне 100 000 - 150 000. Какво следва да направя за превенция?
Може ли да получа и други полезни съвети относно поддържка и превенция?
В https://mbworld.org/...03-e55-amg.htmlпише следното:
Supercharger pulley/clutch bearing failure. If detected early, very easy and cheap to fix, but will need to change the whole pulley if left unnoticed which can cost you about $600
Supercharger pulley/clutch bearing какво точно означава?
Едно много добро видео относно стойността на поддръжката на може би най-караната E 55 AMG в света -