Към съдържанието

  •  

apius

Регистрация: 18 юли 2017
Офлайн Последно: 25 яну 2022 - 13:26:19
-----

Моите мнения

В тема:Сервиз в София

14 юни 2018 - 20:23

https://goo.gl/maps/xjDP9of97AT2


В тема:Шум при студено време, подозирам хидравликата.

09 април 2018 - 20:50

И при мен се получиха вибрации и "свирене" при въртене на волана, особено на място и при студен мотор. Нивото в казанчето беше ниско, под минимума. Долях FUCHS PENTOSIN PSF

 

DSCN0146_1.500x500.500x500.jpg?f72d26a10

Засега настъпи тишина.


В тема:Мнения за покупка на ML 280 cdi

12 август 2017 - 20:51

Съгласен съм  с колегите, че 320 CDI е минимума за този тежък джип. Моят ML  го търсих 3-4 месеца. Гледах над 10 автомобила, в София обходих всички обяви под 25 бона на W164 до 2008. И нищо читаво, кошници над 300000 км, така че се зареди с търпение.

По дилемата за въздушното, след проба на двата вида окачване бързо става ясно, че с airmatic-a е доста по-стабилен. Не става дума за друсане, а за клатене и нестабиност в завой при пружините. Аз лично избрах airmatic. При огледите попаднах на ML с пружини на който на задните главини бяха сложени 3  cm дистанционни фланци. С тях джипа изглеждаше по-стабилен, но не е като на въждух.

Късмет на колегата в избора.


В тема:W164 проблем с бутоните за температурата на климатика

19 юли 2017 - 22:29

Здравейте,

На Моя ML врътката от лявата страна (шофьорската) не работеше нормално. Положението беше като на клипа споменат от колегата в първия пост. Свалих управлението на климатика, гледах, бутах оттук оттам но левия регулатор е хванат за платката по различен начин от десния. Намерих тази тема http://www.benzworld...trol-fix-2.html  в BenzWorld. Разглобих управлението като отделих платките от корпуса изцяло. Ако се действа се бавно, няма опасност нещо да се счупи. За да се свали задния капак трябва да се развият 4 винтчета с torx T6, аз нямах такъв и се наложи да си купя. Сглобяването по обратен ред е по-тегаво. Просто всички чопове които стърчат от предния капак трябва внимателно да се нанижат на дупките в платката.