Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Armbull
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 24
- Разглеждан: 1744
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Sofia
Други данни
-
Автомобил
CLK w208
Моите теми
Проблем след смяна на свещи...
15 юни 2019 - 20:19
Здравейте колеги, ако някой може да ми помогне с информация относно моя проблем, ще съм благодарен.
Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели
Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Armbull
- Privacy Policy





Публикации