Към съдържанието

  •  

hax0r

Регистрация: 26 юни 2017
Офлайн Последно: 14 сеп 2019 - 19:41:20
-----

#397258 Записване за помощници на 1.10

Публикувано от hax0r на 03 септември 2017 - 00:05

Аз не съм в клуба, но съм готов да се включа в организацията. Няма значение с какво.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 3


#395922 Смяна на lockup соленоид на 722.6

Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 17:55

Преди време гледах клипче в youtube и там малото от хидротрансофматора (5Г кутия) го извадиха с отвиване на една от тръбите излизащи от него и палене на автомобила докато е на подемника за да развърти и да изхвърли от там маслото, но начина с надуването определено е по-добър, най-малкото е по-лесен. А за по-чист едва ли, защото излиза мало под налягане и ще пръска когато намалее.

За това препоръчвам с маска за цялото лице и много внимателно надуване. Над 1атм има шанс да те окъпе.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1


#395908 Смяна на lockup соленоид на 722.6

Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 12:02

Това съм писал и аз.
Когато хидротрансформатора няма пробка, маслото от него се вади, като се създаде налягане през филтъра.


На 722.902, въпреки че има пробка е добре пак да се надуе през филтъра, за да изкара абсолютно всичко.

Машините за подмяна на масло в скоростните кутии, работят на подобен принцип.



Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1


#395897 Смяна на lockup соленоид на 722.6

Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 03:40

3.5-4л се вадят без точене. Моя майстор вади всичко и от хидротрансформатора. Процедурата е проста, с изключение на последната стъпка:
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.

Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).

Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.

За да не правя реклама - контакти на Л.С.


Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1


#395516 Comand ъпдейт, трябва ли да правя?

Публикувано от hax0r на 28 юли 2017 - 06:50

SBC Hold е удобна функционалност, особено в задръствания.
https://youtu.be/fL8iFITJwow

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1


#393970 Снимки на вашите коли!

Публикувано от hax0r на 28 юни 2017 - 21:19

Ето ме и мен.
Нов член, първи Мерцедес. :) 1353a91da0d6f60209adfb838872eb01.jpg39ca21cca3c2a5344872d6956e1357e7.jpg6e9f927f5ebfdea1fa3ab77bd3a9dc66.jpg

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1


#393933 Отборът на С-класата

Публикувано от hax0r на 28 юни 2017 - 08:28

И още един новак :)

+1 S204 C320CDI 224 2008 :)

 


  • 2