- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hax0r
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 26
- Разглеждан: 2460
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 38 годишен/шна
- Рожден ден: Март 31, 1986
-
Пол
Мъж
-
Град
София
-
Интереси
Tech
Други данни
-
Автомобил
204.222
#397258 Записване за помощници на 1.10
Публикувано от hax0r на 03 септември 2017 - 00:05
Аз не съм в клуба, но съм готов да се включа в организацията. Няма значение с какво.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
#395922 Смяна на lockup соленоид на 722.6
Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 17:55
За това препоръчвам с маска за цялото лице и много внимателно надуване. Над 1атм има шанс да те окъпе.Преди време гледах клипче в youtube и там малото от хидротрансофматора (5Г кутия) го извадиха с отвиване на една от тръбите излизащи от него и палене на автомобила докато е на подемника за да развърти и да изхвърли от там маслото, но начина с надуването определено е по-добър, най-малкото е по-лесен. А за по-чист едва ли, защото излиза мало под налягане и ще пръска когато намалее.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- 1
#395908 Смяна на lockup соленоид на 722.6
Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 12:02
Това съм писал и аз.
Когато хидротрансформатора няма пробка, маслото от него се вади, като се създаде налягане през филтъра.
На 722.902, въпреки че има пробка е добре пак да се надуе през филтъра, за да изкара абсолютно всичко.
Машините за подмяна на масло в скоростните кутии, работят на подобен принцип.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Когато хидротрансформатора няма пробка, маслото от него се вади, като се създаде налягане през филтъра.
На 722.902, въпреки че има пробка е добре пак да се надуе през филтъра, за да изкара абсолютно всичко.
Машините за подмяна на масло в скоростните кутии, работят на подобен принцип.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- 1
#395897 Смяна на lockup соленоид на 722.6
Публикувано от hax0r на 05 август 2017 - 03:40
3.5-4л се вадят без точене. Моя майстор вади всичко и от хидротрансформатора. Процедурата е проста, с изключение на последната стъпка:
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.
Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).
Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.
За да не правя реклама - контакти на Л.С.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.
Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).
Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.
За да не правя реклама - контакти на Л.С.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- 1
#395516 Comand ъпдейт, трябва ли да правя?
Публикувано от hax0r на 28 юли 2017 - 06:50
SBC Hold е удобна функционалност, особено в задръствания.
https://youtu.be/fL8iFITJwow
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
https://youtu.be/fL8iFITJwow
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- 1
#393970 Снимки на вашите коли!
Публикувано от hax0r на 28 юни 2017 - 21:19
Ето ме и мен.
Нов член, първи Мерцедес.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Нов член, първи Мерцедес.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
- 1
#393933 Отборът на С-класата
Публикувано от hax0r на 28 юни 2017 - 08:28
И още един новак
+1 S204 C320CDI 224 2008
Прикачени файлове
- media-share-0-02-05-8068cf4de48b0483760ef3ff90cc4aa0bf60a3268e834ec55719abd739e099aa-5e646005-c7ef-497a-8352-d3847ad2ea67.jpg 174,78K 13 Брой сваляния
- media-share-0-02-05-8ee40b624e692488196240ebdfc5fcc1560f08a389dba9946de99f4cd1950aa6-48442211-b2c2-4902-b8e1-0e0b9eaf3f19.jpg 170,54K 12 Брой сваляния
- media-share-0-02-05-1fb4acf17650d457a2dc2d32b8696004c71aa6f974c72030f4181c301f4d3d3a-929eaba6-8d54-467e-8b15-16e981911f28.jpg 174,62K 11 Брой сваляния
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hax0r
- Privacy Policy