Към съдържанието

  •  

Н.михалев

Регистрация: 02 юни 2017
Офлайн Последно: 07 юли 2017 - 21:17:43
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с Вито 230 ТД

04 юли 2017 - 20:17

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk

Моля админа да ме извини,наблъсках постовете немога да ги изтрия.
Така по темата,на горивната помпа има един електрически клапан в него влиза букса идваща от имобилаизера.премахнах това нещо,струващо 630 лева без намалението.вързвате директно нафтата от филтъра към помпата с маркуч,пада се средната шлаофка,вадите скоростомерното табло от там буксата на имобилайзера,защото подгревната лампа няма да изгасне ще свети дразнещо.колата почва да пали когато на вас ви е кеф не на нея.загубата от тази интервенция е,че оставате без работещ имобилайзер

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с Вито 230 ТД

04 юли 2017 - 19:41




Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk


В тема:Проблем с Вито 230 ТД

04 юли 2017 - 19:35

Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk


Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk



Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с Вито 230 ТД

04 юли 2017 - 19:03

Колеги реших проблема

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с Вито 230 ТД

04 юни 2017 - 20:06

Стартера върти но не пали все едно няма нафта

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk