Здравей,
абе не ги разбирам много тия коли ама да кажа...
Търси възможно най-малко ръжди (слабо място - задни калници - там ще хванеш дали гние точно над-гумата, има и под предния калник ама без да го разглобиш няма да го видиш)
Бих препоръчал черен кожен салон, усеща се добре и не се вижда толкова ако се изцапа малко + препарат за 10лв. за кожа го измиваш със суха кърпа за 1 час.
Вариянт с климатроник е по-добре от климатик. Гласиш си едни градуси и си свиркаш.
Имам под ръка и двата модела 200к и 230к... определено 230к ме радва повече. 320 са готини, ама ако ще слагаш газ ще ти излезе по-скъпо.
Търси без газова уредба - не за друго ама ако има такава вече ще е за хвърляне. Предпочитам Fobus - има супер голямо разнообразие за настройките - а и можеш да видиш реално къде обеднява и да вдигнеш горивата.
Защо ръчка? Най-досадното нещо ми е да превключвам скорости докато си пия кафе и си пуша. + цяла скоростна кутия в мегата е около 200лв. (без хидротрафа), а колко ли струва едно обслужване на обикновенната? Тук е въпрос на личен избор.
Мултиволана не знам колко ще ти върши работа... пък и първото нещо което напавих е да хвърля в кофата оригиналното радио и чейнджъра от багажника... нема ли mp3 не ми го хвали (е радиото беше уникално ама трябва и компромис).
За охлаждането предпочитам виско пред ел. перка - варианта да кипне боба е много малък особенно ако веднъж на 6 месеца го завъртиш с ръка да видиш дали задържа или си е отишло - пък и ако си в някоя "сахара" и виското се прецака, винаги можеш да изпозлваш подръчни материали и да застопориш перката да се върти постоянно - на ел. нема тия екстри.
А... и най-важното - не си взимай Sport версията... не за друго ама като седнеш на я караш по наще пътища е все едно да се пуснеш с пиано по стълбите.
Ако се сетиш за друго питай.
Успех!
Редакция: Забравих... като загрее и я покараш, пипни с ръка в чашката пред подлакътника - ако е много горещо там значи катализаторите са се запушили и трябва да се махат. Пък ако ги махаш и не искаш да звучиш като състезател сложи гърне вместо права тръба... за кратки разтояния с тръба звучи добре, ама на дълго е малко досадно ако не я натискаш.
Ох и тия нагреватели на седалките - зимата са голям кеф.