Към съдържанието

  •  

rabbitshoot

Регистрация: 13 май 2017
Офлайн Последно: 04 окт 2020 - 19:00:38
-----

#429896 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от rabbitshoot на 04 юни 2020 - 22:19

Здравей,
абе не ги разбирам много тия коли ама да кажа...
Търси възможно най-малко ръжди (слабо място - задни калници - там ще хванеш дали гние точно над-гумата, има и под предния калник ама без да го разглобиш няма да го видиш)
Бих препоръчал черен кожен салон, усеща се добре и не се вижда толкова ако се изцапа малко + препарат за 10лв. за кожа го измиваш със суха кърпа за 1 час.
Вариянт с климатроник е по-добре от климатик. Гласиш си едни градуси и си свиркаш.
Имам под ръка и двата модела 200к и 230к... определено 230к ме радва повече. 320 са готини, ама ако ще слагаш газ ще ти излезе по-скъпо.

Търси без газова уредба - не за друго ама ако има такава вече ще е за хвърляне. Предпочитам Fobus - има супер голямо разнообразие за настройките - а и можеш да видиш реално къде обеднява и да вдигнеш горивата.
Защо ръчка? Най-досадното нещо ми е да превключвам скорости докато си пия кафе и си пуша. + цяла скоростна кутия в мегата е около 200лв. (без хидротрафа), а колко ли струва едно обслужване на обикновенната? Тук е въпрос на личен избор.

Мултиволана не знам колко ще ти върши работа... пък и първото нещо което напавих е да хвърля в кофата оригиналното радио и чейнджъра от багажника... нема ли mp3 не ми го хвали (е радиото беше уникално ама трябва и компромис).

За охлаждането предпочитам виско пред ел. перка - варианта да кипне боба е много малък особенно ако веднъж на 6 месеца го завъртиш с ръка да видиш дали задържа или си е отишло - пък и ако си в някоя "сахара" и виското се прецака, винаги можеш да изпозлваш подръчни материали и да застопориш перката да се върти постоянно - на ел. нема тия екстри.

А... и най-важното - не си взимай Sport версията... не за друго ама като седнеш на я караш по наще пътища е все едно да се пуснеш с пиано по стълбите. :)

Ако се сетиш за друго питай.

Успех!

 

Редакция: Забравих... като загрее и я покараш, пипни с ръка в чашката пред подлакътника - ако е много горещо там значи катализаторите са се запушили и трябва да се махат. Пък ако ги махаш и не искаш да звучиш като състезател сложи гърне вместо права тръба... за кратки разтояния с тръба звучи добре, ама на дълго е малко досадно ако не я натискаш.

Ох и тия нагреватели на седалките - зимата са голям кеф.


  • 1


#429447 W164 ML350cdi 2010 питане за верига

Публикувано от rabbitshoot на 19 май 2020 - 18:14

Какъв е тоя майстор и тая "май оригинална" диагностика в която грешките ту се показват, ту изчезват?
Закачете тоя варел на Star Диагностика и вижте какви грешки е запаметила или има актуални такива.


  • 1


#429183 Смяна на накладки и дискове, помощ!

Публикувано от rabbitshoot на 07 май 2020 - 14:21

При мен махнах оригиналните и монтирах Textar дискове и накладки от фирма Косер и съм доволен от спирането.
А така и така ще сваляш, смени си профилактично и спирачните мъркучи.
При покупката гледай дисковете и накладките да са от една марка, понеже в някои случаи се получава много бързо износване на накладките (по-малкото зло), но ако са по-твърди ядът диска много бързо.


  • 1


#428825 Комутатор за бензинови дюзи

Публикувано от rabbitshoot на 24 април 2020 - 19:22

Аз съм си направил. Знаеш ли каква е файдата от него... никаква. Като вкараш дюзите в кавитация няма да изчистиш цедките в тях, ако махнеш цедките и ги пуснеш във ваната и евентуално иглата е замината, пак нищо не правиш.
Пробвал съм и комбинация с ултразвук - исти к*рац.
Единственото което можеш да направиш на бензиновите дюзи е да смениш цедките, работа за 1мин.


  • 1


#428821 Високозитет на двигателно масло

Публикувано от rabbitshoot на 24 април 2020 - 15:56

Моята (W208 230K) я взех на 90'000, в момента е на 260'000. Карам я само с 10-ка и не съм имал проблеми.
Един съвет, тези мотори патят с изтичането на маслото от главата към картера, особенно ако маслото (каквото и да е то) не се сменява на време.
Лявата лапа на мотора има разширител (охладител) или както искате му казвайте, той има навика да се запушва и маслото не може да се стече в картера, от там идва харча на масло. Виждал съм много тежки случаи с нагоряло масло по тези маслени пътища и работата е зле.
М111 е железен мотор, ако го имаш и в комбинация с автоматичната кутия - колата може да е "вечна" при правилното обгрижване.


  • 1


#428452 Инсталация xentry

Публикувано от rabbitshoot на 07 април 2020 - 20:15

Здравей,
късно пиша по темата ама все пак.
За C3 не е нужно да имаш визически com порт. Има USB кабел с ком порт (преди да скочат колегите, че са пробвали и не става - ще кача не са пробвали да прекодират чипа в кабела и не внимават кабела с какъв чип идва - имам много напълно работещи usb кабела с com port - единственият проблем е, че така става малко по-бавна връзката). Та C3 може да работи на всякакъв лаптоп.
Относно доставката - когато поръчваш от Китай - гледай да имаш опция за доставка с PostNL - това са пратки които минават през Холандия. Холандия въпреки, че е част от Евросъюза има договор с Китай. Пратките от Китай минават през Холандия, след това в Холандия се препакетират и пристигат в България все едно идват от страна в Европейският съюз - мито няма.
Ако ще си взимаш C4 не се притеснявай за инсталацията - става буквално с няколко кликания на мишката.
Ако ще си взимаш C3 - там нещата са малко по-объркани ако не си в час с компютрите, понеже системните изискания са буквално досадни.

Ако имаш други въпроси съм насреща.


  • 2


#428451 Дневни светлини

Публикувано от rabbitshoot на 07 април 2020 - 20:00

Още малко снимки както обещах. Разпечатах адаптера, влиза идеално в мигача. За момента нямам уплътниение и ще ползвам оригиналните.
Китайският вариянт пасва перфектно. Остана монтажа тези дни.  :pc-gamer

Прикачени файлове


  • 1


#428402 въпрос C3 или C4 за w220

Публикувано от rabbitshoot на 06 април 2020 - 19:19

Имай предвид, че масово китайците слагат релета втора употреба и ако някой протокол не тръгне или не закачи колага - погледни първо софтуера и след това релетата.
С мойта C3 вече се наложи да обелвам 3 бр. докато я накарам да работи безупречно (беше преди много време).


  • 1