здравейте колеги,
имах w202 220 cdi 99г , много доволен бях докато не дойдоха проблемите с дюзите и нагар който скриваше всички дюзи и .... мазало.. НО колта си вървеше без проблем, бенц , какво да кажа... След това дойде момент в който като си сложих крика да сменя гумата ,крика влезе в купето ... хаха .. бенц..ама и те ръжда хващат и то много... Доволен , недоволен продадох го и си взех " мечтата ми" 20г w202 200 kompressor. е предпочитах 230 компресор ама ..на .. нама много.
Те така на по кратко.. сега стягам "новия" бенцо и съм до следния момент..
Дифа виеше и си купих за 36лв от мегапартс +25лв доставка.
"Новият" е от Е класа компресор с номер 124... ... нещо си, същия като старият ми с малка разлика в предавателното число от по-голямо на по-малко.
не помня точно какви бяха цифрите, трябва да ги погледна...
Сега колата на 4 скорост с 3000об. е на 106-7 км/ч а пре ди беше на 96-7 км/ч. Така поне ще е по икономична на магистралата. Чашките за полуоските си ги смених от стариа диф. понеже бяха по големи и работата заспа, сега броя дните преди и този диф да се разсвири за сега е пушка , с ново масло и почистен отдушник.... направо си е като нов.
И си идвам на въпроса... сега ще сменям кардана понеже дрънчи, ...
не съм запознат много и ви питам от кои модели карданите са същите, има ли разлика с тези от комбито s202 и моя w202, има ли значение дали е от 1.8 или трябва да в от 2000куб, може ли да е от НЕкомпресор или трябва да е от 200 компресор задължително... и такива ми ти работи , мисля че схващате идеята... В мегапартс има доста кардани но все са разглобени на две части, и вероятно не са белязали шлиците.... кофти... има няколко цели кардана но не са от компресор и незнам ще паснат ли... тука идва вашата роля .. да кажете с кой кардан може да се замени.
както и от 190ка стват ли, че те са с една гайка дето си обираш луфта с нея. Ако пасват такъв кардан ще търся, че втора ръка без луфтове.. трудна работа.
Поздрави и благодаря преварително!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Velizar M
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 5
- Разглеждан: 930
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Варна
Други данни
-
Автомобил
W202 220 cdi 99, 125hp
W202 200 kompressor 97, 192hp
Моите мнения
В тема:Кардан за W202 C180
21 април 2017 - 16:19
В тема:Въпрос диференциал
11 април 2017 - 23:26
маслото пак казвам, че не помня какво точно беше , но ми се върти в главата 80или85w90 ..... семи-синтетик на кастрол.
лично си го проверих на autodata по модела на колата ми,
и пишеше 700мл., аз сложих цялата бутилка 1л.
И събра точно 1 кило и 100 грама...
То не е казано да е до-горе пълно, трябва да има празно, за да не прави мизерии през отдушника.
Някъде на нивото на пробката или малко над нея в легнало положение при монтиран диф.
В тема:Въпрос диференциал
11 април 2017 - 22:04
така е колега да, но нокога не може да си сигурен дали двете части са лт един и същ кардан, а не просто 2 части от купът с кардани в моргата .
И все пак ако някой знае от кои модели са взаимозаменяеми карданите, да драсне един ред.
Благодаря все пак за инфото не бях сигурен кои са завидските белязки.
Поздрави
И все пак ако някой знае от кои модели са взаимозаменяеми карданите, да драсне един ред.
Благодаря все пак за инфото не бях сигурен кои са завидските белязки.
Поздрави
В тема:Въпрос диференциал
11 април 2017 - 11:16
ами сложих му кастрол , не помня точно нещо от сорта 80w90 ..... гледах го по autodata 700ml, но аз си сложих 1л да му е мазничко!
В тема:Въпрос диференциал
10 април 2017 - 23:00
здравейте колеги,
имах w202 220 cdi 99г , много доволен бях докато не дойдоха проблемите с дюзите и нагар който скриваше всички дюзи и .... мазало.. НО колта си вървеше без проблем, бенц , какво да кажа... След това дойде момент в който като си сложих крика да сменя гумата ,крика влезе в купето ... хаха .. бенц..ама и те ръжда хващат и то много... Доволен , недоволен продадох го и си взех " мечтата ми" 20г w202 200 kompressor. е предпочитах 230 компресор ама ..на .. нама много.
Те така на по кратко.. сега стягам "новия" бенцо и съм до следния момент..
Дифа виеше и си купих за 36лв от мегапартс +25лв доставка.
"Новият" е от Е класа компресор с номер 124... ... нещо си, същия като старият ми с малка разлика в предавателното число от по-голямо на по-малко.
не помня точно какви бяха цифрите, трябва да ги погледна...
Сега колата на 4 скорост с 3000об. е на 106-7 км/ч а пре ди беше на 96-7 км/ч. Така поне ще е по икономична на магистралата. Чашките за полуоските си ги смених от стариа диф. понеже бяха по големи и работата заспа, сега броя дните преди и този диф да се разсвири за сега е пушка , с ново масло и почистен отдушник.... направо си е като нов.
И си идвам на въпроса... сега ще сменям кардана понеже дрънчи, ...
не съм запознат много и ви питам от кои модели карданите са същите, има ли разлика с тези от комбито s202 и моя w202, има ли значение дали е от 1.8 или трябва да в от 2000куб, може ли да е от НЕкомпресор или трябва да е от 200 компресор задължително... и такива ми ти работи , мисля че схващате идеята... В мегапартс има доста кардани но все са разглобени на две части, и вероятно не са белязали шлиците.... кофти... има няколко цели кардана но не са от компресор и незнам ще паснат ли... тука идва вашата роля .. да кажете с кой кардан може да се замени.
както и от 190ка стват ли, че те са с една гайка дето си обираш луфта с нея. Ако пасват такъв кардан ще търся, че втора ръка без луфтове.. трудна работа.
Поздрави и благодаря преварително!
имах w202 220 cdi 99г , много доволен бях докато не дойдоха проблемите с дюзите и нагар който скриваше всички дюзи и .... мазало.. НО колта си вървеше без проблем, бенц , какво да кажа... След това дойде момент в който като си сложих крика да сменя гумата ,крика влезе в купето ... хаха .. бенц..ама и те ръжда хващат и то много... Доволен , недоволен продадох го и си взех " мечтата ми" 20г w202 200 kompressor. е предпочитах 230 компресор ама ..на .. нама много.
Те така на по кратко.. сега стягам "новия" бенцо и съм до следния момент..
Дифа виеше и си купих за 36лв от мегапартс +25лв доставка.
"Новият" е от Е класа компресор с номер 124... ... нещо си, същия като старият ми с малка разлика в предавателното число от по-голямо на по-малко.
не помня точно какви бяха цифрите, трябва да ги погледна...
Сега колата на 4 скорост с 3000об. е на 106-7 км/ч а пре ди беше на 96-7 км/ч. Така поне ще е по икономична на магистралата. Чашките за полуоските си ги смених от стариа диф. понеже бяха по големи и работата заспа, сега броя дните преди и този диф да се разсвири за сега е пушка , с ново масло и почистен отдушник.... направо си е като нов.
И си идвам на въпроса... сега ще сменям кардана понеже дрънчи, ...
не съм запознат много и ви питам от кои модели карданите са същите, има ли разлика с тези от комбито s202 и моя w202, има ли значение дали е от 1.8 или трябва да в от 2000куб, може ли да е от НЕкомпресор или трябва да е от 200 компресор задължително... и такива ми ти работи , мисля че схващате идеята... В мегапартс има доста кардани но все са разглобени на две части, и вероятно не са белязали шлиците.... кофти... има няколко цели кардана но не са от компресор и незнам ще паснат ли... тука идва вашата роля .. да кажете с кой кардан може да се замени.
както и от 190ка стват ли, че те са с една гайка дето си обираш луфта с нея. Ако пасват такъв кардан ще търся, че втора ръка без луфтове.. трудна работа.
Поздрави и благодаря преварително!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Velizar M
- Privacy Policy