И аз съм чувал, че от повече глава не боли, но при този автомобил виждам, че е необходимо акумулатора да е AGM, VRLA и т.н, които съответно са и доста по висок клас.
Предполагам златната среда е винаги правилната от минимум 70Ah до 100Ah - по средата ще е супер
Само да споделя опита си с тази грешка, която ми изписва:
Снощи ходих до сервиза на един приятел и замерихме и акумулатора/основния/ и малкия акумулатор/ 12V, 12Ah, 170A оригиналем на MB, произведен от FIAMM/.
1. Алтернатора ми зарежда 13.9-14.1V, на големия акумулатор
2. Напрежението ми беше 12.2V на големия и 12.4V на малкия
Излезе, че са си в норма, НО едната клема на (+) ми беше много разхлабена и явно не даваше добър контакт. Оттам по всяка верояност от вибрации или просто лоша връзка явно на моменти не ми зарежда добре акумулатора...
Снощи на връщане от сервиза и тая сутрин до работата не ми се изключват ситемите, а нарочно пуснах всички възможни товари: Парно, Подгрев седалки, Фаровете са си включени, отопление на стъклото, NAVI-то... и грешка не се изписа...Обиновенно всяка сутрин на път за работа на като потегля и след няма и километър излизаше съобщението.
Това е добър знак, че след почистването на клемата и (+) на акумулатора и притягане, може и да е отстранен проблема.