Към съдържанието

  •  

Valm0nt

Регистрация: 05 апр 2017
Офлайн Последно: 06 апр 2017 - 14:37:37
-----

Моите мнения

В тема:Спират вренно някой от функциите - парно, клима, подгрев

06 април 2017 - 08:40

И аз съм чувал, че от повече глава не боли, но при този автомобил виждам, че е необходимо акумулатора да е AGM, VRLA и т.н, които съответно са и доста по висок клас.

Предполагам златната среда е винаги правилната от минимум 70Ah до 100Ah - по средата ще е супер :)

 

Само да споделя опита си с тази грешка, която ми изписва:

Снощи ходих до сервиза на един приятел и замерихме и  акумулатора/основния/ и малкия акумулатор/ 12V, 12Ah, 170A оригиналем на MB, произведен от FIAMM/.

1. Алтернатора ми зарежда 13.9-14.1V, на големия акумулатор

2. Напрежението ми беше 12.2V на големия и 12.4V на малкия

Излезе, че са си в норма, НО едната клема на (+) ми беше много разхлабена и явно не даваше добър контакт. Оттам по всяка верояност от вибрации или просто лоша връзка явно на моменти не ми зарежда добре акумулатора...

Снощи на връщане от сервиза и тая сутрин до работата не ми се изключват ситемите, а нарочно пуснах всички възможни товари: Парно, Подгрев седалки, Фаровете са си включени, отопление на стъклото, NAVI-то... и грешка не се изписа...Обиновенно всяка сутрин на път за работа на като потегля и след няма и километър излизаше съобщението.

Това е добър знак, че след почистването на клемата и (+) на акумулатора и притягане, може и да е отстранен проблема.


В тема:Проблем с перка на радиатора

06 април 2017 - 08:20

А защо не сложихте твоята перка за да е с размерите които трябва?Става въпрос за 10-на минути работа и няколко болта...

Пробвах да я сменя и да сложа моята перка, за съжаление се оказа, че дълбочината на едната и другата перка при монтаж върху въртящия елемет е различна и старото витло е по-дълбоко, съответно опира в кожуха и не може да се върти. Разликата в диаметъра не е голяма и се съмнявам да е проблем с охлаждането.

Сега е хладно още и не съм я пробвал извън града как ще се държи, но скоро ще разбера дали успява да охлажда радиатора достаъчно. В задръстване тук в София ми стига до 100 градуса, а на климатик и по Цариградско с постоянна скорост успява да свали малко.

Ще видим на дълго и на топло време как е и ще споделя, защото втора употреба перка за W211 е минимум 200-250лв., за C-тка е наполовина. Нова оригинална перка    2 250лв. ми обадиха... Някаква италианска нова 750лв. 

Само за информация ви казвам.


В тема:Спират вренно някой от функциите - парно, клима, подгрев

05 април 2017 - 14:39

Ясно,

Значи си има някаква причина да са AGM... Такъв ще да е :)


В тема:Спират вренно някой от функциите - парно, клима, подгрев

05 април 2017 - 13:54

Благодаря за отговора,

Ще го проверя как е напрежението на големия и ще го заредя  и ще пробвам.

Ако пак продължи да дава грешката - сигурно ще да е от него.

А задължително ли е да AGM акумулатора/ големи/, за малкия четох че трябва да е такъв.