320CDI не те съветвам да вземаш, освен ако е под 100 000км.
Причините са:
1. По-голям разход на гориво.
2. По-скъпа поддръжка
3. В първите години не са за препоръчване...
4. Натоварват значително АСК (все пак едва ли някой с 320-ка ще е кара спокойно)
5. При агресивно каране, късат тампони, най-вече на задния мост.
6. Вероятността за читав автомобил, на малко километри е равна на 0
Според мен за 204-ка дизеловите двигателите са 220CDI (OM646)
OM651 е чудесен двигател, но в първите години си имаше доста дертове, затова не ти го препоръчвам.
Предимствата на 204-ка с ОМ646 са:
1. По-малък разход на гориво.
2. Елементарна поддръжка и нормални цени на обслужване.
3. Вероятността да смачкаш АСК е почти равна на 0
4. Няма екстремни натоварвания по ходовата част
5. Много приятен и динамичен двигател с добра мощност за купето и тн...
1. 3л двигател е, ако те е страх от мечки не ходиш в гората викат хората.
2. Може ли да кажеш в какво се дължи по-скъпата поддръжка спрямо ОМ651?
3. защото? Този двигател ОМ642 се прави от 2005-та и го водят един от най-надеждните и здрави дизелови двигатели...
4. 722.9 го слагат и на CL/SL/E/S/GL 500(почти съм сигурен, че и в по-старите МЛ-и AMG 63 го има) не мисля, че Гюнтер не си е направил калкулацията какво натоварване ще издържи тази кутия
5. Самият автомобил не е за състезатели нищо, че е с голям двигател, ако човек иска агресия, объркал е модела.
6. това е така, но важи и за всички други двигатели/модели/автомобили, който иска ново - Ало? Магазина ли е?