Към съдържанието

  •  

fusmu

Регистрация: 30 мар 2017
Офлайн Последно: 31 мар 2017 - 13:32:13
-----

Моите мнения

В тема:Недостатъци и слабости на W204

30 март 2017 - 20:55

320CDI не те съветвам да вземаш, освен ако е под 100 000км.

Причините са:

1. По-голям разход на гориво.

2. По-скъпа поддръжка

3. В първите години не са за препоръчване...

4. Натоварват значително АСК (все пак едва ли някой с 320-ка ще е кара спокойно)

5. При агресивно каране, късат тампони, най-вече на задния мост.

6. Вероятността за читав автомобил, на малко километри е равна на 0

Според мен за 204-ка дизеловите двигателите са 220CDI (OM646)

OM651 е чудесен двигател, но в първите години си имаше доста дертове, затова не ти го препоръчвам.

Предимствата на 204-ка с ОМ646 са:

1. По-малък разход на гориво.

2. Елементарна поддръжка и нормални цени на обслужване.

3. Вероятността да смачкаш АСК е почти равна на 0

4. Няма екстремни натоварвания по ходовата част

5. Много приятен и динамичен двигател с добра мощност за купето и тн...

1. 3л двигател е, ако те е страх от мечки не ходиш в гората викат хората.

 

2. Може ли да кажеш в какво се дължи по-скъпата поддръжка спрямо ОМ651?

 

3. защото? Този двигател ОМ642 се прави от 2005-та и го водят един от най-надеждните и здрави дизелови двигатели...

 

4. 722.9 го слагат и на CL/SL/E/S/GL 500(почти съм сигурен, че и в по-старите МЛ-и AMG 63 го има)  не мисля, че Гюнтер не си е направил калкулацията какво натоварване ще издържи тази кутия

 

5. Самият автомобил не е за състезатели нищо, че е с голям двигател, ако човек иска агресия, объркал е модела.

 

6. това е така, но важи и за всички други двигатели/модели/автомобили, който иска ново - Ало? Магазина ли е?