Към съдържанието

  •  

motorheadandMBfan

Регистрация: 25 мар 2017
Офлайн Последно: 10 апр 2017 - 19:39:48
-----

Моите мнения

В тема:220E W124 "limp mode"

10 април 2017 - 19:40

Купувам стъпков мотор 1419225 2ра употреба


В тема:220E W124 "limp mode"

08 април 2017 - 00:20

Еми започни все от някъде - споменах го вече това - дебитомера е консуматив - я изкара 200 000 км. я не ... първото нещо, което се прави в случая на недобре работеща HFM система (подчертавам HFM не PMS) е да се намери човек с кола със същия двигател (Е220, C220 ... ), който двигател работи добре ... Спирате ги една до друга и разменяте дебитомерите за проба ... Палиш тестваш пробваш ... Ако колата се държи добре с другия дебитомер значи проблема е ясен, ако ли пък няма промяна ... продължаваме да търсим болежката другаде ... После с човека, които ти е услужил за пробата - пиете по една, две, три бири за хубавата работа и готово ... Съжалявам че не си ми градски - имам 2-ма познати с такива коли - веднага щях да ти услужа за пробата ... :beer :beer :beer

Наздраве, бат-ламбо, утре живи здрави мисля да я преокабеля, неделя ще кажа как са държи, междувременно диаграма за пиновете на ECU ?


В тема:220E W124 "limp mode"

29 март 2017 - 22:02

Ами до тук добре - дросела ти е с нови кабели, свещите са нови .... Почисти го основно тоя дросел - ако не си. И наистина ако не си преокабелил моторната инсталация - го направи - имаме си колега от форума, който ги прави като нови. Ще ти дам жокер - моята е с по-големия HFM мотор - 2,8 - правеше същото като твоята - освен кабелите се оказа, че и дебитомера е за смяна (основно от него бяха болежките), но това ти го написах и в предния пост. Ако не ти се дават пари - оттървай се от нея. Ако пък си я харесваш - https://instalaciqmb....bg/m111engine/- 200-300 лв за инсталацията и още толкова за дебитомер и забравяш за грижите ... Нямам нищо против диагностиката с диоди, просто понякога освен майсторлък трябва и някой лев да се вложи - няма как ... :beer :beer  :beer

Евала, че си сподели проблема!

Не помна колко автомобила съм сменил, от 15 години управлявам, не знаех какво е дебитомер нито дросел и т.н. , вече 2-ри месец карам 124-ката и в момента се случи да съм безработен ... от както я карам знам звука от бензинова помпа до шума на всеки клапан ;) , съвети за смяна на части се  наслушах какви ли не, даже най-силното беше "жило за педала на газта" , за пари бат–ламбо ще се намерят за да се реши проблема, но за следващите с този проблем ( "limp mode - куц режим" може да влезне дори от датчик на скоросна кутия, за момента още не съм запознат с логиката на германските автомобило-производители да съм сигурен, че е дросел, след като тази грешка ми показва, и тук бат ламбо можеш да се окажеш прав с вашия колега от окабелителната част, че ще свърши добра работа защото аз се бях свързал с него и човека е много отзичив и компетентен, НО няма как да може човек да гадае, евентуално можеше да ме насочи да замеря тук там преди да ме остави аз да взема решение, очаквам и българските форуми да станат като международните и да не се предлага само едно решение ... и за момента бобините защо не ги споменаваме ? за бобините , дебитомерът  и т.н. отчита други грешки ... какъв може да е проблема?


В тема:Мени обороти на газ( на бензин по - малко)

27 март 2017 - 00:32

Разреши ли го проблема с оборотите колега? На същото положение съм и аз!


В тема:Сбъдването на една мечта W124

27 март 2017 - 00:25

Пробвай на отворен капак да индентифицираш от ляво или дясно идва шума.