Към съдържанието

  •  

n1s0

Регистрация: 18 мар 2017
Офлайн Последно: 24 юни 2019 - 12:55:47
-----

Моите мнения

В тема:Съвети относно W210 бензин

21 март 2017 - 14:47

Радвам се че темата ви допада и се надявам да бъде полезна и на други колеги. Гледах да съм си понаписал домашното преди да си задам въпросите тук.

 

Понаплашиха ме и майстори с ръждата на този модел. Първата ми кола нямаше екстри и имаше ръжда, настоящата ми има екстри спрямо първата, но пак има ръжда. Желанието ми е да "вдигна левъл" и да карам кола с екстри, но БЕЗ ръжда :D

 

Проверих в нета че тези 6-ци събират по 8 литра масло  :wacko  То си е и нормално де. Тези допълните цилиндри си искат грижа.

 

Има една кукла в момента, която се подвизава по обявите за смея да твърдя точната цена(под 5к евро,регистрирана с газ), въпроса е че е точно v6 + кожа :)  (мога и да дам линк за заинтересованите)

 

Намират се и коли, които хората са внесли за себе си и са ги гледали доста, така че е до късмет. 

 

Иска ми се да е шестак, но ще трябва да се задоволя с 4 цилиндъра заради поддръжката така като гледам.

 

Иначе в Wikipedia за този 2,3 К пише следното:

 

Engine Cyl. Power Torque Engine code 2.3 16V K 4 197 PS (145 kW; 194 hp) 280 N·m (207 lb·ft) M111.974

 

В първото си мнение съм споменал 186 к.с. обаче никъде не намерих двигател с такива коне.  :blush  

 

M111.974 ли е моторът с въпросните "186 к.с." ?

 

Иначе нямам намерение да бързам излишно само и само за да си взема. Търпение му е майката.


В тема:Съвети относно W210 бензин

19 март 2017 - 23:26

Благодаря на включилите се в дискусията и за отделеното време да напишете толкова обширни коментари. Видях въпросната тема (W210 най-красивата кола на света), но там се говори за дизел и затова предположих че е по-добре да отворя отделна тема, вместо да цапам тази на колегата :)

 

Забравих да уточня няколко важни неща, за което искам да се извиня. Отскоро съм семеен. За напред плана е да се умножим :)

 

Евентуалната бъдеща кола ще е задължително Elegance (привърженик съм на комфортната возия!), не трябва да има кожа (жената не я харесва :( ) и да е седан. Вероятно последното ще утежни товаренето на багажи ама ще се преживее някак. Аз и сестра ми сме отрастнали с двуврата кола :D

 

Преглеждайки наличните оферти по сайтовете предлагането е направо плачевно - почти никакви Elegance екземпляри, всичко е Avantgarde!

Вземам си и бележка за ръждата, все пак карам Опел :D

 

1. Четейки за частите при v6-те единственото, което ме шокира е частта с бобини + свещи + кабели. Кефа си има цена... Хубавото е че са отделни бобините. Предполагам не се сменят всичките комплект като при Опела да речем (цял блок е) и една да сдаде багажа пак ще мога да се прибера вместо изобщо да не мога да запаля да речем? Двойният брой свещи + цифрата за кабелите също е плашеща за мен в този случай.

 

2. Май наистина остава m111 186 к.с. заради бюджета. Не ме разбирайте погрешно. Перфекционист съм що се отнася до поддръжката и не искам да изпадам в ситуация откъде да спестя пари, за да закрепя положението с V6. Впрочем поизлъгах че не съм карал 6-так. Сетих се че карах веднъж едно BMW E39 523i на колега. Наистина звука и усещането бяха други.

 

Относно газификацията - наслушах се на митове за успешния монтаж и настройка на ГИ при MB. Слава богу от моите премеждия с газта от Опелският форум намерих читав сервиз, за който в последствие разбрах че е популярен и сред шофьорите на Benz. Та в тази област нямам притеснения :)

 

3. Ако m111 с компресор дава сигурност при изпреварване и достатъчно тяга на дълъг път, то за мен ще бъде перфеткно!

 

4. Това също ми беше убягнало че тези коли са демферен маховик и дали ще се прави автомат или съединител все ще има "усмивки". Като евентуален недостатък виждам че няма да могат да ме бутат ако съм с автомат :)

 

5. Нямам представа какви са цените на оригиналните оригинални части. Сигурно ще ме заболи сърцето. Идеята ми е да я поддържам колата с малко по-висок клас афтърмаркет части. Ще си позволя да споделя месечният си доход, който се надявам да ви доорентира дали е по силите ми да се справя с поддържката. Говорим за около 1500 лв. / месечно, който с появата на дете естествено ще поотънее, но не работя само аз все пак :)

 

6. Ако изключа кожата мисля че забравям за обдухване и памет на седалките. Всичко останало ще е добро дошло.

 

7. Проечтох доста разнопосочни мнения за сервизи и това наистина е притеснително. Нямам нищо против да си ровя по колата, но нито имам условията, нито така нужното свободно време. Затова и предпочитам да се доверя на човек, който им знае и кътниците на тези коли :)

 

Успешна седмица на всички!