Радвам се че темата ви допада и се надявам да бъде полезна и на други колеги. Гледах да съм си понаписал домашното преди да си задам въпросите тук.
Понаплашиха ме и майстори с ръждата на този модел. Първата ми кола нямаше екстри и имаше ръжда, настоящата ми има екстри спрямо първата, но пак има ръжда. Желанието ми е да "вдигна левъл" и да карам кола с екстри, но БЕЗ ръжда
Проверих в нета че тези 6-ци събират по 8 литра масло То си е и нормално де. Тези допълните цилиндри си искат грижа.
Има една кукла в момента, която се подвизава по обявите за смея да твърдя точната цена(под 5к евро,регистрирана с газ), въпроса е че е точно v6 + кожа (мога и да дам линк за заинтересованите)
Намират се и коли, които хората са внесли за себе си и са ги гледали доста, така че е до късмет.
Иска ми се да е шестак, но ще трябва да се задоволя с 4 цилиндъра заради поддръжката така като гледам.
Иначе в Wikipedia за този 2,3 К пише следното:
Engine Cyl. Power Torque Engine code 2.3 16V K 4 197 PS (145 kW; 194 hp) 280 N·m (207 lb·ft) M111.974
В първото си мнение съм споменал 186 к.с. обаче никъде не намерих двигател с такива коне.
M111.974 ли е моторът с въпросните "186 к.с." ?
Иначе нямам намерение да бързам излишно само и само за да си взема. Търпение му е майката.