Пускам темата по-скоро, като препоръчителна, защото си изпатих сериозно, колата ми е ц класа 2001г. 116к.с. Купена 2015г и тогава, като я купих маистора каза, че вериги не се сменят на тези, защото са дебели и здрави, обслужих я масла филтри, ходива част правих и др. неща, но никои не ми каза, а и аз не очаквах, какъв проблем може да създаде една водна помпа и не я бях сменял! Колата ми беше перфектна за годините си, двигателя мъркаше и нямаше нито една светеща лампа на таблото, но края на юли дадох колата на баща ми, да ходи до морето 500км на посока на отиване никакъв проблем, но на връщане колата ми изгасва на магистралата, с пътна помощ до най-близкия сервиз и се оказва счупена шаиба на водната помпа, скъсан пистов ремък и колата е прегрята, прегряването нямало да се случи ако е било спряно веднага когато е бил скъсан ремъка, но уви баща ми не я е усетил, малкия дисплеи на таблото на дълъг път, като го напече слънцето изчезваше, затова не е видял температурата, както и да е сега отвориха двигателя, задрало бутало, смяна на буталото и сегментите, шлайфане на глава, гарнитури, гумички на клапани и до тук ми е 1000лв за части и пътни помощи, а още маистора не ми е казал цена за труд, понеже колата е още в бокса. Та извода е сменяите и обслужваите всичко, като си купите кола, понеже заради една водна помпа, правя двигател сега и съм бесен, но няма какво да се направи, лека вечер!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hkastelov
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 16
- Разглеждан: 1484
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Дупница
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес C200 2001г. 116кс.
3
Neutral
Инструменти
Приятели
hkastelov не е добавил приятели
Последни посетители
#437524 Прегрят двигател
Публикувано от hkastelov на 07 август 2021 - 20:57
#434808 Проблем с нафтовата помпа на 270cdi -СПЕШНО
Публикувано от hkastelov на 20 януари 2021 - 12:56
Темата е стара, но видях, че са написани невярни неща и, за да не подвеждат други колеги, ще изкажа и аз мнение. Първо тези 3 болтчета на гърба на помпата за високо налягане не са за никакво регулиране, незнам от къде са го измислили колегите по-горе, тези болтчета държат капачката на помпата и след като се свалят се разглобява и трябва винаги да стегнати добре, понякога се разхлабват, незнам от какво, може би от вибрации и започва да тече нафта от там, съответно дърпа въздух и трудно пали, на моята w203, и реших по този начин проблема, трудно палеше течеше нафта зад помпата за високо налягане и след затягане до край на болтчетата, спряха течовете и започна да пали сутрин без проблем, за консултаци Звънах на маистор, които прави само горивни помпи за дизел, като му казах за тези болтчета дали трябва да се регулира нещо, той също потвърди, че това само за капачката и трябва да са стегнати!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: hkastelov
- Privacy Policy