Здравейте,
За мое щастие намерих проблема. И все пак се оказа скъсан вакумен маркуч. Няколко пъти ги проверявахме преди това, дори там където ходих му закачаха разни часовници да мерят вакума и казаха че е ок. Както и да е. Смених го и сега почна леко да чука, но това е разбираемо, като се има впредвид, че няколко пъти съм въртял регулатора на кутията на дясно. Утре на канала го връщам и се надявам да заспи. Благодаря ви за мненията.
Имам още едно питане ей така за информация - относно модулатора/регулатора на вакум, който е на ГНП-то. Гледам че и той има някакъв реглаж (върти се с наляво/надясно). Допускам че той подава определен вакум към долния регулатор взависимост от оборотите, но вие ще кажете. Въпроса ми е какво е неговото отношение към превключването на скоростите? Какво се регулира от там ако например е в крайно ляво или пък дясно. Не че имам намерение да го ръчкам но е хубаво човек да си знае.
Поздрави.