Малко късно с инфото, но да кажа...
Колата вече е повече от перфектна. Използвах препарат на Xenum по препоръка от вносителя. Човекът се свърза с мен лично, след като беше чел темата и болежките ми. Обясни ми на дълго и широко много неща. Първият ни разговор продължи около час. Изключително доволен съм от химикала за почистване, който ми изпрати. Както и методиката, която ми препоръча. Трогнат съм от комуникацията и работата с него. За да не давам телефони и имена тук, ако някой от вас има нужда от съвети или химикали, мога да дам координати на лично.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Barovski
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 15
- Разглеждан: 2625
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 34 годишен/шна
- Рожден ден: Април 4, 1990
-
Пол
Мъж
-
Град
Ловеч
Други данни
-
Автомобил
W202 C200 Kompressor M111.943
Информация за контакти
- Vivacom 0988775658
2
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Разход на масло
19 септември 2017 - 16:13
В тема:Разход на масло
30 юни 2017 - 08:12
Здравейте, колеги!
При мен проблемът с маслото е решен.
Ще се опитам да обясня максимално подробно какво и как е правено. Снимков материал няма ( съжалявам ).
Под колекторите някъде има едно клапанче, малко, от което излизат 2 или три маркуча. Същите бяха на камък, чупеха се с най-лекото докосване. Единият имаше отворена цепнатина по цялата дължина. Клапанът и маркучите са сменени. Почистени са някакви тръбички ( едната слизала към картера, а другата отивала в блока, май.... ).
Ефектът е следния - колата не пуши и не пипа маслото. Вече няма изключване на цилиндри. Много по-равномерна и спокойна работа на мотора.
Следващата стъпка ще е сваляне и почистване на картера. Според майстора, съдейки по състоянието на много неща, по дъното на картера има наслоена мизерия. Двигателя ще се третира с химикал за почистване около 300-500 км. пробег. След това сваляне на картера, изчистване на всичко, промивка с масло и наливане на ново такова.
Не съм никак изчерпателен, но все пак се надявам да е достатъчна насока. Ако трябва още информация, винаги мога да предам въпрос към майстора.
В тема:Разход на масло
22 юни 2017 - 16:55
Sent from my iPhone using Tapatalk
В тема:Разход на масло
21 юни 2017 - 08:37
Колега, бутала, сегменти, клапани, гумички и всичко там останало ( не съм много на "ти" с тези неща ) са ок.
Снощи са сменени клапана и маркучите под колектора ( така ми го обясниха, не съм ходил да снимам и гледам още ). Клапана изобщо не затварял. Имало някакви тръбички ( едната към блока другата към главата ), които са запушени. До колкото разбрах ще се почистват от към картера. Има много голяма вероятност да не съм разбрал правилно майстора и в момента да говоря глупости, но това и така разбрах, така го споделям с вас.
В интерес на истината получих и едно много интересно обаждане от колега от форума, който ми сподели доста неща, от които също може да е моя проблем. Предложи ми и решение за тях. За сега няма да споменавам повече по този вариант, тъй като ще е просто проба, а и има тестов характер системата. Ако всичко след алтернативната намеса е така, както се очаква да бъде, обещавам да споделя и по този въпрос в детайли.
Една последна вметка в този ми пост - мотора вече е отварян. Всичко е проверено. Сменени са гумичките и гарнитурите. Главата е проверена. Бутала и сегменти са чук.
В тема:Разход на масло
19 юни 2017 - 21:09
Почна се
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Barovski
- Privacy Policy