Драмата продължава с пълна сила...тресе като за последно между 110км/ч и 150км/ч.Предишния проблем е решен със задържането на колелото,но вече не знам какво да я правя тая баба.Тук е пълно с майстори включително и аз...смених гумите тресе.Върнах новите гуми,купих други,тресе.Проверяват джанти,идеални са,слагат гумите на други джанти идеални са.Слагат гумите на моите джанти ..идеални са.Вдигам 110км/ч тресе.Отидох на друг ,отново проверка на джанти и гуми,нов баланс пак тресе.Смених дискове и накладки,пак тресе.Купих нови лагери,пак тресе.Смених карета и лагер на кардан,пак тресе.Маслото е на ниво и сменено на кутията,пак тресе.Натоварена или само с мен тресе на изкачване и на спускане.На ляв завой и на десен с висока скорост пак тресе.Обороти не играят на изкачване или спускане...кутията е добре.От място с цялата газ до 110км/ч не тресе.Плавно вдигане на скорост до 110км/ч не тресе.Задните лагери,гуми,джанти са абсолютно добре.Трите тампона :скорости и двигател са нови.Има съвсем лека драскотина на главината /шенкела/на предно ляво колело,видя се при смяната на лагер,но каква е вероятноста лагера да не ляга добре и да тресе?Лагерите ги затегнаха с онзи "изгъзен" уред,тоест е в норма.Даже се връщах за проверка.
Около мен тук в Англия вече им се повръща от мен,август месец все пак и в България гледаха гумите и джантите.
Няколко тъпи въпроса:
Може ли да тресе от рейката,въпреки равномерното износване на гуми и перфектен реглаж на моста?Не знам как се проверява за луфт,на един реглаж ,уж затегнаха болта за да обере луфта.
Може ли да тресе от дефернциала или от полуоските въпреки,че се усеща на волана?
Пред отказване съм от CLS-а защото това е най-използваната скорост 110-130км/ч ,а пътувам всеки ден по много мили и вече ми идва на туба с бензин на някоя ливада..