Jump to content

  •  

Linkestis

Member Since 23 Feb 2017
Offline Last Active Today, 00:08
-----

Posts I've Made

In Topic: Сериозен проблем със задно колело!!!

Today, 00:04

Драмата продължава с пълна сила...тресе като за последно между 110км/ч и 150км/ч.Предишния проблем е решен със задържането на колелото,но вече не знам какво да я правя тая баба.Тук е пълно с майстори включително и аз...смених гумите тресе.Върнах новите гуми,купих други,тресе.Проверяват джанти,идеални са,слагат гумите на други джанти идеални са.Слагат гумите на моите джанти ..идеални са.Вдигам 110км/ч тресе.Отидох на друг ,отново проверка на джанти и гуми,нов баланс пак тресе.Смених дискове и накладки,пак тресе.Купих нови лагери,пак тресе.Смених карета и лагер на кардан,пак тресе.Маслото е на ниво и сменено на кутията,пак тресе.Натоварена или само с мен тресе на изкачване и на спускане.На ляв завой и на десен с висока скорост пак тресе.Обороти не играят на изкачване или спускане...кутията е добре.От място с цялата газ до 110км/ч не тресе.Плавно вдигане на скорост до 110км/ч не тресе.Задните лагери,гуми,джанти са абсолютно добре.Трите тампона :скорости и двигател са нови.Има съвсем лека драскотина на главината /шенкела/на предно ляво колело,видя се при смяната на лагер,но каква е вероятноста лагера да не ляга добре и да тресе?Лагерите ги затегнаха с онзи "изгъзен" уред,тоест е в норма.Даже се връщах за проверка.

Около мен тук в Англия вече им се повръща от мен,август месец все пак и в България гледаха гумите и джантите.smile.png

Няколко тъпи въпроса:

Може ли да тресе от рейката,въпреки равномерното износване на гуми и перфектен реглаж на моста?Не знам как се проверява за луфт,на един реглаж ,уж затегнаха болта за да обере луфта.

Може ли да тресе от дефернциала или от полуоските въпреки,че се усеща на волана?

Пред отказване съм от CLS-а защото това е най-използваната скорост 110-130км/ч ,а пътувам всеки ден по много мили и вече ми идва на туба с бензин на някоя ливада..


In Topic: Сериозен проблем със задно колело!!!

16 March 2025 - 20:53

Нов спирачен апарат,маркуч и 3л. нова течност.Проблема решен.От дясно тръгва уж да затяга ,обаче трудно да се прецени от апарата ли е или от маркуча.Той обаче няма развиване от тръбата...всяки момент ще се откъсне заради корозията.Ще купувам медна тръба и ще съединявам някъде по купето.

От цялата работа какво излезе,ако имах 3800 паунда да ги дам при дилъра,щяха да сменят СБЦ модула и вероятно щяха да се обадят да искат още 1500 минимум за апарати и маркучи..


In Topic: Сериозен проблем със задно колело!!!

14 March 2025 - 00:24

Смотаняците от Мерцедес искат 2600 паунда за SBC модул,без монтажа му.Категорични са без да видяха автомобила,че е от него.Измъкват се ,че само определени кодове за грешка покриват,въпреки ,че от Германия официалния бюлетин е 25 години след продажба като не уточняват никакви кодове а дават общо...има ли проблем...смяна.Да ама ангилизите са долна нация...

Два сервиза казват апарат и маркуч.Взел съм 3л течност,спирачен апарат и два задни маркуча.Ако не се реши проблема отива на боклука.Тъкмо смених 4ри пружини с амортесьори Билщайн,оригинална лястовица,карета на кардана и лагера,масло скорости,масло двигател,два предни носача и шарнири,ЕГР,дпф сензора,4ри нови гуми...и 5 дни след всички смени ..греда..


In Topic: Смяна на хидравлично масло

03 March 2025 - 00:01

В крайна сметка ....

Attached File  reika.jpg   111.08K   1 downloads

Nope, not that one, the one seen to the right of the boot in his picture. It's just a rubber bushing that is part of the rack and secures on the crossmember. Mine was barely finger tight and has had no work on the rack prior, this would get stressed when things flex (especially low speed tight turns) so it could explain some of the noise. Mercedes loves to use thread-locked bolts everywhere but this one was not from the factory. My noise went away, but I also replaced the strut mounts and rubber at the same time, so I can't 100% say that this bolt had anything to do with fixing it. An easy check though!

 

---------------------

В Щатите дилърите масово пробивали дупки за да вкарват грес,с цел да спестят пари за рейка защото била $6к.

Имало бюлетин за шум от рейките..

Явно доста хора се оплакват от шум при завой на ляво с ниска скорост..

Също така имало данни за необичайно високо покачване на температурата на рейката при повече завои.


In Topic: Препоръка за рециклиране на фарове - w164 facelift

15 February 2025 - 23:20

Вместо рециклиране на рефлектори - по-добре чисто нови лупи с рефлектори…
Ако бях видял тази обява по-рано изобщо нямаше да се занимавам с рециклиране…..

https://www.olx.bg/d...43-ID999M3.html

 

Тия са някакви ментета.Водих много дълга коренспонденция с "Ахаронците" и с Retrofitlab.Направих си моите фарове и се запалих да правя поръчки от тях.Първо ударих дървото с доставки до Англия,после с доставки до България...такава цена няма и не може да има дори и да поръчаш 5 контейнера.Най-близкия доставчик/вносител е в Гърция и пак не можаха да направят изгодна цена за количества...Тия от Топ ауто не са никакъв директен вносител на тази марка...

Виж как изглежда истински Aharon

Attached File  AharonBi.jpg   58.1K   6 downloads