Не се учудвам на разликата в цените, но по-важното е шайбата да бъде сменена от човек който го е правил преди, че настръхвам когато видя някой да се учи на моята кола.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: REDGY
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 4
- Разглеждан: 1026
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 48 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 5, 1976
-
Пол
Мъж
-
Град
Варна
Други данни
-
Автомобил
S500L W221 2006
Информация за контакти
- Website URL http://www.redgivideo.eu
- Mtel 0889601294
- Telenor 0898601294
- Vivacom 0877601294
Моите мнения
В тема:Демпферна ролка
03 март 2017 - 12:20
В тема:Демпферна ролка
03 март 2017 - 11:38
Здравейте!
Аз имам същата дилема, и моята демпферна шайба е за смяна, но цената доколкото разбрах е към 600 лв. нова. Един майстор я забеляза, и ме предупреди, че това ще счупи мотора ако не се подмени докато е време. Някой може ли да ми препоръча магазин от който да я купя на по-добра цена, и евентуално читав сервиз във Варна?! (W221, S500L)
В тема:7Г Троник въпроси
25 февруари 2017 - 10:59
Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско.
В тема:7Г Троник въпроси
24 февруари 2017 - 20:25
Здравейте, фенове на Бенц!
Регистрирах се преди няколко дена, и от 8 месеца съм собственик на W221, S 500L.
Това е първият ми пост, и бих искал да споделя моето впечатление при смяна на режимите C и S.
Моят автомобил при S става по-агресивен с оборотите, вдига и разхода на гориво. Освен това се променя и височината, става по-ниска и возията по-твърда. Затова не ми допада много този S режим, и рядко го ползвам, но пък автомобила е много по-стабилен в завоите и сменя предавките при доста по-високи обороти.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: REDGY
- Privacy Policy