- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: p22
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 837
- Разглеждан: 7986
- Титла: Майстор
- Възраст: 56 годишен/шна
- Рожден ден: Август 15, 1968
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
ML 270 cdi
A 170 cdi
46
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#305803 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Публикувано от p22 на 23 декември 2012 - 18:30
Интересни зимни коментари, но прави впечатление че всеки разбира различно "доброто" поведение на пътя. Преди години и аз се кефех да ми поднася в завоите, да се засилваш по баирите и да прилагаш всички възможни умения в шофирането за да преодолееш ситуацията. Напоследък обаче си мисля че кефа е все повече във возенето и в това колата сама да решава ситуацията, а аз да си слушам музика, да си говоря с приятелите в колата и да се наслаждавам на природата през стъклото.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
#304493 Издирва се един майстор
Публикувано от p22 на 13 декември 2012 - 16:42
Интересна история. Не е ясно доколко е вярна, но определено е забавна В онези години наистина нямаше много разбиращи от Мерцедеси. А ако описаното е вярно не е много реалистично да си е ремонтирала Бенца при майстор от УБО. А и той самия вероятно не би се навил - хората се плашеха и се пазеха.
Имаше навремето един майстор, специалист по Мерцедеси, работил е на летището, имаше точно такъв гаражен сервиз, някъде в Банишора. Бай Владо се казваше. Наистина разбираше много и имаше контакти с хора и фирми, доставяше и оригинални части. За съжаление човека почина преди няколко години, беше си възрастен. Но ми се струва че е по вероятно да е попаднала на подобен майстор отколкото на някой от официален сервиз.
Любопитно ще бъде да се прочетат мемоарите. Ако има възможност я помолете, като ги напише, да прати един екземпляр в електронен вариант да ги прочетем.
Имаше навремето един майстор, специалист по Мерцедеси, работил е на летището, имаше точно такъв гаражен сервиз, някъде в Банишора. Бай Владо се казваше. Наистина разбираше много и имаше контакти с хора и фирми, доставяше и оригинални части. За съжаление човека почина преди няколко години, беше си възрастен. Но ми се струва че е по вероятно да е попаднала на подобен майстор отколкото на някой от официален сервиз.
Любопитно ще бъде да се прочетат мемоарите. Ако има възможност я помолете, като ги напише, да прати един екземпляр в електронен вариант да ги прочетем.
- 1
#292294 Новата А класа
Публикувано от p22 на 13 август 2012 - 20:36
Много е хубава новата А клас. И старата ми харесваше, но тази според е много по хубава. Жена ми си умира за една А клас.... Интересно ми стана като гледах техническите данни... верно ли може да харчи 3,8 на шосе и 4,8 на градско. Не е ли прекалено изхвърляне това? Аз не съм в час, защото всичко под 15 на сто градско ми е супер, но това наистина ми звучи твърде фантастично. Както и наскоро четох за новия МЛ че на градско му дават 7,6, а на шосе 5,8!!! Предполагам има някакъв номер с измерването на тия данни, защото това не звучи никак реалистично. Другия вариант е софийските задръствания да са ни объркали представите за движение....
- 1
#243096 W211 vs. ML
Публикувано от p22 на 29 август 2011 - 09:33
Колега, аз бях изправен пред същия избор преди две години - МЛ или Е211. Избрах МЛ-а и изобщо не съжалявам. Истината е обаче, както казва и Боян че това са две коренно различни идеи. Не че МЛ-а е особено проходим или че Е211 е много по бърза по магистралата - просто концепцията е различна и избора зависи само от това ти конкретно на какво се кефиш и на какво ще дадеш предимство. Аз и досега смятам че Е211 е най красивия модел на МБ и смятам, че е по удобна от МЛ-а за дълъг път. В същото време обаче удобството на седиш малко на по високо, да имаш сигурността на 4х4, простора вътре, възможността за неограничен по количество и размери багаж и възможността да можеш леко да кривнеш от асфалта за мен са по съществените предимства. Не на последно място за мен е много важно и това че престанах да се стресирам когато трябва да се кача на бордюр или да мина по някоя улица в кв. Лозенец например, район известен с безумно лошите си улици. Колкото до магистралите също не виждам особен проблем стига да нямаш желание да караш с 180-200. Правил съм две големи обиколки с моя МЛ - 5300км. из Германия и 5600 км. из Франция, а с предишната ми Е210 - 5400 км. из Австрия, Швейцария и Италия. Честно казано не мога да кажа че някоя от двете коли ме е возила по добре - еднакво добре си беше и с Е210 и с МЛ-а. Съществената разлика е че с Е210 особено в Швейцария паднах на 5,7/100 (иначе като среден разход за пътуването ми излезе около 6,3/100), докато с МЛ-а средния ми разход падна до 8,5/100, което мисля че си е направо постижение.
Така че просто трябва да решиш за себе си на кое ще дадеш предпочитание и да започнеш да търсиш тогава. Защото читави екземпляри тук се намират рядко и от двата модела. И както казва Боян, най-добре е да стигнеш до Германия и да си вземеш колата от официален дилър на МБ. Може да струва малко по скъпо, но пък получаваш и гаранция, което не е за пренебрегване.
Когато аз си търсех кола преди две години и гледах какво предлагат дилърите на МБ в Германия ми направи впечатление, че при едни и същи години и едни и същи км. (горе-долу) Е211 беше с около 1-2 хил. евро по скъпа от МЛ-а. Тогава и това ми натежа като фактор в избора, въпреки че аз си бях решил за МЛ-а, но това допълнително внесе увереност в избора ми
Като цяло каквото и да избереш от тези два модела няма да бъде грешка.
Пожелавам ти успех в избора и очакваме скоро да се похвалиш и нова придобивка.
Така че просто трябва да решиш за себе си на кое ще дадеш предпочитание и да започнеш да търсиш тогава. Защото читави екземпляри тук се намират рядко и от двата модела. И както казва Боян, най-добре е да стигнеш до Германия и да си вземеш колата от официален дилър на МБ. Може да струва малко по скъпо, но пък получаваш и гаранция, което не е за пренебрегване.
Когато аз си търсех кола преди две години и гледах какво предлагат дилърите на МБ в Германия ми направи впечатление, че при едни и същи години и едни и същи км. (горе-долу) Е211 беше с около 1-2 хил. евро по скъпа от МЛ-а. Тогава и това ми натежа като фактор в избора, въпреки че аз си бях решил за МЛ-а, но това допълнително внесе увереност в избора ми
Като цяло каквото и да избереш от тези два модела няма да бъде грешка.
Пожелавам ти успех в избора и очакваме скоро да се похвалиш и нова придобивка.
- 1
#240653 За и Против БАН -Секти
Публикувано от p22 на 15 август 2011 - 11:57
Аз пък не виждам вие кво толкова се стягате. Някой да е казал нещо против Бай Васил(камо ли пък някой да му налага БАН)? Аз поне не съм видял, не мисля и че ще има такъв. Даже повечето (поне така си мисля аз) сме му благодарни че ни осветли за "Спасителят".
Съвсем друг е въпроса как трябва да се процедира с такъв индивид. Като сте толкова УТРАСИ що не го очистихте още на Кабманите и да го бяхте закопали там някъде и да избавите света и форума от него завинаги???
Един БАН е най-първосигналното решение и няма да реши проблемите - това се опитвам да ви кажа. Много съм далече от мисълта да се толерират подобни същества, самият аз в ученическите си години съм имал сблъсък със секта, е не успяха да ми повлияят,но познавам хора и както вече беше казано не са слабоумни, необразовани и т.н. се подведоха (към момента не знам какво се случва с тях - искрено се надявам да са успяли да се откачат).
Та ако пак се върнете към предният ми пост и се зачетете ми отговорете какво се случва при:
1. БАН на психопата - Всички доволни, мислим че сме се оттървали. И той доволен прави нов акаунт (сега да не тръгнете да ми обяснявате че няма да може да се регистрира отново ) и съвсем необезпокояван продължава да се вихри само че този път вече знае от кой и какво трябва да очаква. И естественно никой нищо не подозира по момента в който той отново попада на Бай Васил №2 и всичко лъсва на ново (отново искам да благодаря на Бай Васил че реши да сподели всичко пред всички)
2. Акаунта остава - като цялата му дейност минава през преглед от модератор - няма начин да навреди на никого. Не че отново не може да си направи нов акаунт и да продължи да действа.
И тъй като ме принудихте да напиша всичко това мисля че темата вече се обезмисли, тъй като е ясно че не може нищо да се направи в случая. Освен може би закопаването, но мисля че и там вече е късно - надали вече ще се появи на живо на някоя среща.
За съжаление така става когато емоциите надделеят над разума.
Пожелавам лека и успешна седмица на всички и си мисля че няма никакъв смисъл да спорим и да се караме заради този имбецил.
+1
Наистина не е нужно да се правят трагедии. Трагедията е за въпросния младеж с цианида. А ние нека не бъдем крайни като него, а да мислим трезво и разумно. Наказанията лесно се преодоляват, по-трудно е да се преодолее контролът. Затова си мисля че ако го контролираме ще е по лесно да го спрем ако реши да буйства, отколкото ако просто го махнем. Както каза и Кранк не е проблем да дойде пак.
- 2
#240483 За и Против БАН -Секти
Публикувано от p22 на 14 август 2011 - 19:01
Не мисля че е необходим БАН, тъй като досега не е имало опити да влияе във форума по някакъв начин. Все пак разговора който прочетохме в темата на Васил е бил на лични съобщения, а там всеки може да блокира даден потребител.
По скоро може да се постави под наблюдение и ако има опити за провокации и влияние по някакъв начин върху участниците във форума, тогава да се вземат необходимите мерки за прекратяване на достъпа на този човек до форума.
По скоро може да се постави под наблюдение и ако има опити за провокации и влияние по някакъв начин върху участниците във форума, тогава да се вземат необходимите мерки за прекратяване на достъпа на този човек до форума.
- 2
#225769 Прибиране на огледало
Публикувано от p22 на 28 март 2011 - 12:04
Като говорите за прибиране на огледала да вмъкна и аз едно питане... Става въпрос обаче когато има автоматично прибиране на огледалата: като ги прибере огледалата те правят едно почукване по прозореца, т.е. машинката не спира когато стигнат до крайно прибрано положение, а продължава още малко и ги кара да почукват по стъклото. Явно е въпрос на регулиране, но мисълта ми е дали става лесно или да ходя в Балканстар. Става въпрос за МЛ-а разбира се, не за 123-та
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: p22
- Privacy Policy