Към съдържанието

  •  

p22

Регистрация: 10 апр 2006
Офлайн Последно: 01 окт 2020 - 15:08:15
***--

#305803 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от p22 на 23 декември 2012 - 18:30

Интересни зимни коментари, но прави впечатление че всеки разбира различно "доброто" поведение на пътя. Преди години и аз се кефех да ми поднася в завоите, да се засилваш по баирите и да прилагаш всички възможни умения в шофирането за да преодолееш ситуацията. Напоследък обаче си мисля че кефа е все повече във возенето и в това колата сама да решава ситуацията, а аз да си слушам музика, да си говоря с приятелите в колата и да се наслаждавам на природата през стъклото.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%. :)
  • 2


#304493 Издирва се един майстор

Публикувано от p22 на 13 декември 2012 - 16:42

Интересна история. Не е ясно доколко е вярна, но определено е забавна :) В онези години наистина нямаше много разбиращи от Мерцедеси. А ако описаното е вярно не е много реалистично да си е ремонтирала Бенца при майстор от УБО. А и той самия вероятно не би се навил - хората се плашеха и се пазеха.
Имаше навремето един майстор, специалист по Мерцедеси, работил е на летището, имаше точно такъв гаражен сервиз, някъде в Банишора. Бай Владо се казваше. Наистина разбираше много и имаше контакти с хора и фирми, доставяше и оригинални части. За съжаление човека почина преди няколко години, беше си възрастен. Но ми се струва че е по вероятно да е попаднала на подобен майстор отколкото на някой от официален сервиз.
Любопитно ще бъде да се прочетат мемоарите. Ако има възможност я помолете, като ги напише, да прати един екземпляр в електронен вариант да ги прочетем. :)
  • 1


#292294 Новата А класа

Публикувано от p22 на 13 август 2012 - 20:36

Много е хубава новата А клас. И старата ми харесваше, но тази според е много по хубава. Жена ми си умира за една А клас.... :) Интересно ми стана като гледах техническите данни... верно ли може да харчи 3,8 на шосе и 4,8 на градско. Не е ли прекалено изхвърляне това? Аз не съм в час, защото всичко под 15 на сто градско ми е супер, но това наистина ми звучи твърде фантастично. Както и наскоро четох за новия МЛ че на градско му дават 7,6, а на шосе 5,8!!! Предполагам има някакъв номер с измерването на тия данни, защото това не звучи никак реалистично. Другия вариант е софийските задръствания да са ни объркали представите за движение.... :)
  • 1


#243096 W211 vs. ML

Публикувано от p22 на 29 август 2011 - 09:33

Колега, аз бях изправен пред същия избор преди две години - МЛ или Е211. Избрах МЛ-а и изобщо не съжалявам. Истината е обаче, както казва и Боян че това са две коренно различни идеи. Не че МЛ-а е особено проходим или че Е211 е много по бърза по магистралата - просто концепцията е различна и избора зависи само от това ти конкретно на какво се кефиш и на какво ще дадеш предимство. Аз и досега смятам че Е211 е най красивия модел на МБ и смятам, че е по удобна от МЛ-а за дълъг път. В същото време обаче удобството на седиш малко на по високо, да имаш сигурността на 4х4, простора вътре, възможността за неограничен по количество и размери багаж и възможността да можеш леко да кривнеш от асфалта за мен са по съществените предимства. Не на последно място за мен е много важно и това че престанах да се стресирам когато трябва да се кача на бордюр или да мина по някоя улица в кв. Лозенец например, район известен с безумно лошите си улици. Колкото до магистралите също не виждам особен проблем стига да нямаш желание да караш с 180-200. Правил съм две големи обиколки с моя МЛ - 5300км. из Германия и 5600 км. из Франция, а с предишната ми Е210 - 5400 км. из Австрия, Швейцария и Италия. Честно казано не мога да кажа че някоя от двете коли ме е возила по добре - еднакво добре си беше и с Е210 и с МЛ-а. Съществената разлика е че с Е210 особено в Швейцария паднах на 5,7/100 (иначе като среден разход за пътуването ми излезе около 6,3/100), докато с МЛ-а средния ми разход падна до 8,5/100, което мисля че си е направо постижение.
Така че просто трябва да решиш за себе си на кое ще дадеш предпочитание и да започнеш да търсиш тогава. Защото читави екземпляри тук се намират рядко и от двата модела. И както казва Боян, най-добре е да стигнеш до Германия и да си вземеш колата от официален дилър на МБ. Може да струва малко по скъпо, но пък получаваш и гаранция, което не е за пренебрегване.
Когато аз си търсех кола преди две години и гледах какво предлагат дилърите на МБ в Германия ми направи впечатление, че при едни и същи години и едни и същи км. (горе-долу) Е211 беше с около 1-2 хил. евро по скъпа от МЛ-а. Тогава и това ми натежа като фактор в избора, въпреки че аз си бях решил за МЛ-а, но това допълнително внесе увереност в избора ми :)
Като цяло каквото и да избереш от тези два модела няма да бъде грешка. :)
Пожелавам ти успех в избора и очакваме скоро да се похвалиш и нова придобивка.
  • 1


#240653 За и Против БАН -Секти

Публикувано от p22 на 15 август 2011 - 11:57

Аз пък не виждам вие кво толкова се стягате. Някой да е казал нещо против Бай Васил(камо ли пък някой да му налага БАН)? Аз поне не съм видял, не мисля и че ще има такъв. Даже повечето (поне така си мисля аз) сме му благодарни че ни осветли за "Спасителят". :joint

Съвсем друг е въпроса как трябва да се процедира с такъв индивид. Като сте толкова УТРАСИ що не го очистихте още на Кабманите и да го бяхте закопали там някъде и да избавите света и форума от него завинаги???

Един БАН е най-първосигналното решение и няма да реши проблемите - това се опитвам да ви кажа. Много съм далече от мисълта да се толерират подобни същества, самият аз в ученическите си години съм имал сблъсък със секта, е не успяха да ми повлияят,но познавам хора и както вече беше казано не са слабоумни, необразовани и т.н. се подведоха (към момента не знам какво се случва с тях - искрено се надявам да са успяли да се откачат).

Та ако пак се върнете към предният ми пост и се зачетете ми отговорете какво се случва при:

1. БАН на психопата - Всички доволни, мислим че сме се оттървали. И той доволен прави нов акаунт (сега да не тръгнете да ми обяснявате че няма да може да се регистрира отново :slap ) и съвсем необезпокояван продължава да се вихри само че този път вече знае от кой и какво трябва да очаква. И естественно никой нищо не подозира по момента в който той отново попада на Бай Васил №2 и всичко лъсва на ново (отново искам да благодаря на Бай Васил че реши да сподели всичко пред всички)
2. Акаунта остава - като цялата му дейност минава през преглед от модератор - няма начин да навреди на никого. Не че отново не може да си направи нов акаунт и да продължи да действа.

И тъй като ме принудихте да напиша всичко това мисля че темата вече се обезмисли, тъй като е ясно че не може нищо да се направи в случая. Освен може би закопаването, но мисля че и там вече е късно - надали вече ще се появи на живо на някоя среща.

За съжаление така става когато емоциите надделеят над разума. :flagmbcb
Пожелавам лека и успешна седмица на всички и си мисля че няма никакъв смисъл да спорим и да се караме заради този имбецил.




+1

Наистина не е нужно да се правят трагедии. Трагедията е за въпросния младеж с цианида. А ние нека не бъдем крайни като него, а да мислим трезво и разумно. Наказанията лесно се преодоляват, по-трудно е да се преодолее контролът. Затова си мисля че ако го контролираме ще е по лесно да го спрем ако реши да буйства, отколкото ако просто го махнем. Както каза и Кранк не е проблем да дойде пак.
  • 2


#240483 За и Против БАН -Секти

Публикувано от p22 на 14 август 2011 - 19:01

Не мисля че е необходим БАН, тъй като досега не е имало опити да влияе във форума по някакъв начин. Все пак разговора който прочетохме в темата на Васил е бил на лични съобщения, а там всеки може да блокира даден потребител.


По скоро може да се постави под наблюдение и ако има опити за провокации и влияние по някакъв начин върху участниците във форума, тогава да се вземат необходимите мерки за прекратяване на достъпа на този човек до форума.
  • 2


#225769 Прибиране на огледало

Публикувано от p22 на 28 март 2011 - 12:04

Като говорите за прибиране на огледала да вмъкна и аз едно питане...:) Става въпрос обаче когато има автоматично прибиране на огледалата: като ги прибере огледалата те правят едно почукване по прозореца, т.е. машинката не спира когато стигнат до крайно прибрано положение, а продължава още малко и ги кара да почукват по стъклото. Явно е въпрос на регулиране, но мисълта ми е дали става лесно или да ходя в Балканстар. Става въпрос за МЛ-а разбира се, не за 123-та :)
  • 1