Към съдържанието

  •  

SimDamianov

Регистрация: 11 фев 2017
Офлайн Последно: 16 окт 2020 - 00:46:45
-----

Моите теми

C280, M272.940 не пали...

12 декември 2018 - 23:35

Здравейте колеги,

 

Става дума за C280 T203, 272.940 двигател, 231 коня. Първо малко предистория на проблема:

Преди около четири месеца започна да прекъсва, според диагностиката на 3-ти цилиндър. Смених бобина на съответния цилиндър и около месец нямаше никакви проблеми. След това започна пак да прекъсва, този път на 4-ти цилиндър, пак смених бобина и съответно пак никакви проблеми за около два месеца. Тогава започна да прекъсва на множество цилиндри и да пали много трудно. Смених датчик на коляновия вал и до преди седмица работеше перфектно. И идваме до настоящия момент, в който колата започна да прекъсва безразборно, паленето е почти невъзможно, диагностиката изкара като запаметени грешки P0300 - Multiple cylinder misfire, P0303 - Cylinder 3 misfire, P0304 - Cylinder 4 misfire, P0306 - Cylinder 6 misfire. Непотвърдените грешки (Pending) са както следва: P0300 - Multiple cylinder misfire, P0305 - Cylinder 5 misfire, P0302 - Cylinder 2 misfire (Така като гледам, само на 1-ви цилиндър не прекъсва...). Първото, за което се сетих и проверих е балансиращият вал, който обаче се оказа, че е сменян още в Германия преди да бъде внесена колата тук, така че отпадна като вариант. Мерих налягането на горивната рейка - 4-4.2 бара. Инжекторите работят (от ауспуха започва да мирише здраво на бензин след 3-4 опита за палене). Дебитомерът също е проверен (въпреки че го сменях миналата година, с оригинален). Интересен момент е, че колата пали, макар и трудно и само на три(?) цилиндъра, ако докато върти настъпя газта докрай. Има моменти, в които пали от раз и работи безпроблемно около 10 минути и пак започва да прекъсва. Само за искра по различните бобини не съм проверил, но е малко кофти, защото кабелите са доста къси.

Някакви идеи какво още да проверявам, защото моите се изчерпаха.

Благодаря предварително!

 

С уважение,

Симеон