Към съдържанието

  •  

san bernar

Регистрация: 09 апр 2007
Офлайн Последно: 07 фев 2010 - 16:23:34
*****

Моите мнения

В тема:вито2300 чист дизел

12 януари 2009 - 20:42

[quote name='myrchak' date='12th January 2009 - 09:24' post='147633']
Здравейте ! абе дерзае ме една мисъл -дали да си купя едно вито !
имам е300дт ама е малко тясно -ако че е комби много станахме :offtopic1:
та искам да питам някои работи ?
тоя на когото съм хвърлил око е 1997год 2300 -чист дизел тия ми харесват чистите !-80коня е мене това не ме притеснява
интерисува ме преди всичко надежноста! е и разхода естествено!
та ще бъда благодарен за повече информация за този модел води се вито 2300 товаро-пътнически !




мерси

Такъв модел не съм виждал, само по нета съм срещал. По-разпространени са 2300ТД - 98 коня. Аз имам такъв. Предполагам, че двигателите са едни и същи, само че ТД има турбо и интеркулер. Моето Вито има среден разход засечен на 22000 км малко под 8,800 л/100 км. Извънградско спада до 7, градско до 14.
Иначе не се кара лесно, Моето е V класа и тежи празно два тона. Ако е V класа има всички екстри и отделни седалки. Иначе са с пейки и спартанско оборудване. С предно са и в сняг и лед нямат спиране. Аз го взех поради специални нужди, защото си возя някои неща за фирмата с него. Препоръчвам ти Еспейс или някое Пежо, Галакси или Алхамбра. За същите пари ще си вземеш нещо по-ново и по-приятно за каране. Ако те интересува още нещо, пиши.

В тема:Радарен детектор

21 октомври 2008 - 19:55

Няма смисъл вече от него
Той "хваща" постоянно включени радари
Тия са вече в музеита
Сега "стрелат" пред теб(като те видят)
Докато писне и са те гепили
Карам с такива устройства от 5-6 години
Последната година само си е включен ( по навик) и работа не ми е свършил
Гепи релейките по пътищата и от баирите и само си пищи
С новите радари си безпомощен с този тип устройство(в 90%)
Поздрави
:4036:

Абсолютно точно казано. Все пак има някои мързели, дето се подпират по капаците и са пуснали радарът да вие непрекъснато. Но не можеш да разчиташ на това. Впрочем радарите са си същите отпреди години. Дори отпреди години имат заповед да работят в пулсов режим. Ама чак напоследък зачестиха.

В тема:Радарен детектор

21 октомври 2008 - 19:35

От много години карам с радарен детектор. Много пъти ме е спасявал, но не може да ви спаси, когато плицаите не ги мързи и работят в така наречения " пулсов режим". Праскат те и няма спасение.

Не се лъжете от реклами на скъпоструващи устройства. Една Кобра или Уислър от Илиенци за 100 до 200 лева ще ви свърши чудесна работа. Важно е, че те улавят действащите в момента полицейски радари и имат дори запас за близкото бъдеще, като покриват добър честотен диапазон ( различни бандове). С цялото ми уважение към колегите, но няма такова понятие " разсеян лъч ". Просто вие можете да уловите от по-далечно разстояние засичащия сигнал, предназначен за колегата към вас и да намалите.

Добре е да имате предвид ( и друг път съм го писал тук), че времето на дивашкото каране отмира безвъзвратно. Правете си сметката, защото вземат книжката за дълго време, отнемат много точки и глобите са големи. В този смисъл детекторът може да ви помогне, ако сте се разсеяли и не ви "стрелят" в пулсов режим, но е добре да комбинирате детекторът с разумно каране, съобразяване с местата за засади ( зависи дали познавате добре пътя)...

И още нещо. Радарните детектори наистина имат излъчване ( слабо наистина, но откриваемо). Всеки приемник е малко и предавател. Не пречи на полицейските радари, но може да бъде засичано ( от специални полицейски радари, каквито у нас май още няма) и по него да се съди за наличие на радардетектор във вашия автомобил. У нас не е забранено да го имаш, най-много някой полицай да се подразни от демонстрирането му ( досега много полицаи са го забелязвали, но никой не ми е държал сметка). Но има държави, където е забранен.

Пазете се, защото не е далеч времето, когато разминаващия се с вас полицейски автомобил ще ви засича. Не е зле отсега да си създадете навици.
Не разбрах смисъла на включване на устройството в радио. Непременно трябва да си пускаш музиката. Закачваш го където и да е, така че да се включва при запалване и при гасене на двигателя да се изключва. Спират те, гасиш мотора... Просто и лесно.

В тема:V-клас модели

16 август 2008 - 17:30

Здравейте

Интересува ме някои знае ли какви са разликите в нивата на оборудване на Мерцедес V-клас Trend и Feshion?



Освен Тренд и Фешън има и Ембиънт. Не може да се каже какви точно разлики имат, защото май никой не знае какви са базовите разлики. Освен основното, те винаги са отрупани и с куп екстри, които са различни за всяка отделно взета кола. Онзи ден пък видях Вито не от V класата, а на него пишеше лукс и успях да забележа, че седалките са като на V класа, от онези отделните, с текстилна тапицерия.
Не съм виждал Тренд с масички.

Аз имам Тренд, 6 плюс едно. Отделни седалки, лява и дясна плъзгащи врати, разни пепелници отзад и държачи на шишета и пликове за отпадъци, още две запалки отзад, отваряеми задни елстъкла....

Иначе другите работи си ги има - клими, АSD, ASR, ETS, ABS, елпакети фул, махагон навсякъде ( пълен кич според мен).

И какво ли не още са му натрупали на този автомобил. И нужно и ненужно.

В тема:Написаха ми АКТ,а забравиха да ми вземат талона?

16 август 2008 - 17:15

Колеги, според мен е най-добре, ако си плащате актовете навреме и без тарикатлъци. Но това е въпрос на личен избор.

Друго исках да напиша тук. Отминава времето на безумното каране. Лично аз вече се простих с високите скорости и с неспазването на ограниченията. Е, почти...

Наскоро в нашия град дойде акт, написан на началника на КАТ в града. Ами снимали го с превишена скорост преди две седмици и няма отмяна. Дори и за него. Че дори се вижда кой кара и не може друг да поеме вината.

Мои приятели изгоряха. И то с лишаване за месеци, много пари и точки. Ще ходим пеш, ако не спазваме закона. На мен ми остават три месеца до възстановяването на 8 точки и съм по-тих от водата.

Иначе и аз влязох онзи ден в насрещното за да завия наляво при караулката на обиколното в София от Костинброд, защото колоната там е километрична. Полицаите само ме изгледаха.

На излизане от Враца в посока Мездра, тъкмо си се отвързал и се юрваш надолу - и хоп, снимка. Стои си отстрани на пътя някаква зарязана кола, и от нея - щрак.

Тук вече има два варианта. Първият - акта идва след две седмици. Вторият - в колата има хора, друга тяхна кола стои на баира отсреща. Първите те снимат и се обаждат на онези. Там те спират и като отдолу се съберат 7-8 жертви, първата кола отива при втората и още на място те оперират. Пак се вижда коя маймуна кара и не става да кажеш - ама жената беше.

Това е. Умната и - късмет.