Към съдържанието

  •  

K0MPRESS0R

Регистрация: 08 апр 2007
Офлайн Последно: 13 апр 2007 - 01:44:29
-----

Моите мнения

В тема:Проект: 190е 2.5-16в турбо

08 април 2007 - 22:37

Здравейте пичове, хубава инициатива сте спретнали. Аз отдавна съм фен на марката и вярвам, че всеобщото мнение - че Мерчо е за дундуркане само - не е вярно! Мерцедес многократно са се доказали със сериозни спортисти във всички класове, само че за нас - бедните българи, свръхнадеждните спортни трилъчки са прекалено скъпи. 190 2.5 ми беше мечта, колата наистина има много потенциал, и се надявам се да приемаш съвети, като база за размисъл поне. 190-то носи малки гуми - това е проблем, дори с новички 15" 205/65 BFGoodrich с бащиното ми 190 2.0 дизел!!! въртя гуми и правя метлички - виж вариант на 16" или дори 17" 225+ (ще ти се наложи да режеш веждички, няма как:)). Това ще ти помогне да компенсираш две неща - 190 има много лека задница, и къса първа (да, късата първа - аз мисля че най-лесно се потегля с Мерцедес). Ако наистина си решил да се представиш впечатляващо на Божурище, и ги имаш тези 250+коня, помисли какво можеш да прежалиш от интериора и багажника - 100 кила ти смъкват така ценната секунда! Не губи надежда - на народа му дай Опели и Фолксвагени да се радва, все спортни ги произвеждат. Аз изневерих на марката заради японците - просто нямам пари за SL или SLK, пък и 15 сек за двайсетгодишна японска заводска тротинетка 1.6 са си чудо (само че и да бутам и да не бутам разликата няма да е голяма). 2.5 мотор е сериозна база, особено когато е на мерцедес :).

EDIT: качих няколко по-интерестни снимки които всеки фен трябва да има на http://kompressor.hit.bg :)