Към съдържанието

  •  

NikolovN

Регистрация: 19 дек 2016
Офлайн Последно: 31 мар 2020 - 11:05:08
-----

#402833 Mercedes.Benz.Navigations.DVD.COMMAND.APS.2017-2018.Europe.NTG2.V19

Публикувано от NikolovN на 10 януари 2018 - 09:40

http://zamunda.net/banan?id=528384

 

Налазвайте, че да има повече сийдъри.

Как точно се записва:

 

imgburn--> Write Image file to disk-->Ако ползваш него задължително натискаш зелената икона, намираща се долу в десния ъгъл на прозореца Change automatic write speed--> от изскочилия прозорец избираш първа скорост

 

 

диск DVD-R

 

Не е тествана все още. По - късно като намеря диск и запиша, ще кажа дали "всичко е точно".

 

 


  • 1


#387960 Проблем със заключващия механизъм в багажника на W164

Публикувано от NikolovN на 16 март 2017 - 22:53

Имах подобен проблем. В началото не му обърнах внимание, защото като ми изписа проблема на таблото, след известно време сам изчезна. С времето започна все по - често да го изписва, но вратата беше заключена (не беше отворена по време на движение). Един ден както си пътувах в Асеновград бях спрял и реших да отворя задната врата... но останах само с решението  :wacko . С триста зора на пълен багажник отворих от вътре (маха се една капачка от вътрешната страна) и се освобождава ръчно. След като отворих, после не можах да заключа и връзвах вратата с връв :blush  :blush  :blush  за да се придвижа... Заключението: демонтирах ключалката и я отворих(капсулована е, но българина си е българин :yeah ). Вътре е механизъм с две моторчета и зъбни колела. Едното от зъбните колела се беше счупило и до там. Резервната част е цяла ключалка........ от ивайжет за скромната сума от 420 лв с безброй отстъпки през приятели. УСПЕХ! монтажа и демонтажа е на 3 винта.


  • 1


#387522 W164 проблем с бутоните за температурата на климатика

Публикувано от NikolovN на 09 март 2017 - 18:17

https://www.youtube....h?v=aTPZJ6ZQ7tM

 

 

При мен проблема беше подобен като на клипа, но не толкова силно изразен.

Разглобих модула. Има доста клипове как се прави в нета.

 

vFMV4v.jpg

 

Трябва да стигнете до това ниво:

 

sKIXvY.jpg

След това се махат малките пластмаси до копчетата - на снимката с цифра 1. С цифра 2 са отбелязани 4 броя държачи, които държат врътката. Много внимателно се натискат с отвертка и цялата врътка се издърпва нагоре.

WbNUND.jpg

 

Трябва да стигнете до тук:

s70YD4.jpg

 

След като сте махнали врътката, под нея на позиция 1 пружинка, която натиска една заоблена пластмаса. Целта и е да спира леко въртенето. На позиция 2 всъщност е регулатора за промяна на градусите. Той не се вижда много добре - трябва да се загледате. Продухвате го със сгъстен въздух и го намазвате със спрей за потенциометри. при мен нещата се оправиха.


  • 2


#385069 W164 дизеляк - зацапване на броня над ауспусите с чернилка

Публикувано от NikolovN на 13 януари 2017 - 12:27

Отговорих на един колега в предишна тема, но е доста стара, затова отварям нова (ако някой има подобен проблем).

 

Когато колата е в движение, всичко е наред няма пушеци, видимо. Когато остане да работи на място за около 10 - 30 минути, започва да пуши и смърди на не изгоряла нафта (пикаещи инжектори). Не се усеща никаква промяна по време на движение и при работа на място, единствено пушек. След автомивка, при навъртане на 200+ км извънградско, се появяват черните нагари над ауспусите. 

 

 

Имах същия проблем. Оказаха се инжектори.... много скъп ремонт. Самите инжектори не могат да се ремонтират, а се рециклират (ПОНЕЖЕ СА BOSCH).... връщаш старите и срещу 500+ лв на инжектор, получаваш нови (рециклирани).Оставяш депозит от по 100 лв на инжектор и след като ги проверят в BOSCH дали са оригинални, ти връщат депозита. Ако са китайци, не връщат пари. След като ги смениш задължително трябва да им вкараш кодовете, които ги пише върху тях, със стар диагноза или подобен софтуер (има го в официалните сервизи на инжектори) в компютъра срещу скромната сума от 60 лв (за 2 минути работа). Ако не вкараш кодовете, пушенето продължава и бронята пак остава черна.

 

 

 


  • 1


#385046 Mercedes Benz Navigations-Update

Публикувано от NikolovN на 12 януари 2017 - 16:43

http://zamunda.net/b...s.php&id=499144

 

За сийд на торента - л.с.!

Има описание как се записва на DVD диск.

Ако разполагате с DVD-R, пропускате стъпки от 4 надолу в ръководството и записвате задължително на 1-ва скорост. Препоръчителни DVD дискове - VERBATIM.

Картата е тествана и работи.


  • 1


#384435 Вероятен проблем на ML W164 320CDI

Публикувано от NikolovN на 29 декември 2016 - 09:36

Колега, от къде ти се оказа теча на масло?

от всичко това:

https://www.fcpeuro....-kit-om642rrkit


  • 2