По телефона винаги отказват! На 2 коли съм сменял въпросния модул винаги със зор.... Първата беше служебна преди 8-9 г. Наложи се доста опитни адвокати да напишат сърцераздирателно писмо до Щутгарт с копие до БС от мое име, на другия ден ме поканиха най официално да ми бъде подменена дефектиралата част! Втората вече беше личната ми закупена от случайна Софийска автокъща януари 2016, знаех за проблема и направо в БС! Естествено получих директен отказ с пренебрежителен поглед от приемчика! Единственото което го накара да размисли според мен са данните ми, ( проблемен клиент), тъй като доста коли съм обслужвал там! Вярно, колата стоя 1 месец, но го смениха. Грам връзки и познати нямам там, просто винаги си търся правата, може и късмета да ме е покрил, просто споделям пресен случай.
Dionisiev
Регистрация: 30 ное 2016Офлайн Последно: 13 окт 2021 - 11:58:07