Към съдържанието

  •  

200D

Регистрация: 07 апр 2006
Офлайн Последно: 11 фев 2012 - 15:02:52
-----

Моите мнения

В тема:Двигателя тресе

09 декември 2011 - 18:27

Набутали са ти скапана кутия,да си ти сложат твойта и си погледни тампоните основно,за мене има скъсан или направо смазан тампон на дигателя.При тия гадни коли скъсан тампон направо така трака чука и пренася щума и вибрацийте по легена , че имаш чуството ,че нещо ще изпадне всеки момент.За мене проблема е ясен,щото съм минал през тоя стадий на развитие и от опит казвам ,не питай старило , а патило.ТАМПОНИ първо и после разни дюзи и от тоя сорд проблеми.Чукането е само на празен ход нали така?Тоест при подаване на газ и достигане на обороти силовият агрегат е вече под някъкъв вид напрегение и вибрацийте изчезмат.Призваци на скъсани тампони.Имах сбучай на хлабав тампон от пред във ляво и при качване на тротоар излезе лявата полуоска,докато разбера как е станало две седмици игра.10 пъти кутията долу,щото при провисването на цялата група редача на скоростите се беше извадил и включваше само 1,3 и 5 скорости.Докато разберем , че има омекнала една пружинка дето фиксира редача с една съчва от лагерче на колело идея си нямаш в какви филми се бях вкарал.Пружинката е като от обикновена хивикалка.Смених я с една от маркова такава като я поразтежнах внимателно и от тогава вече 5 години никъкни адове.Ама германеца тоя модел го е правил с детайли като от децки играчки.Да заеш на какви смешни лагерчета и пласмасови втулки лежат задните носачи ум да ти зайде.Ама стига до тука,че ако почне за всичко да обяснявам,ще навразиш тая тояга тотално,при мене вече е хоби и забавлевие.Успех дано да съм бил полезен поне малко.

В тема:Двигателя тресе

09 декември 2011 - 12:28

Дирекно казвам,задните тампони гадни на двигателя са туш.Особено тоя дето ти е в краката от ляво.При смяната която скоро реализирах на конзола и обтяжни ролки на нашта тояга,въпростният тампон направо липсваше/гумата се беше стопила/.Разбирачите майстори и разни професори по тъпите сервизи като видят такава кола за ремонт се надпреварват да демонтират целия дигател,за да им е по лесен ремонта и да ти отрежат главата до глезените относно цената му.На базата на което в големия процент при монтажа на агрегата почти винаги забравят да стегнат болтовете на въпросните два тампона.Поради което при мене левия беше се изял и болта развих на ръка.Та провери си тампоните основно и дали са стегнати всички болтове на магарето под двигателя.Нашта пръчка е 170 CDI та сега когато всичко е ОК не се чува че работи и вибраций никъкви.И както ти пее Боянчо да ни е жив и здрав , пари на разни завършени идиоти не давай без да са отстранили проблемите.

В тема:Шум при стартиране А170CDI

16 ноември 2011 - 09:01

Нова ролка колега,ако не се лъжа беше баями ти пари,плщал съм я преди време 170 лева.И да ти видят обтегача на ремъка,ако се е уморил оптяжния механизъм при определени обороти на мотора не се опъва ремъка както трабва и това способства за излизане на ремъка от ролките/качва се върху тах/и като се опъне след това понеже не е на мястото си се цепи и става направо страшно.При мене вече е уморен тоя оптяжен механизъм и се налага смяната на цялата конзола с ролките.Цена 290 лева.Та общо взето това е ситуацията.Шумът е едно стържене което след като позагрее ремъка изчезва,но ако легнеш под колата ще видиш как средната обтяжна ролка постоянно подскача и подхвърля ремъка,признак за умора на оптяжната пружина която е в стеблото на средната обтяжна ролка.И тога се налага и смяната на конзолата.В тоя ред на мисли погледни и шайбата с ролката на коляновия вал,на определени километри се скапва и се налага и нейната смяна,цена около 150 лева.Абе общо взето си е мамата с тия тояги.Ама вече свирено и докато може ще се ремонтират пък после към "Надин" или от тоя сорт компанни.Ако имаш други питания с удоволствие ще помагам.Вече мога да кажа , че достигам нивото за "доктор хонорис кауза"на тия пръчки.Жив и здрав.

В тема:Пак проблеми с гадната А-класа.

11 ноември 2011 - 09:16

Та продължение на скапаната тема,мина доста време от както с какви ли не методи и ремонти се опитвах да разреша проблема с подгряването на задното стъкло ,стъкломиещата система и уреда за отчитане на горивото.Набих около едни 300 лева в части.Изразяващи се в смяна на някъкъв електронен блок който се намира в багажника под задната лява кора на тапицерията.Поръчах я от БС -220 лева беше,но няма как , тоя блок е единствен и кореспондира само с компа на определеният модел по номер рама.
Майстора го смени тия дни,НО и пак НО тръгна задната чистачка от бутона на централната конзола , но не и стъкломиещото , и странно изчезна регулацията на огледалата от вътре.Човека ми каза , че сега трябва да сменя и ключа за мигачите и фаровете , че и той е заминал , това и аз го бях устоновил и то бая одавна.Поръчал съм го на едни 80-100 лева и тоя път ако не тръгне Вече идея нямам.Процесори разни в таблото са наред съглано диагностики и тестове.Уреда за горивото не получава сигнал от сондата в резервоара.Ще го смъкна тоа резервоар и проверя не е проблем това,Но ако и тоя път не тръгне идея си нямам.Майстора ужким проверен от години съм при него но пак но, незнам.Дайте некъв човек из софия или района да мина и през друг доктор,белким диагнозата е по различна и с друга терапия да се подобрят нещата,щото без стъкломиещото зимно време е страшно.И най вече да мина с некви по тънки пари,че пак казвам пари си се набиват ,а резултат Нула.Другият варянт като на КРАЗ всичко дирекно с отделено ключе.Ама не ми се ще да е така.Иначе за 65000 км от както се кара сериозни проблеми и скъпи ремонти не е имало.Колеги дайте акъл нещо ,че вече ум не ми го побира от къде да я зафащам тая гадна кола.Или къде да гледам и проверявам по схеми и релета.Че бушонното табло и кабелите в него са като в АЕЦ Козлодуй.

В тема:A 170 не палиии

11 октомври 2011 - 19:11

Клапанчетата на подкачващата помпа като се износят директно влизат в двигателя и става страшно.Същия проблем правят и ЕС класите 320 ЦДИ/220/.Питай колегата Пепино.Ремонта му излезе 6 хиляди евра.Абе страшно.Това става поради простата причина ,че въпросната подкачваща помпа на тия тиняци е зацепена на разпраделителния вал.По сбирките сме я коментирали тая тема.Самите клапанчета са смешна цена ама като им дойде времето и правят такива бели , че не е истина.Дано да съм дал някъква насока.А може и друго да излезе.Тия А класи са такива мраци , че ум да ти зайде.Интересно ще ми е като я пуснете на пътя да споделите по детайлно за какво иде реч.Успех.