Към съдържанието

  •  

shango

Регистрация: 20 сеп 2016
Офлайн Последно: 14 юни 2018 - 22:30:22
-----

Моите мнения

В тема:Недостатъци и слабости на W204

11 април 2018 - 14:16

Здравей, 

Имам 220cdi 2010 година, с фейслифтов мотор и други неща, но с pre-face фарове и стопове, катко и да е. 
Колата сам я внесох от Германия от първи собственик преди година, така че опитът ми е доста представителен за това което търсиш. 

 

Когато купих колата беше невероятно запазена, никакви забележки по салон, купе или боя. 
Въпреки, че я купих на 160к км (само че Аутобан километри, направени за 4 години) всичко в нея е заводско, нищо по ходова част не беше ( и все още не е ) сменяно. 

За година и половина колата няма никакви проблеми, освен консумативи (да чукна на дърво). Все още няма проблеми по ходова част, но пък аз почти не карам градско. Ще отговоря на въпросите по ред: 

 

1. Как се държи колата в зимните месеци ? Бях малко изненадан, да си призная, че моделите по-горе са със задно предаване

- Никакви проблеми нито на дълъг път, нито в града. Само веднъж се случи да забоксувам в манастирски и да не се откопае сама, трябваше минувачи да ме побутнат, но беше баир в Манастирски Ливади и отдолу лед. Не беше спирало да вали от 2 дни тогава. Ходим и на ски с тази кола и нямам проблеми. Гумите не са най-добрите, карах 2 зими с тези, с които купих колата защото бяха почти нови, но не висок клас. От друга страна удоволствието от леко контролирано приплъзване когато е снежно е страхотно, ако си по-опитен. 

 

2. Разходи за обслужване (стандартните смени на масла и филтри) в какъв диапазон са? За мен е приемливо едно обслужване да е около до 400-500лв за такъв модел, но знам ли.

- Преди имах Пасат 2001ва, и разликата в обслужването на w204 220cdi не е  много по-голяма. Със средна хубост масло и обикновени филтри може би да излезе малко над 200лв. Със Кастрол Edge Long Life и топ филтри ми излезе малко над 330лв. За 320cdi обаче маслото е повече и сметката е малко по-нагоре. 

 

3. Как стоят нещата с майсторите в гр. София?

- Има читави сервизи, няма проблеми, има и кой да ги чете и диагностицира. 

 

4. Как стоят нещата с амортизацията на автомобила на родна земя? Колата ще бъде карана предимно градско.
- Това ми е най-голямата болка. След 1.5 години чувам звук на прискурцване от жабката и навигацията като трябва да карам по павета. Като цяло избягвам Борис и павета като дявол тамян, но се усеща. Или си въобразявам. Но механични проблеми засега не съм имал. 
Като цяло се интересувам от въпроси, въртящи се около последващата поддръжка, предвид факта, че с текущата ми кола съм свикнал да ходя в сервиз на високосна година и да оставям по 400-500лв максимум :)

Ако имаш други въпроси съм насреща. 
Като цяло колата е страхотна и ми доставя удоволствие всеки път като седна в нея. Шумоизолацията и комфорта са на високо ниво, поведението на пътя също, отлично ускорение и плавно спиране. Единствено ми се ще да имаше малко по-спортен дух, моята е Avangarde но при положение че е почти максимално оборудвана, знам че не мога да имам всичко :)

 


В тема:Избор на радар детектор

05 април 2018 - 14:41

Ясно, мерси. Събрах достатъчно впечатления. 
Май ще изчакам новия модел на Стелт-а тогава да видим той дали ще ги лекува. 


В тема:Избор на радар детектор

05 април 2018 - 13:52

Съвсем ОК си я засече и по-ниския клас Whistler! Този модел е 169лв. 
Мисля, че всичко над GT-438G, който е 330лв е overkill. 
 


В тема:Избор на радар детектор

05 април 2018 - 13:38

Разбирам, че си доволен от Стелт и е бил много точен, но кои са му алтернативите ? 

Ползвал ли си други преди това? Сравнявал ли си стелт-а как работи спрямо друг радар-детектор? 

 

Примерно аз съм имал 3 от различни марки, на различни континенти и съм бил доволен, но бяха други, по-прости времена. И винаги бих избрал Whistler или Passport пред други марки по ред причини. 

 

Видях мнението за американсктие марки и модели и спецификите им, правейки ги не най-удачни за нашите ширини, но пък щом се продават и купуват на тези цени значи трябва да вършат работа. Едва ли безполезни устройства за по 500лв се внасят и продават по магазините : )


В тема:Избор на радар детектор

05 април 2018 - 12:55

Гледам обаче и Whistler Pro серията, модел PRO-78XRi

Виждам, че в комплекта идват 2 пластини с кабел и кутия за управление, които най-вероятно са точно детектори за лазер ниско долу при номера на колата. 
oSuUCMz.jpg

 

Т.е. този би трябвало да хваща и новите радарни камери, и е топ марка, и изглежда добре и цената му е супер приемлива :)