Към съдържанието

  •  

johnygill

Регистрация: 31 май 2016
Офлайн Последно: 10 ное 2019 - 01:55:57
-----

Моите мнения

В тема:W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат

31 октомври 2019 - 18:40

Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.

ако бяха безброй клиповете нямаше да питам колега, а и мен не ме интересува смяна на накладки и дискове, а ремонт и профилактика на бутало и маншон. Едно клипче не намирам за съжаление(говоря конкретно за W211 с SBC от 2002-2008). Интересуват ме конкретни детайли, а не това което всички повтарят "изкл. на СБЦ", "дърпане на букси" и т.н. това ми е ясно и съм се справил дори си смених маншончетата вече.

Интересува ме: 1. при свален апарат от диска и натиск на педала колко излиза буталото(защото моето излиза макс 1см при работеща система)?

2. как се сваля буталото?

3. как се обезвъздушава системата след това?


В тема:W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат

31 октомври 2019 - 07:14

Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .

Добре ориентирай ме къде да чета, не намирам затова питам тук. Специално за "caliper" на Мерцедес W211 и на ангийски търсих. Ако знаете помагайте и казвайте. Благодаря предварително!


В тема:W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат

30 октомври 2019 - 04:52

Колеги малко ъпдейт по случая: свалих спирачните апарати на двете предни колела. И на двете буталца маншоните бяха скъсани и вътре имаше мръсотия, почистих и сложих нови маншончета. Сега карам и се ослушвам за същия проблем да видим... Интересното е че като свалих спирачния апарат(имам пред вид отделих го от диска, но си остана свързан с маркуча към системата), компютъра писна в червено че нямам спирачки. Обаче буталцето се показа половин см и повече не искаше колкото и да помпех спирачки. Дори и колата запалих и помпех, буталото не се показа повече. Дали така е нормално?


В тема:Подмяна управлението на климатика с цифрово

11 октомври 2019 - 06:47

Резултата е работа без проблем. Единствено на диагностика казва че клапите за задната зона не отговарят когато се включи на четиризонов вариант, но иначе си духа и отпред и отзад и разделя на лява и дясна зона. REST режима си работи, AUTO режима, изсушаване на предното и задно стъкло, насочването на въздушната струя. Като цяло мога да кажа, че се получиха нещата.


В тема:Подмяна управлението на климатика с цифрово

06 октомври 2019 - 07:15

Да, ще стане! Но ти трябва човек с диагностика да прехвърли кодинга. Това е задължително :) Не ме питай от къде знам :) Иначе в гаража имам 2-3 уоравления от старата 211ка, дори едното е от фейс двузоново.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега не ги ли продаваш тези управления? Ако имаш четиризоново запазено прати ми снимки и кажи цена?