Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.
ако бяха безброй клиповете нямаше да питам колега, а и мен не ме интересува смяна на накладки и дискове, а ремонт и профилактика на бутало и маншон. Едно клипче не намирам за съжаление(говоря конкретно за W211 с SBC от 2002-2008). Интересуват ме конкретни детайли, а не това което всички повтарят "изкл. на СБЦ", "дърпане на букси" и т.н. това ми е ясно и съм се справил дори си смених маншончетата вече.
Интересува ме: 1. при свален апарат от диска и натиск на педала колко излиза буталото(защото моето излиза макс 1см при работеща система)?
2. как се сваля буталото?
3. как се обезвъздушава системата след това?