Към съдържанието

  •  

Veli4ko

Регистрация: 14 апр 2016
Офлайн Последно: 26 дек 2016 - 15:18:42
-----

Моите теми

Проблем с отчитането на горивото

26 декември 2016 - 15:13

Здравейте , колеги 

Първо да кажа Весели Празници на всички , да сте живи и здрави и по-малко ядове с любимите ни автомобили.

 

Пиша във форума ,защото имам нужда от помощ.

От известно време , стрелката за измерване на горивото си прави каквото си иска.

Работи не работи , работи не работи ,но последно време по-вече не работи.

Като запаля автомобила , не мърда остава си залепена долу , като покарам малко и се стопли пак си показва вярно.

Пробвах заредих резервоара почти до горе , не отчете . Покарах малко пак се появи и така.

Искам да ви попитам мога ли да направя нещо сам , да проверя връзки и т.н. или трябва да ходя на диагностика.

 

Отделно от този проблем имам и проблем с вентилатора на парното. Явно втулките са се разбили или лагерите и като духа на ниска степен , постоянно румоли. Трябва да карам на високи степени на вентилатора или на ауто на 30 градуса ,че да не те побърка в колата. 

Искам да Ви попитам как мога да стигна до него за да го ремонтирам или смажа .

 

Благодаря предварително.

 


W203 C200 cdi EGR проблем

09 октомври 2016 - 12:06

Здравейте , колеги . 

Имам W203 ( t model) C200 cdi 2006 facelift -122 bhp.

 

Вчера  ,докато си карах колата изпадна в авариен режим , без да светне чек. Форсираше се до 3000 оборота и няма турбо.

Запалих , изгасих но проблема си остана.

Днес като я запалих сутринта си светна engine check.

Закарах на диагностика и се оказа от EGR клапана. Беше блокирал , свалихме го и го почистихме.

След като го раздвижихме , се оказа че има голям луфт на стержена и влизат изгорели газове вътре и блокира механичната част.

Та клапана е за смяна и гледах за нов но е 350 лв. с най-голямата отстъпка която мога да намаря.

Въпроса ми е , намерих втора употреба за около 150 лв. Отворих  го (под пластмасовата капачка) и нямаше черен нагар , тоест с по-малки луфтове е . Да вземам ли втора употреба или да събирам за нов. Също така разбрах ,че има и вариант да го премахна , но там влизам в полемиката , чип dpf remove , egr remove. Но се притеснявам от този вариант.

Бихте ли ми казали , дали моя може да се ремонтира , да слагам нов ли , втора употреба или да го махам с чип.

Също така , днес изписа и грешка charge pressure is too high ,  на което според майстора може да е мап сензор .Можете ли и за тази грешка да дадете съвет.

Сега след почиставането колата върви горе долу като преди , но на диагностиката се вижда че EGR-а не затваря напълно.

Моля някои ако е имал подобни проблеми да драсне два реда.

Благодаря предварително.


Ретрофит на фарове

05 октомври 2016 - 19:05

Здравейте колеги , 

Искам да попитам някой слагал ли е лупи във фар на 203 фейса. Гледам из нета много такива подпобни модификации и едни лупи струват 60 80 лв. , но колата придобива друг вид. Иначе ги има и оригиналния фар с лупата , но нашите търговци му искат маса пари.

Ако някой е слагал ,или има мнение по темата нека го сподели.

Благодаря предварително. 

Ето снимка за какво става на въпрос


Разход на S203 200cdi 2005

09 май 2016 - 11:49

Добър ден колеги. От около месец съм горд собственик на MB S203 200 cdi 2005 , ръчка , 122 конски сили.

Искам да попитам какъв трябва да е разхода на такъв автомобил. За сега съм минал предимно в града около 1000 км с него и под 9 даже отива и към 10 на борд не съм го свалил , а на колонка с 70 лв . нафта 471 км.

Четах насам на там и навсякъде дават разхода да е по- нисък. Живея в Шумен и тук нямаме кой знае какви задръствания и тем подобни. Колата я карам на горе долу къси разстояния но като е студена не я натискам , дори напротив си я галя доколкото мога. Не карам на климатик. Повечето време я карам и сам. Малко много ми се вижда 10/100  в града за дизел. Като зануля на място ми дава 6.5/100

Може ли да имам някакъв проблем с мотора и за това да е ми висок разхода. Иначе колата си работи супер нормално даже на место почти не се чува.

 


ЕСП проблем

14 април 2016 - 10:17

Колеги от скоро съм собственик на S203 220 cdi . Колата адски много ми допада и като визия и возия но имам малко проблем със сензора за ъгъл на волана.

Направихме вчера диагностика , и работи на място но след като потегля и мина 100м и стигна малко над 30 км в час и се тикосва и изписва на дисплея ESP unavaible visit workshop.

Изваждаме куплунга пак го слагаме идват си ъглите всичко точно и след 100м пак същата грешка. Дори някой път като постой повече време на едно място за миг се оправя после пак грешка.

Та молбата ми е , имал ли някой такъв проблем и как се решава. Чух от някой че трябва да мина регулаш на предница и ще се оправи но ме съмнява , колата не дърпа на никъде и на място като заработи си работи

сензора. Друг ми каза че може да е от акумулатор (слаб) ,но и това ме съмнява като вариант. Може ли да се ремонтира или трябва да търся друг от кола за части.

Благодаря предварително.