Здравейте колеги,,,,,,,,,,,
относно въпроса на колегата за дебитомера,,,,,,,,,,
1 сваляш дрос / клапата пред шофьора,измиваш я до блясък/не се притеснявай за кабела към нея- в компа за управление само за нея има модификатор които си я самонастроива /адаптира/ след 7 секунди от запалването,ако ти се занимава отвори ел блока на клапата и и го забърши/пистите/ с подходящо парче плат и препапарат за ел почистване, EL-CLEAR И сглобяваш
2 малкото късо маркуче / 5 см / което влиза в клапата обезателно го смени /да влиза със сила в клапановата тръбичка
3 по този вакум път гледаики от клапата натам имаш 1 бр механичен едно-посочен клапън тип пупа,на вх и изхода на този малък кръгъл еднопосочен клапън също смени гумените маркучета
4 сложи си оригиналния дебитомер
5 изчисти чека
6 караи си колата с кеф и виж какво масло има в двг-то,мисля че трябва да го смениш с по добро,примерно,,,,
7 двете клапи ще се самоадаптират единствено и само ако гората клапа е на 6 а тя е затлачена от маслен нанос,като грешката е и или ниско подаване на налягане към MAFa
8 друго което може да ти се яви като грешка е също МАР сензора на смукателните тръби
опитаи това което съм написал в началото и ще имаш ефект
тези манипулаций се правят с вкл акумулатор/тои не се раскача по време на работа,преди да почнеш изчистете грешката и тогава почваите
успех