Към съдържанието

  •  

ZF haho

Регистрация: 23 фев 2016
Офлайн Последно: 13 апр 2016 - 19:05:26
-----

Моите мнения

В тема:Грешка Р0100 - Дебитомер

03 март 2016 - 23:14

Здравейте колеги,,,,,,,,,,,

относно въпроса на колегата за дебитомера,,,,,,,,,,

1   сваляш дрос / клапата пред шофьора,измиваш я до блясък/не се притеснявай за кабела към нея- в компа за управление само за нея има модификатор които си я самонастроива /адаптира/ след 7 секунди от запалването,ако ти се занимава отвори ел блока на клапата и и го забърши/пистите/ с подходящо парче плат и препапарат за ел почистване, EL-CLEAR И сглобяваш

2   малкото късо маркуче / 5 см / което влиза в клапата обезателно го смени /да влиза със сила в клапановата тръбичка

3   по този вакум път гледаики от клапата натам имаш 1 бр механичен едно-посочен клапън тип пупа,на вх и изхода на този малък кръгъл еднопосочен клапън също смени гумените маркучета

4 сложи си оригиналния дебитомер

5 изчисти чека

6 караи си колата с кеф и виж какво масло има в двг-то,мисля че трябва да го смениш с по добро,примерно,,,,

7  двете клапи ще се самоадаптират единствено и само ако гората клапа е на 6 а тя е затлачена от маслен нанос,като грешката е и или ниско подаване на налягане към MAFa  

8 друго което може да ти се яви като грешка е също МАР сензора на смукателните тръби

опитаи това което съм написал в началото и ще имаш ефект

тези манипулаций се правят с вкл акумулатор/тои не се раскача по време на работа,преди да почнеш изчистете грешката и тогава почваите

успех


В тема:скорости w203

29 февруари 2016 - 20:49

Привет на всички колеги,Колега,по нагоре колегата правилно е вмъкнал номера на кутията ,,,,,,630 а кутий от №716600 до 716639 са с 1,2 л масло/кутий от № 716640 до 716679 са с 1,5 л масло

твоята е в първите 716630 тоест

масло SAE 75W80

MB235.10

+0.5l hydraulic fluid 0019892403 for manual transmission/извлечението е от аутодата

всички тези чудеса са синтетични,при отваряне на 0019892403 излиза хидравлично масло за скорости, и разни други по задвижването,можеби в МВ 235,10 го има и него,не съм обръщал внимание дали е така НО ако и това +маслото ,тоест 700 мл масло и 500 мл от това х,м нещо става за да го впишат

незнам дали е така,по принцип горе в началото кутий с № ХХХХХХ до ХХХХХХ  имат проблем при вкл на 1ва и от 1ва към 2ра след смяна на маслото, Направи така както е рекъл колегата ,сипи си истинско масло на МВ 235,10 и кажи какво се случва,количеството е 1,2 л


В тема:скорости w203

26 февруари 2016 - 20:35

Привет колега,сега разбираме ,че сте отваряли кутията на ПАНДОРА,и таз пласмаска където само сте я почистили ще ми напишеш ли тоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооочно къде се намира и какво има около нея,особенно на 5 см около нея


В тема:w203 масло и пушек тапата наливане масло

25 февруари 2016 - 12:02

малко набързо го написах,,,сори

виж ,има ли тяга мотора,ускорение,дори и в това положение-----командва ли се като мотор

разгледаи и виж клапани,тръби,отвори за маслените пари,вс дали е изправно ,в мн случаи самите гумени маркучета са тотално скапани/на външен вид са си Ок/но пипнеш ли ги ----разпадане,виж тези неща първо,намери начин да и видиш компресията/не с новите/дистанционни уреди с лъч,ползваи старите методи с резба,

пиши до къде го докара,,,,,,,,,аааа да не забравя,,с каква кутия е колата

като за начало ако температурата нещо се ,,,,,свали термостата,после го затвори отново но без самия термостат и виж поведението на двг-то,виж клапана задъпжително---маслени пари,отвора за вливане отново в двг-то на вече втечнените пари,ако имаш сериозен нагар по клапаните е друга бира, разкажи повече за тая работа,и с какво масло последно се кара дзверчето


В тема:SEC 380 монтиране на газова уредба

24 февруари 2016 - 18:02

отлично написано колега,особенно за отворите,лично аз бих се спрял на SHARK ,мисля,че на бул Сливница,около метростанция Сливница имаше мн добри/практикуващи с газовите историй хора от 1998 г/ ф АРГУС май така се казваха,говорил съм с доста хора и все за тия ми говорят,сори -нямам им тел да ти дам,това е само предложение,,,,,все пак