Фейс 230компр. Карам го половин година.
Моя компресор се включва от около 1500об. На място започва да надува когато се подаде рязко газ. Ако се подаде плавно газ на място компресора започва да се чува чак след 2200-2300об. Виждал съм компресори 2ра ръка за по 200лв. (по евтино отколкото да купиш турбо за една турбо кола).
При работа на обороти трябва да не се чува колата.При форсиране трябва да е дрезгав гласа, плътен.
Смазване на механизна на стъклата с грес, но не много за да не замръзне при много студено време.
Масово са 205/55/16.
За мен проблем е дроселовата клапа (иска чистене), дебитомера също.Модулите на седалките, или самите копчета (студени спойки).Аз имах такъв проблем. Единствения голям проблем за мен (поне при моя е, че малко трудно влиза 2ра скорост и се чуваме леко тупкане при смяната) 6ск. ръчка е.Много ме дразни климатика- глупаво е направено настройването къде да духа. Климатроника е по-добре.
Всяка седмица ми изписва грешка за изгоряла крушка.
Такава кола под 300хил. в БГ едва ли има.
Фейслифтовия автомат е по-добър от предишния (не го знам от личен опит, а от един познат), аз също исках, но ми казаха че е доста муден при смяна, макар че това е доста относително.Сега съжелявам, че не е автомат.