Към съдържанието

  •  

darkavn

Регистрация: 20 яну 2016
Офлайн Последно: 12 яну 2019 - 12:05:30
-----

Моите мнения

В тема:Алтернатора зарежда със 18 волта

01 юни 2016 - 14:24

Занапред в никакъв случай не откачвай акумулаторната батерия, че много ще те заболи и главата и джоба.

Премери зареждането с хубав мултицет директно на клемите на акумулатора и напиши стойностите тук, но до втория знак след десетичната запетая.

Ще трябват 4 стойности, а те са:

1. Както е преседяла колата поне 5-6 часа - примерно 12,63V

2. При подаване на контакт - пак написваш измереното.

3. Със запален двигател без консуматори като е работил двигателя поне 5 минути.

4. Със запален двигател и включени консуматори / фарове, вентилатор на парното, отопление на задното стъкло / измерва се след меренето по точка 3.

Напиши, колега, стойностите от тези 4 измервания и тогава чак може да се коментира.

Пак напомням, че измерването се прави с хубам дигитален мултицет директно на клемите на акумулатора, а не някъде другаде по инсталацията.

Поздрави!

:beer

Колега сутринта измерих напрежението на батерията преди да паля колата - 12.49

След това при подаден контакт 12.37

При запален автомобил без консуматори 14.09

При запален автомобил с консуматори започва да пада постепенно от 14.09 до 12.40 и продължава...

При подаване на газ до 2000 оборота постепенно ги покачва до 14.00

 

Когато мотора е все още студен няма проблеми, но загрее ли в работна температура, особено в градско каране с бавна скорост проблемите се проявяват по осезаемо.


В тема:Алтернатора зарежда със 18 волта

20 януари 2016 - 20:17

Здравейте колеги. Във форума съм от скоро, но искам да попитам относно един проблем с W212. След каране около 2 часа на дълго, колата започна сама да си паркира кутията на "Р". След това вече не разрешава никакво друго действие от моя страна. Престоява около няколко часа изгасена и нещата се оправят, но след каране проблема отново се появава. Закачена на диагностика, не показва никакви грешки в 7 gtronic, единствено грешка в Battery sensor. Докато работи колата, батери сензора който е на минусовата клема на акумолатора, отчита че зарежда с 15.7 волта. След като откача буксата от датчика на акумолатора нещата се оправят и нямам проблем. Поръчах си нов Battery sensor (соленичък) и го смехих, но проблема си остана. Сега ми остава да си мисля, че проблема е в алтернатора на колата, който по всяка вероятност презарежда при продължително каране и побърква различлите компютри на колата.

Ако някой е имал подобен или същият проблем, моля да пише за да не се вкарам излишно в приключения с алтернатор.