Занапред в никакъв случай не откачвай акумулаторната батерия, че много ще те заболи и главата и джоба.
Премери зареждането с хубав мултицет директно на клемите на акумулатора и напиши стойностите тук, но до втория знак след десетичната запетая.
Ще трябват 4 стойности, а те са:
1. Както е преседяла колата поне 5-6 часа - примерно 12,63V
2. При подаване на контакт - пак написваш измереното.
3. Със запален двигател без консуматори като е работил двигателя поне 5 минути.
4. Със запален двигател и включени консуматори / фарове, вентилатор на парното, отопление на задното стъкло / измерва се след меренето по точка 3.
Напиши, колега, стойностите от тези 4 измервания и тогава чак може да се коментира.
Пак напомням, че измерването се прави с хубам дигитален мултицет директно на клемите на акумулатора, а не някъде другаде по инсталацията.
Поздрави!
Колега сутринта измерих напрежението на батерията преди да паля колата - 12.49
След това при подаден контакт 12.37
При запален автомобил без консуматори 14.09
При запален автомобил с консуматори започва да пада постепенно от 14.09 до 12.40 и продължава...
При подаване на газ до 2000 оборота постепенно ги покачва до 14.00
Когато мотора е все още студен няма проблеми, но загрее ли в работна температура, особено в градско каране с бавна скорост проблемите се проявяват по осезаемо.





Публикации
Мъж
